Heh onko mitään ideaa kenelläkään 100l partiksen 8 kardinaalin ja parin ompun seuraks.. ku on niin tyhjän näköistä..
Korjattu otsikko kuvaavammaksi ja siirretty alkeisiin. -Ylläpito
Kalastoehdotuksia 100l altaaseen?
Valvoja: Moderaattorit
Re: Kalastoehdotuksia 100l altaaseen?
Näissä asioissa yleensä olisi oleellista tietää hiukan vesiarvoja.
Vaan kardinaaleja kun sinulla siellä on, luulisin että lämmöt on siellä päälle 26 asteen ja vesi pehmeää.
Säälittävä porukkahan sinulla on tällä hetkellä noita parvikaloja, itse tuplaisin niiden määrän jotta viihtyisivät paremmin ja parvikäyttäytyminen tulisi paremmin esiin.
Ns. pääkalaksi voisit harkita jotain rihmakalaa, kääpiö- hunaja tai koru.
Myös taistelukala voisi olla vaihtoehto.
Jos akvaariossasi on hiekkapohja, menisi pohjalle vajaa 10kpl jotain lämpöisen veden monnisia.
Vaan kardinaaleja kun sinulla siellä on, luulisin että lämmöt on siellä päälle 26 asteen ja vesi pehmeää.
Säälittävä porukkahan sinulla on tällä hetkellä noita parvikaloja, itse tuplaisin niiden määrän jotta viihtyisivät paremmin ja parvikäyttäytyminen tulisi paremmin esiin.
Ns. pääkalaksi voisit harkita jotain rihmakalaa, kääpiö- hunaja tai koru.
Myös taistelukala voisi olla vaihtoehto.
Jos akvaariossasi on hiekkapohja, menisi pohjalle vajaa 10kpl jotain lämpöisen veden monnisia.
-
päivänvarjo
- Senior Member

- Sukupuoli: Mies
Re: Kalastoehdotuksia 100l altaaseen?
Juu tuplaa ne kardinaalitetrat. Taistelukalaa itse suosittelisin sinne pääkalaksi, hieno yksinelelijä. monnisiksi kävisi vaikkapa kuparimonniset. myös täplänuolimonneja voisit vaihtoehtoisesti monnisten sijaan ottaa, jos sulla on sorapohja.
160l seurala. Inkkareita, sitruunatetroja, albiinopartis tyttö, 2 ukkopartis poikaa, albiinotäplämonnisia, paljon paljon sukarapuja, sekä isolla egolla varustettu sokea :( kääpiösnautseri-tyttö C: