![Evil or Very Mad [}:)]](./images/smilies/icon_evil.gif)

Valvoja: Moderaattorit
Ei. Kyllä siitä tuli hengetön kiekkokalaa matkiva leväbarbi. Taisi kylläkin olla vainaa jo ennen tallotuksi tulemista.KalaKissa kirjoitti:Jäikö se kala henkiin Kilu?
Enpä usko, että trollikommentti sinuun viittasi. Hurja tarina muuten. Leväbarbeja joulukuusenkoristeina ei olekaan ennen tullut vastaan.Silmar kirjoitti:Kyllä käy ketuttamaan, että trolliksi väitetään! Anteeksi nyt sitten vaan kaikille, että jaoin kanssanne mun akvaarioharrastuksen kaikkein kummallisimman kokemuksen, se nyt vaan muistui mieleeni, kun muillakin oli ollut näitä lentäviä leviksiä.
Hei sama! Mulla on nyt 3 viikkoa vapaata ennen seuraavaa kuuden viikon harjoittelujaksoa ja tänä aikana pitäisi tehdä aika läjä koulujuttuja, isoimpana toki opinnäytetyön suunnitelma.. Koko viikon oon silti keksinyt kaikkea muuta, kutsunut ihmisiä kylään (jota en siis normaalisti tee7330 kirjoitti:Ketuttaa väsynyt ja saamaton mieliala, kun tekemistä riittäisi vaikka kuinka, ja se on vieläpä suurimmaksi osaksi mielenkiintoista ja mukavaa tekemistä. Tekee mieli vain istua hartiat lysyssä tietokoneen ääressä ja mussuttaa jotain epäterveellistä. Eikä se kevätkään tule sääennusteen mukaan vielä ainakaan kymmeneen päivään, päin vastoin lunta ja pakkasia on taas tulossa.
Silmar kirjoitti:Kyllä käy ketuttamaan, että trolliksi väitetään! Anteeksi nyt sitten vaan kaikille, että jaoin kanssanne mun akvaarioharrastuksen kaikkein kummallisimman kokemuksen, se nyt vaan muistui mieleeni, kun muillakin oli ollut näitä lentäviä leviksiä.
Koitetaan jaksaa.Iiriva kirjoitti: Kevätmasennus täälläkin, paha sellainen. Ensi viikolla olisi ihan lääkärin kanssa tarkoitus jutustella asiasta. On ollut aiemminkin, mutta ei vielä ikinä niin pahana kuin nyt. :/ Fyysisesti ja psyykkisesti voimat aivan lopussa, ja siitä kärsii sekä koulunkäynti että avomies... Onneksi altaita jaksan vielä hoitaa, kun kalat tuovat hieman lohtua. <3
Vähän samaa ajatusta täällä, mut en myöskään tiedä viitsinkö keskeneräisellä kasvistolla lähteä kisaan mukaan (etenkin kun kattelee tämän hetkistä kisan saldoa)KalaKissa kirjoitti:Haluaisin osallistua Faunattaren kuvakilpailuun mutta ko sisustus vielä niin keskeneräinen että en viitti.Vähän huonoon aikaan tuli toi kilpailu.