Tampereen Akvaariokala joutuu täten muutoskohtaloon, jotka ovat lähinnä uusi omistaja, tai pahimmillaan liikkeen lopettaminen. Siirryn itse uusiin hommiin Elokuun alusta, mutta tarkoitus olisi, että uusi omistaja olisi puikoissa tai vaihtoehtoisesti liike tyhjänä Kesäkuun loppuun mennessä. Mikäli jotakuta kiinnostaa akvaarioliikkeen yrittäminen ja on valmis tekemään päivittäistä työtä kalojen tutkimisen ja kuntouttamisen parissa, ottakoon yhteyttä. Liiketila on perheen oma ja remontoitu akvaarioliikettä varten. Löytyy vesieristetyt lattiat, kaivot, sekä kiinteät vesiverkot jokaiseen altaaseen myymälän puolella. Käytännössä tarkoittaa sitä, että yhdestä vivusta 40 altaan vesi vaihtuu sen mitä viikoittain on tarve vaihtaa. Vuokra liiketilassa poikkeuksellisen edullinen. Sähkökulut pyritty minimoimaan, käyttämällä mahdollisimman energiatehoikkaita laitteita, kuitenkin vain sellaisia, että huolto olisi mahdollisimman helppoa. Kalusto on ylipäätään melko huippuluokkaista, mitä olen sitä vertaillut moniin muihun kotimaisiin liikkeisiin. Itse yritys ei ole "kultakaivos", mutta mikäli keskivertoon on riittäminen, kovin vaihtelevin kuukausin, niin voi tämä olla sinunkin unelmatyösi. Jos nyt jotain faktaa niin viime vuodelta viivan alle jäi plussaa kuitenkin 30000euroa, jolla ihan kivasti ainakin itse olen pärjännyt.

Mikäli yritys myydään tälläisenään, pyyntihinta 35000, valmiiksi tingittyyyn hintaan. Mikäli joku haluaa ostaa pelkän kaluston n. 120kpl akvaarioita räkeissä, 5kpl alan myymälätarvikehyllyjä, Co2 pullot kasvialtaisiin, happipullot kalan pakkauksiin, tietokoneet, maksupäätteet, tulostimet, pakastimet (3 isoa), myymälän tiski sekä tietysti kaikki tekniikka kaikkiin altaisiin, voidaan näistä neuvotella erikseen. Uutena upotin myymälän kalustoon jo pelkästään 20000euroa, sen jälkeen on hommattu yhtä sun toista tarvittavaa lisää.
Mikäli kaupan jatkamiseen ei löydy uutta yrittäjää, myydään seuraavan kahden kuukauden aikana kaikki pois rankoin alennuksin. Aloitamme jokatapauksessa jo pian jonkinlaisen varaston tyhjennysmyynnin, sillä meillä on elävää tavaraa, altaita, sekä muuta tavaraa enemmän, kuin tarpeeksi! Parhaat tietenkin katoavat nopeiten!

Raportoin tänne heti, kun tiedän kohtalosta enemmän, päivittelen tarjouksia yms. asiaan liittyvää.

Ystävällisin terveisin,
Ilkka Takala / Kauppias,
Tampereen Akvaariokala