Kiitoksia

Akvaarioharrastuksen alkeisiin liittyvät ongelmat, kalojen yhteensopivuus ja mikä tahansa muu tärkeältä tuntuva asia.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
nicholaus82
Junior Member
Junior Member
Sukupuoli: Mies

Kiitoksia

Viesti Kirjoittaja nicholaus82 »

En nyt varma kuuluuko tämä tälle osastolle mutta pakko sanoa että reilun vuoden suunnittelin akvaa ja vihdoin sen hommasin ja aivan täysin koukuttavaa hommaa kun nyt jo isompaa katsellut :) Mutta siis kiitos kaikille teille jotka olette vastanneet mun hölmöihin kysymyksiin ja olette antaneet neuvoja kyllä kaikissa akva-asioissa loistavasti. Niin asiat sujuneet hienosti ja täytyy sanoa, että se loistava yhteisö jossa jokainen valmis neuvomaan jne harvemmin tälläistä löytyy kyllä joten kiitos vielä kaikille ja enköhän myös jatkossa apua anele täällä :)
"pakkanen kesyttää nudistin"
Kiksu
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen

Re: Kiitoksia

Viesti Kirjoittaja Kiksu »

Kirjoittele muutenkin kuulumisia ja toivottavasti sun harrastus sujuu ilman suurempia ongelmia. :) Minustakin tämä sivusto on hyvä. Sinun mainitsemiesi asioiden lisäksi täältä löytää paljon tietoa jos on intoa opiskella ja lukea vanhojakin keskusteluja. Ajanvietteeksi sopii myös hyvin, koska huumoripuolikin on edustettuna, joskus tarkoituksella ja toisinaan tahattomasti.
Kultakalat
amatööriakvaristi
Starting Member
Starting Member
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja amatööriakvaristi »

Joo, sama täällä, en kyllä olisi tullut toimeen ilman kaikkia AWläisiä ! Kiitokset myös multa :)
Akvaarioharrastuksen vasta aloittanut amatööriakvaristi, joka omistaa 100-litraisen pöntön.
bluefish1
Senior Member
Senior Member
Akvaarioseurat: CorydoradinaeFinland
Sukupuoli: Mies

Viesti Kirjoittaja bluefish1 »

Olen samaa mieltä, itse olen saanut paljon hyviä vastauksia ja neovoja AW:stä! Eli kiitos kovasti :D !
Välillä tahtoo näitä projekti ideoita tulla, joten yrittäkää kestää :mrgreen: .
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Alkeet”