Kalastoa jo suunnittelen tulevaan altaaseen, että sitten kun allas on perustettu ja kypsytetty niin voi alkaa haalimaan kaloja kasaan.
Jos esim. meille tulis 200l akva (todellisuudessa luulen että tulee 300-350l) niin sinne suunnitteilla 4 kääpiörihmakalaa, n. 25kpl kardinaalitetraa, 10 monnista joku pleko mutta mikä?
Näillä ainakin olis Ph 6-7 ja lämpötila 25-30c.
Hitsi, kerrankin olis kiva tehdä kyllä sellanen biotyyppi akva. Mutta mutta...tiedän että..hmm..joo, tartteeko enempää edes avata, tiedättehän te
Mä kattelinkin kun teillä kävin hakemassa kasvin, että saattaa olla hieman jännitettä sulla akvassa kun tuli vähän yli se allas siitä jalustasta. Mulla ainakin oli joskus kakarana samalla lailla allas vähän yli ja jännitettä tuli ja yks kaunis päivä se poksahti ja alkoi vuotamaan...
------------------------
Voihan vitalis sanon minä.
Nythän se myrkyn lykkäs.
Eilen sain onneks silikoonattua 6ol altaan, mutta jumankekka toi pikku allas sitten päätti alkaa vuotamaan. Yhtäkkiä ihmettelin kun puol allasta tyhjillään,on se hyvä että sentään oli aluslautanen altaan alla. *synkistelee*
Sit vaan toivotaan parasta ja pelätään pahinta kun pitäis väliaikaisesti pistää jonnekin purkin pohjalle kalat ja kasvit (onneksi tämä on PIENI)
että saan testattua ensin silikoonien pitävyys, ennen kuin saan sinne siirrettyä hiekat ja entäs jos ei pidä..ja toivotaan ettei nitriittipiikki iske ja vie meikäläisen uusia pienokaisia mennessään.
Akvaariot ovat vieneet sydämeni, lirisee siellä sun täällä ja isompaa tahdon..