Mistä olet surullinen tänään?

Muihin ryhmiin sopimaton keskustelu, eli ns. Off-Topic, tänne. Täällä voit myös tehdä äänestyksiä.

Valvoja: Moderaattorit

froggy78
Junior Member
Junior Member
Viestit: 73
Liittynyt: 20:21, 14.02.2012

Re: Mistä olet surullinen tänään?

Viesti Kirjoittaja froggy78 »

Lampaat lähti alkuviikosta viimeiselle matkalleen ja nyt tippa linssissä paistetaan omaa lammasta uunissa, eli olen vähän surullinen tästä, mutta toivottavasti liha on hyvää ja kyllä huomasi, että tätä lihaa laittoi ihan erilaisella asenteella, kuin mitä kaupasta ostettua. Tämän haluaa onnistuvan ja olevan parasta lihaa ikinä. Kerta se on ensimmäinenkin, jos itkeä pillitetään samalla kun syödään 8O
mickey2004
Senior Member
Senior Member
Viestit: 862
Liittynyt: 12:20, 12.04.2009
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Jokioinen

Re: Mistä olet surullinen tänään?

Viesti Kirjoittaja mickey2004 »

^Vähän samoissa tunnelmissa meillä syötiin eräänä jouluna joulukinkkua.
Niitä kahta possua kasvatettiin mukuloina ihan antaumuksella ja rakkaudella kunnes tuli aika :cry: ...

Olen taas ihan vakavissani harkinnut käärmeistä luopumista, terraarioineen, hiirineen, kaikkineen! En nyt tiedä mikä "tökkii" kun tuntuu etten saa niistä mitään iloa enää, en ole saanut pitkiin aikoihin! Kamalaa :cry: ...
Harraste-eläimenä käärmehän on varmaan maailman tylsin eläin, mutta nyt ei ole kyse siitä.
Kuitenkin tuntuu että olen petturi jos "jätän leikin kesken" näiden kanssa enkä huolehdikkaan niistä enää vaan myyn ne toiselle, ei sekään oikealta tunnu. Ja sillä periaatteellahan nämä meille aikanaan on vaivalla hankittu että loppuun asti pidetään ja huolehditaan, ihan niin kuin koirista, kissoista ja kaikista muistakin perheemme eläimistä.
Vitsi että harmittaa, keljuttaa ja pännii koko touhu!
Kohtele toisia niin kuin toivot itseäsi kohdeltavan
MA7xGE
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 2208
Liittynyt: 12:24, 27.02.2011
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Mistä olet surullinen tänään?

Viesti Kirjoittaja MA7xGE »

En löydä mistään Markku Varjon yhteystietoja. :(
Vain Facebook-profiilin, mutta se ei paljoa auta jos en ole naamakirjassa. :?
Enkä edes tiedä, onko kyseinen henkilö TÄMÄ Markku jota etsin. 8-)

Tarvitsisin luvan häneltä käyttää hänen kirjaansa lähteenä,
kun/jos luomme akvaariokalalistan AkvaarioWikipediaan. :frown:
!\/!. /\. /. x. ('';. €.
KaOl
Member
Member
Viestit: 386
Liittynyt: 22:34, 29.05.2011
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: ulkomaat

Re: Mistä olet surullinen tänään?

Viesti Kirjoittaja KaOl »

MA7xGE kirjoitti:En löydä mistään Markku Varjon yhteystietoja. :(
Vain Facebook-profiilin, mutta se ei paljoa auta jos en ole naamakirjassa. :?
Enkä edes tiedä, onko kyseinen henkilö TÄMÄ Markku jota etsin. 8-)

Tarvitsisin luvan häneltä käyttää hänen kirjaansa lähteenä,
kun/jos luomme akvaariokalalistan AkvaarioWikipediaan. :frown:
Mä joutessani kurkkasin sulle ton fb M. Varjon ja luulen, ettei se ole hän jota etsit. Tai mikäli akvaario-Markku on kiinnostunut maratoonista eikä sanallakaan puhu missään akvaarioista niin voihan se ollakin hän... 8O Muita M. Varjoja ei haulla tullut.

