Eläinrääkkäystä

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

minnatak
Starting Member
Starting Member
Viestit: 26
Liittynyt: 16:11, 02.04.2012
Sukupuoli: Nainen

Re: Eläinrääkkäystä

Viesti Kirjoittaja minnatak »

Toivottavasti asia on jo ratkennut hyvin kaloille, mutta jos ei ole niin itse tekisin seuraavaa. Puhuisin akvaarion pääasialliselle huoltajalle, joka tässä tapauksessa vaikuttaa olevan se isä. Kertoisin mikä siinä on vikana ja kuinka sen voi korjata. Ja tarjoutuisin auttamaan siinä. Jos tämä isä on liian tyhmän ylpeä ottaakseen apua vastaan, kertoisin hänelle että siinä tapauksessa en halua olla ko.ihmisen kanssa missään tekemisessä.

Itse kun ajattelen alkuaikojeni akva virheitäni, jotka johtui täysin tietämättömyydestäni ja iästäni, mua välillä hävettää, itkettää ja inhottaa todella pahasti. Olen itse sitä mieltä, että eläimillä, kaloilla, ym.öttiäisillä ei itsellään ole ääntä, ja meidän ihmisten on annettava se heille jos he sen tarvitsevat.

Mutta valitset tien minkä tahansa, uskon sen olevan oikea tässä tapauksessa koska sinä kuitenkin tiedät tapauksen omakohtaisesti. Onnea tässä tilanteessa ja toivotaan että taistelu niiden kalojen olojen parantamisessa on voitokas:)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”