Miekkapyrstön ihmeellinen käytös
Valvoja: Moderaattorit
Miekkapyrstön ihmeellinen käytös
Mikähän miekkapyrstö naarasta vaivaa kun ei syö ja pysyttelee pohjalla koko ajan?
-
tarude77
- Starting Member

- Sukupuoli: Nainen
Re: Miekkapyrstön ihmeellinen käytös
Kiinnostaa minuakin, itselläni on myös 12 miekkapyrstöä, jotka kaikki muut ovat eläväisiä, mutta tuo yksi naaras ei. Syö kyllä sitten rauhassa ollessaan, mutta on jotenkin tosi arka.
Olen päätynyt johtopäätökseen, että se on vaan niin arka, että pelkää ihmisiä, ja syö sitten pohjalta ruokaa kun on rauhaa ja tilaa enempi sitten kun toiset ovat syöneet.
Terveeltä se muuten vaikuttaa. Ja saa siihen poikakala jotain eloa sentään. Ehkä se on vaan sen luonteinen yksilö? Tai sitten se on tulossa kipeäksi, mitään näkyvää siinä ei kyllä näy.
Olen päätynyt johtopäätökseen, että se on vaan niin arka, että pelkää ihmisiä, ja syö sitten pohjalta ruokaa kun on rauhaa ja tilaa enempi sitten kun toiset ovat syöneet.
Terveeltä se muuten vaikuttaa. Ja saa siihen poikakala jotain eloa sentään. Ehkä se on vaan sen luonteinen yksilö? Tai sitten se on tulossa kipeäksi, mitään näkyvää siinä ei kyllä näy.
170-litrainen akva miekkapyrstöillä ja milliksillä 
-
tarude77
- Starting Member

Laitan nyt vielä, että onhan vesiarvot kunnossa kaikki tietysti sinullakin?
Mulla kummallisen käytöksen syyksi ilmeni nyt, että naaras teki sitten poikasia ja elävöityi sen jälkeen huomattavasti.
Mulla kummallisen käytöksen syyksi ilmeni nyt, että naaras teki sitten poikasia ja elävöityi sen jälkeen huomattavasti.
170-litrainen akva miekkapyrstöillä ja milliksillä 
vesiarvot on kunnossa
Niissä ei mitään ongelmaa ollut. En tiedä mikä sitä vaivas löytyi nimittäin pari päivää tuon kirjotuksen jälkeen kuolleena. eikä näyttänyt mitenkään päälle päin oudolta
-
-Sintti-
- Starting Member

Sama juttu on tapahtunut mun kaloille..
Se sinun kalasi oli voinut olla vanha, kenties?
Se sinun kalasi oli voinut olla vanha, kenties?