Kuka sen kirjan on julkaissut? Jospa kustantamo voisi auttaa? :)
-KaOl

360l Akvastabil myynnissä!
MA7xGE
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 2208
Liittynyt: 12:24, 27.02.2011
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Mistä olet surullinen tänään?

Viesti Kirjoittaja MA7xGE »

KaOl kirjoitti:
Mä joutessani kurkkasin sulle ton fb M. Varjon ja luulen, ettei se ole hän jota etsit. Tai mikäli akvaario-Markku on kiinnostunut maratoonista eikä sanallakaan puhu missään akvaarioista niin voihan se ollakin hän... 8O Muita M. Varjoja ei haulla tullut.

Kuka sen kirjan on julkaissut? Jospa kustantamo voisi auttaa? :)
Onneksi en pistänyt viestiä! :mrgreen:

Akvaristi-kirjat, jos multa kysytään. [:I]
Toinen nimike mikä näkyy kannessa on AquaGeo, sisäsivulla lukee "Markku Varjo/Aquageo 2007.
Tosin, lukee täällä näinkin: kommentit kirjan sisällöstä voi lähettää sähköpostiosoitteeseen toimitus@akvaristi.fi tai katuosoitteeseen blahblahblah. Kirjan tietoja päivitetään Akvaristi-lehden internetosoitteessa.

Kiva kun tietäisi kumpi nyt on kirjan julkaissut. :roll:
...Puusilmä-taliaivo: "knock knock" :mrgreen:
!\/!. /\. /. x. ('';. €.
KaOl
Member
Member
Viestit: 386
Liittynyt: 22:34, 29.05.2011
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: ulkomaat

Re: Mistä olet surullinen tänään?

Viesti Kirjoittaja KaOl »

MA7xGE kirjoitti:
KaOl kirjoitti:
Mä joutessani kurkkasin sulle ton fb M. Varjon ja luulen, ettei se ole hän jota etsit. Tai mikäli akvaario-Markku on kiinnostunut maratoonista eikä sanallakaan puhu missään akvaarioista niin voihan se ollakin hän... 8O Muita M. Varjoja ei haulla tullut.

Kuka sen kirjan on julkaissut? Jospa kustantamo voisi auttaa? :)
Onneksi en pistänyt viestiä! :mrgreen:

Akvaristi-kirjat, jos multa kysytään. [:I]
Toinen nimike mikä näkyy kannessa on AquaGeo, sisäsivulla lukee "Markku Varjo/Aquageo 2007.
Tosin, lukee täällä näinkin: kommentit kirjan sisällöstä voi lähettää sähköpostiosoitteeseen toimitus@akvaristi.fi tai katuosoitteeseen blahblahblah. Kirjan tietoja päivitetään Akvaristi-lehden internetosoitteessa.

Kiva kun tietäisi kumpi nyt on kirjan julkaissut. :roll:
...Puusilmä-taliaivo: "knock knock" :mrgreen:
Lähetä meiliä tohon sähköpostiosoitteeseen minkä löysit, jospa he osaisivat auttaa! :)
-KaOl

360l Akvastabil myynnissä!
MA7xGE
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 2208
Liittynyt: 12:24, 27.02.2011
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Mistä olet surullinen tänään?

Viesti Kirjoittaja MA7xGE »

Selvä, kiitos tuhannesti taas avusta. :mrgreen:
!\/!. /\. /. x. ('';. €.
minnatak
Starting Member
Starting Member
Viestit: 26
Liittynyt: 16:11, 02.04.2012
Sukupuoli: Nainen

Re: Mistä olet surullinen tänään?

Viesti Kirjoittaja minnatak »

Olin tänään PetExpossa HAS:in osastolla käymässä, ja näin siellä jotain todella surullista. Isopurjepleko ahdettu todella pieneen altaaseen, kala ei mahtunut olemaan siellä poikittain niin, kapea allas ja suuri pleko.

Pleko oli ko.tapahtumassa myynnissä, toivottavasti joku osti/ostaa sen parempaan paikkaan. No tuolla messuilla ko.pleko säilytettiin aivan liian pienessä tilassa, valoisaan aikaan ilman mitään piilo ym. paikkaa ja kauhea määrä ihmisiä ympärillä heilumassa. Onhan se hieno ja suuri pleko jota ihastella ja katsella, mutta eikö siellä myös pitäisi mennä mahdollisimman paljon kalan ehdoilla.

Se pisti surulliseksi kuinka akvaarionharrastajien seura viitsii tehdä tuollaista näyttelyn vuoksi, ja kun heidän kuitenkin pitäisi tietää paremmin ja se mikä on oikein. Se pleko on kuitenkin elävä olento, ja sellaisena sitä pitäisi myös kohdella. Jos mulla vaan olisi ollut sille tila jossa elää, olisin ottanut sen mukaan heti.

Se minkä tämä PetExpo sai aikaan oli, että muutin mieleni ko.yhdistykseen liittymisessä. Ei varmaan ole heille mikään menetys, mutta en voisi katsoa kalojani onnellisena ollessani osallisena sellaisessa mitä tänään näin.

Tämä sai mut tänään surulliseksi.
Aqualung
Katalysaattori
Katalysaattori
Viestit: 5530
Liittynyt: 13:54, 06.04.2007
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Lieto

Re: Mistä olet surullinen tänään?

Viesti Kirjoittaja Aqualung »

No onneksi liikeissä on kaikki kalat aina allassuositusten mukaisissa altaissa, sillä ethän minnatak muutoin voisi edes kuvitella hankkivasi mitään ko. liikkeestä.

Sääli vaan etteivät eläinrakkaus ja älykkyys ole lineaarisesti suhteessa toisiinsa. :roll:
My word's but a whisper - your deafness a SHOUT.
I may make you feel, but I can't make you think.

Liikkuvaa ja liikutettua kuvaa riutastani YouTubessa
minnatak
Starting Member
Starting Member
Viestit: 26
Liittynyt: 16:11, 02.04.2012
Sukupuoli: Nainen

Re: Mistä olet surullinen tänään?

Viesti Kirjoittaja minnatak »

Ei ne liikkeissäkään ole suosituksen mukaisissa oloissa, tiedän sen valtavan hyvin. Mutta siitä en puhunutkaan, puhuin juuri tästä ja yhdestä ja ainoasta plekosta jonka tänään näin. Sille yhden piilopaikan järjestäminen olisi tuskin ollut mahdotonta, en ainakaan usko niin. Mieti itse itseäsi ko.tilanteessa, olisitko antanut oman kalasi siihen tilaan?

Tämä oli mun mielipide, mutta en ymmärtämättömyydestäsi siihen kuitenkaan vedä hernettä nenääni, annan ne plekoilleni ja toivotan sinulle hauskaa vko.lopun jatkoa:)
Jakulaari
Senior Member
Senior Member
Viestit: 761
Liittynyt: 22:27, 23.03.2006

Re: Mistä olet surullinen tänään?

Viesti Kirjoittaja Jakulaari »

minnatak kirjoitti:Ei ne liikkeissäkään ole suosituksen mukaisissa oloissa, tiedän sen valtavan hyvin. Mutta siitä en puhunutkaan, puhuin juuri tästä ja yhdestä ja ainoasta plekosta jonka tänään näin. Sille yhden piilopaikan järjestäminen olisi tuskin ollut mahdotonta, en ainakaan usko niin. Mieti itse itseäsi ko.tilanteessa, olisitko antanut oman kalasi siihen tilaan?
)
PetExpo on kuitenkin yhden viikonlopun kestävä tapahtuma. Kyseinen pleko ei todennäköisesti ole tullut altaineen messuille vaan asustelee oikeasti jossain muualla ja toivottavasti riittävän suuressa altaassa. Mielestäni ison plekon pitäminen pienessä altaassa messujen ajan on ihan ok, jos vierailijoille kerrotaan kalan todellisista tilavaatimuksista. Jos edes muutamalle akvaariota suunnittelevalle vierailijalle jää mieleen plekon nimi ja todellinen koko, ollaan jo plussan puolella. Surullisen paljon näitä isoiksi kasvavia plekoja kuitenkin myydään yhä auttamattomasti liian pieniin altaisiin.
minnatak
Starting Member
Starting Member
Viestit: 26
Liittynyt: 16:11, 02.04.2012
Sukupuoli: Nainen

Re: Mistä olet surullinen tänään?

Viesti Kirjoittaja minnatak »

Jakulaari kirjoitti:
minnatak kirjoitti:Ei ne liikkeissäkään ole suosituksen mukaisissa oloissa, tiedän sen valtavan hyvin. Mutta siitä en puhunutkaan, puhuin juuri tästä ja yhdestä ja ainoasta plekosta jonka tänään näin. Sille yhden piilopaikan järjestäminen olisi tuskin ollut mahdotonta, en ainakaan usko niin. Mieti itse itseäsi ko.tilanteessa, olisitko antanut oman kalasi siihen tilaan?
)
PetExpo on kuitenkin yhden viikonlopun kestävä tapahtuma. Kyseinen pleko ei todennäköisesti ole tullut altaineen messuille vaan asustelee oikeasti jossain muualla ja toivottavasti riittävän suuressa altaassa. Mielestäni ison plekon pitäminen pienessä altaassa messujen ajan on ihan ok, jos vierailijoille kerrotaan kalan todellisista tilavaatimuksista. Jos edes muutamalle akvaariota suunnittelevalle vierailijalle jää mieleen plekon nimi ja todellinen koko, ollaan jo plussan puolella. Surullisen paljon näitä isoiksi kasvavia plekoja kuitenkin myydään yhä auttamattomasti liian pieniin altaisiin.
Ja aivan varmasti näin on, allas ei ole plekon oma ja ehdottomasti oli näytillä. Mutta pointti on, sitäkin olisi voitu tehdä humaanisti? Joku piilo plekolle johon olisi edes osittain päässyt piiloon, siltä valtavalta ihmismassalta joka siinä pyöri, heilui ja kummasteli isoa kalaa. Siitä näki hyvin selvästi että tilanne oli stressaava, muakin jo stressas se hälinä ja mä sentään pääsin pakenemaan sitä.

Ja sitä selitystä en ikinä osta, että näyttämällä yhden kurjuuden muita kurjuuksia estetään. Ihminen ja varsinkin nykyihminen on sellainen olento, että faktat unohtuu kun minä tulee esiin. Minä haluan tuollaisen kalan, ei väliä vaikka ei olisi rahkeita siihen. Ja tämä katsontokanta on todistettu niin monissa omakohtaisissa tapauksissa,
(mulla on myös koiria ja ne on olleet huonossa pidossa, joten olen näynyt mitä tuhoa ihmisen käyttäytyminen saa aikaan. Ja tiedän kuinka vaikeaa sitä on korjata.) "Minä haluan" ajatusmaailma on tullut hyvin tutuksi.

Mutta nämä on vain mun mielipiteitä ja totuus löytyy varmasti meidän kaikkien mielipiteiden keskeltä, ja tätä keskustelua on varmaan ihan turha jatkaa näin viestein "kasvottomasti". Jokainen joka haluaa puhua ja "käännyttää" mua ja mun ajatuksia, yksityisviestiä kehiin, voin jopa antaa puh.nro ja sitten voidaan vatvoa siihen asti kun lehmät lentää ja happi loppuu maailmasta:D T:Minna
KaOl
Member
Member
Viestit: 386
Liittynyt: 22:34, 29.05.2011
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: ulkomaat

Re: Mistä olet surullinen tänään?

Viesti Kirjoittaja KaOl »

minnatak kirjoitti:
Jakulaari kirjoitti:
minnatak kirjoitti:Ei ne liikkeissäkään ole suosituksen mukaisissa oloissa, tiedän sen valtavan hyvin. Mutta siitä en puhunutkaan, puhuin juuri tästä ja yhdestä ja ainoasta plekosta jonka tänään näin. Sille yhden piilopaikan järjestäminen olisi tuskin ollut mahdotonta, en ainakaan usko niin. Mieti itse itseäsi ko.tilanteessa, olisitko antanut oman kalasi siihen tilaan?
)
PetExpo on kuitenkin yhden viikonlopun kestävä tapahtuma. Kyseinen pleko ei todennäköisesti ole tullut altaineen messuille vaan asustelee oikeasti jossain muualla ja toivottavasti riittävän suuressa altaassa. Mielestäni ison plekon pitäminen pienessä altaassa messujen ajan on ihan ok, jos vierailijoille kerrotaan kalan todellisista tilavaatimuksista. Jos edes muutamalle akvaariota suunnittelevalle vierailijalle jää mieleen plekon nimi ja todellinen koko, ollaan jo plussan puolella. Surullisen paljon näitä isoiksi kasvavia plekoja kuitenkin myydään yhä auttamattomasti liian pieniin altaisiin.
Ja aivan varmasti näin on, allas ei ole plekon oma ja ehdottomasti oli näytillä. Mutta pointti on, sitäkin olisi voitu tehdä humaanisti? Joku piilo plekolle johon olisi edes osittain päässyt piiloon, siltä valtavalta ihmismassalta joka siinä pyöri, heilui ja kummasteli isoa kalaa. Siitä näki hyvin selvästi että tilanne oli stressaava, muakin jo stressas se hälinä ja mä sentään pääsin pakenemaan sitä.

Ja sitä selitystä en ikinä osta, että näyttämällä yhden kurjuuden muita kurjuuksia estetään. Ihminen ja varsinkin nykyihminen on sellainen olento, että faktat unohtuu kun minä tulee esiin. Minä haluan tuollaisen kalan, ei väliä vaikka ei olisi rahkeita siihen. Ja tämä katsontokanta on todistettu niin monissa omakohtaisissa tapauksissa,
(mulla on myös koiria ja ne on olleet huonossa pidossa, joten olen näynyt mitä tuhoa ihmisen käyttäytyminen saa aikaan. Ja tiedän kuinka vaikeaa sitä on korjata.) "Minä haluan" ajatusmaailma on tullut hyvin tutuksi.

Mutta nämä on vain mun mielipiteitä ja totuus löytyy varmasti meidän kaikkien mielipiteiden keskeltä, ja tätä keskustelua on varmaan ihan turha jatkaa näin viestein "kasvottomasti". Jokainen joka haluaa puhua ja "käännyttää" mua ja mun ajatuksia, yksityisviestiä kehiin, voin jopa antaa puh.nro ja sitten voidaan vatvoa siihen asti kun lehmät lentää ja happi loppuu maailmasta:D T:Minna
Mä oon Minna sun kans samaa mieltä. Lause: "Ihminen ja varsinkin nykyihminen on sellainen olento, että faktat unohtuu kun minä tulee esiin." on aivan totta!
-KaOl

360l Akvastabil myynnissä!
mickey2004
Senior Member
Senior Member
Viestit: 862
Liittynyt: 12:20, 12.04.2009
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Jokioinen

Re: Mistä olet surullinen tänään?

Viesti Kirjoittaja mickey2004 »

Olen hyvin surullinen siitä että rakas enoni on kuollut. Sain tänään puhelun kesken työpäivän ja kuulin suru-uutisen :cry: .
Kohtele toisia niin kuin toivot itseäsi kohdeltavan
Azuca
Junior Member
Junior Member
Viestit: 81
Liittynyt: 16:17, 01.08.2011
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Tampere

Re: Mistä olet surullinen tänään?

Viesti Kirjoittaja Azuca »

Joku onnistui taas kerran varastamaan luttokorttini, ja avainlukulistastakin puuttuu palanen joten en pääse tilitietoihin käsiksi viikkoihin.. Keskusta oli täynnä häliseviä ja humalaisia ihmisiä, sinne en uudestaan enää tänä vappuna mene.
Masentaa taas vaihteeksi.
"Aurum Potestas Est" - Artemis Fowl
Jakulaari
Senior Member
Senior Member
Viestit: 761
Liittynyt: 22:27, 23.03.2006

Re: Mistä olet surullinen tänään?

Viesti Kirjoittaja Jakulaari »

minnatak kirjoitti: Mutta pointti on, sitäkin olisi voitu tehdä humaanisti? Joku piilo plekolle johon olisi edes osittain päässyt piiloon, siltä valtavalta ihmismassalta joka siinä pyöri, heilui ja kummasteli isoa kalaa. Siitä näki hyvin selvästi että tilanne oli stressaava, muakin jo stressas se hälinä ja mä sentään pääsin pakenemaan sitä.
Ot. mutta pakko postata tämä, koska harmittaa tämä mielestäni asiaton loanheitto asian tiimoilta.
Itse en ollut PetExpossa tänävuonna, mutta selasin HAS:in messukuvia tänään ja kuvien perusteella plekon olot messuosastolla eivät mielestäni olleet mitenkään kohtuuttoman huonot.
Kuvia altaasta löytyy HAS:in facebook sivuilla:
http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 319&type=3
Jos asia jotakuta vielä kovin häiritsee, niin kannaa ilmoitta asiasta suoraan HAS:iin, eikä mesota asiasta keskustelufoorumilla. Tämä on minun mielipiteeni asiasta ja se ei muutu siitä miksikään riippumatta siitä kirjoitanko nimimerkillä vai omalla nimelläni. Tämä olkoon viimeinen kannanottoni tähän asiaan.

Muoks* Lisättäköön vielä etten ole HAS:in jäsen, joten mulla ei ole edes oma lehmä ojassa tässä asiassa.
Maisu
Elite Member
Elite Member
Viestit: 5469
Liittynyt: 15:10, 30.07.2001
Akvaarioseurat: Ciklidistit, HAS, NCS, TAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mistä olet surullinen tänään?

Viesti Kirjoittaja Maisu »

En vastaa HAS:n puolesta mutta satun tuntemaan hieman taustaa. Kyseinen monni on asustellut liikkeen altaassa jossa se on tavannut poseerata katsojille hakeutumatta ollenkaan piiloon, ja juuri tämän vuoksi sen katsottiin kuluneen talven mittaan sopivan hyvin messukalaksi. Kuulin, että kala olisi nyt löytänyt messujen myötä lupaavan ostajaehdokkaan ja pääsisi kokonsa mukaisiin oloihin. Tällaisia erikoiskaloja ei kuitenkaan myydä suoraan messuilta kenelle tahansa eikä tätäkään olisi luonnollisestikaan voinut ostaa mukaan vaikka olisi kuinka halunnut.
miljoonakala84
Elite Member
Elite Member
Viestit: 6732
Liittynyt: 20:55, 29.01.2007
Paikkakunta: Kerimäki

Re: Mistä olet surullinen tänään?

Viesti Kirjoittaja miljoonakala84 »

Menee vielä aiheen sivuun, mutta oliko noissa kaikissa pienissä akvoissa eri sukarapuja, entäs siinä ihan mini pienessä jossa oli valona se yks valkonen valo,
oliko siinä mitään muuta elollista kun kasveja?
Raasu
Junior Member
Junior Member
Viestit: 243
Liittynyt: 19:24, 02.04.2012
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Kotka

Re: Mistä olet surullinen tänään?

Viesti Kirjoittaja Raasu »

Annoin koiran tänään lähteä vihreimmille niityille leikkimään, missä ei ole tuskaa ja jatkuvaa särkyä. Ikävä on aivan suunnattoman kova.
470 litranen kalasoppa
Fisutar10
Elite Member
Elite Member
Viestit: 6209
Liittynyt: 20:10, 25.01.2011
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Mistä olet surullinen tänään?

Viesti Kirjoittaja Fisutar10 »

Raasu kirjoitti:Annoin koiran tänään lähteä vihreimmille niityille leikkimään, missä ei ole tuskaa ja jatkuvaa särkyä. Ikävä on aivan suunnattoman kova.
Otan osaa :( Ehkä koiralle oli parempi niin ja aika parantaa haavat.
Akvat: 3x450l, 350l, 240l, 180l, 126l, 2x110 l,64l. Myydään: helmipallo-, sokkelo-, enkeli- ja monte dourado -plekoja, maatiais-, albiino- ja super red -partiksia, hammaskarppeja, Synodontis lucipinnis -ripsimonneja. http://www.fisutar.fi
Raasu
Junior Member
Junior Member
Viestit: 243
Liittynyt: 19:24, 02.04.2012
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Kotka

Re: Mistä olet surullinen tänään?

Viesti Kirjoittaja Raasu »

^^ Kiitos! Vaihtoehtona oli, että koira voi kuolla melkeinpä koskavain erittäin kivuliaasti ja mahdollisesti vielä hitaastikin veritulppaan :cry:

Näin iltaisin on vaan niin jumalattoman vaikeaa. Päivällä voin jo puhua koirasta itkemättä ja ihan jopa nauraakin. Mutta ilta on niin vaikeaa aikaa. Aina kun yrittää käydä nukkumaan, alkaa tyttönen pyöriä mielessä ja sitten taas itketään.
Mutta onneksi sain tänään tuhkat kotiin, niin ehkä se tästä alkaa vähän helpottamaan.
470 litranen kalasoppa
Fisutar10
Elite Member
Elite Member
Viestit: 6209
Liittynyt: 20:10, 25.01.2011
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Mistä olet surullinen tänään?

Viesti Kirjoittaja Fisutar10 »

Raasu kirjoitti:^^ Kiitos! Vaihtoehtona oli, että koira voi kuolla melkeinpä koskavain erittäin kivuliaasti ja mahdollisesti vielä hitaastikin veritulppaan :cry:

Näin iltaisin on vaan niin jumalattoman vaikeaa. Päivällä voin jo puhua koirasta itkemättä ja ihan jopa nauraakin. Mutta ilta on niin vaikeaa aikaa. Aina kun yrittää käydä nukkumaan, alkaa tyttönen pyöriä mielessä ja sitten taas itketään.
Mutta onneksi sain tänään tuhkat kotiin, niin ehkä se tästä alkaa vähän helpottamaan.
Kyllä se siitä:). Uusi koiranpentu mietintämyssyyn, kunhan tuosta elvyt :) .
Akvat: 3x450l, 350l, 240l, 180l, 126l, 2x110 l,64l. Myydään: helmipallo-, sokkelo-, enkeli- ja monte dourado -plekoja, maatiais-, albiino- ja super red -partiksia, hammaskarppeja, Synodontis lucipinnis -ripsimonneja. http://www.fisutar.fi
avene
Junior Member
Junior Member
Viestit: 146
Liittynyt: 20:31, 21.06.2012
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Kiuruvesi

Re: Mistä olet surullinen tänään?

Viesti Kirjoittaja avene »

Pistin platyt pois, koska omaa typeryyttäni tajusin myöhään, että eivät todellakaan selviä akvaariossani.
Toki se oli kalojen kannalta parempi ratkaisu.
Kyllä riskinotto aina kannattaa.
MA7xGE
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 2208
Liittynyt: 12:24, 27.02.2011
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Mistä olet surullinen tänään?

Viesti Kirjoittaja MA7xGE »

Lukion alku viivästyttää erinäisten projektien, kuten fisupedian ja muiden tietokone-pohjaisten asioiden etenemistä. :|
Onneksi on viikonloput, vaikkeivat nekään paljoa auta...
!\/!. /\. /. x. ('';. €.
cassie_86
Senior Member
Senior Member
Viestit: 547
Liittynyt: 13:57, 28.05.2008
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Iisalmi

Re: Mistä olet surullinen tänään?

Viesti Kirjoittaja cassie_86 »

Piti nostaa vanhaa ketjua.. Menneisyyden haamut nostaa päätään :( Miksi pahoja asioita on niin vaikea unohtaa, iltaisin varsinkin ahdistaa mennä nukkumaan kun muistot tulee uniin [}:)]
Altaat:165l seura-akvaario, 120l platyjä ja molleja (aina poikasia myynnissä),317l: 1x L201,2xL66,L015,L340,5xhaarniska,kongot ja lehtispari, 80l monnisten kasvattamona. Saksanpaimenkoira, malinois ja am.bulli ja tietenkin aviomies.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “"Off-Topic" ja äänestykset”