Mistä olet tänään iloinen?

Muihin ryhmiin sopimaton keskustelu, eli ns. Off-Topic, tänne. Täällä voit myös tehdä äänestyksiä.

Valvoja: Moderaattorit

Frans001
Starting Member
Starting Member
Viestit: 5
Liittynyt: 15:12, 07.11.2011
Akvaarioseurat: aqua web
Sukupuoli: Mies

Re: Mistä olet tänään iloinen?

Viesti Kirjoittaja Frans001 »

Ilahduttaa se että sain tässä viikon aikana ostettua oman tontin http://www.uudiskohde.fi firman kautta :D Kesällä alkaakin sitten omakotitalon rakentaminen :D Sinänsä ihan siistiä, kun voi itse vaikuttaa ihan kaikkeen.
jejoka
Member
Member
Viestit: 363
Liittynyt: 00:01, 26.10.2011
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: nummela

Re: Mistä olet tänään iloinen?

Viesti Kirjoittaja jejoka »

Frans001 kirjoitti:Ilahduttaa se että sain tässä viikon aikana ostettua oman tontin http://www.uudiskohde.fi firman kautta :D Kesällä alkaakin sitten omakotitalon rakentaminen :D Sinänsä ihan siistiä, kun voi itse vaikuttaa ihan kaikkeen.
Samat on haaveet, mutta ei tuo budjetti anna vielä myöte
Minä, lapsi vm -11, pari koiraa vm -10 & -12 sekä vettä ties missä ja miten paljon. Sit viel pitäis keksii mitä tekee vapaa-aikanaan...
Frans001
Starting Member
Starting Member
Viestit: 5
Liittynyt: 15:12, 07.11.2011
Akvaarioseurat: aqua web
Sukupuoli: Mies

Re: Mistä olet tänään iloinen?

Viesti Kirjoittaja Frans001 »

No kyllä se haave viellä toteutuu sinullakin :)
AkvaarioTyttö
Senior Member
Senior Member
Viestit: 662
Liittynyt: 13:18, 10.02.2008
Sukupuoli: Nainen
Viesti:

Re: Mistä olet tänään iloinen?

Viesti Kirjoittaja AkvaarioTyttö »

Kävin koirieni kanssa lenkillä ja sain räpsittyä upeita kuvia! Kuvausmotivaatio on taasen huipussaan. Rakastan kamera kädessä hihhulointia. :D
Naura ongelmillesi, niin muutkin tekevät.
minnatak
Starting Member
Starting Member
Viestit: 26
Liittynyt: 16:11, 02.04.2012
Sukupuoli: Nainen

Re: Mistä olet tänään iloinen?

Viesti Kirjoittaja minnatak »

Olin taas kerran naama akvaariossa kiinni ja katselin kalojen elämää. Kun yht'äkkiä "tyhjästä" esiin ui pienen pieni mustatetra:) Ties missä piilossa on loput, tai onko edes loppuja. Mutta on tämä yksi ja se saa minut todella iloiseksi:)
Fisutar10
Elite Member
Elite Member
Viestit: 6209
Liittynyt: 20:10, 25.01.2011
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Mistä olet tänään iloinen?

Viesti Kirjoittaja Fisutar10 »

Parveke siivottu, voi istutella kasveja ja siirtyä terassikauteen. 8-)
Akvat: 3x450l, 350l, 240l, 180l, 126l, 2x110 l,64l. Myydään: helmipallo-, sokkelo-, enkeli- ja monte dourado -plekoja, maatiais-, albiino- ja super red -partiksia, hammaskarppeja, Synodontis lucipinnis -ripsimonneja. http://www.fisutar.fi
miljoonakala84
Elite Member
Elite Member
Viestit: 6732
Liittynyt: 20:55, 29.01.2007
Paikkakunta: Kerimäki

Re: Mistä olet tänään iloinen?

Viesti Kirjoittaja miljoonakala84 »

Oli tosi kiva loikoilla päivällä marjapuskan katveessa, ottaa aurinkoa ja kuunnella kimalaisten ja mehiläisten/ muitten pörisiöiden surinaa ja pääskyjen kisailua ja laulua. :)
Raasu
Junior Member
Junior Member
Viestit: 243
Liittynyt: 19:24, 02.04.2012
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Kotka

Re: Mistä olet tänään iloinen?

Viesti Kirjoittaja Raasu »

Meillä loppukesän ja alkusyksyn (3kk) kotihoidossa ollut koira tulee mulle hoitoon vkl:ksi <3 Tai lauantai aamuna tulee ja sunnuntaina oletettavasti aamulla lähtee. Onhan sitä tässä välillä käyty katsomassa, mutta on niin ihana saada se taas lenkkikaveriksi, vaikkakin vaan päiväksi :)
470 litranen kalasoppa
eeroq
Senior Member
Senior Member
Viestit: 602
Liittynyt: 14:44, 09.05.2009
Sukupuoli: Mies

Re: Mistä olet tänään iloinen?

Viesti Kirjoittaja eeroq »

Opiskelupaikka varmistui tänään ;)
Fisutar10
Elite Member
Elite Member
Viestit: 6209
Liittynyt: 20:10, 25.01.2011
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Mistä olet tänään iloinen?

Viesti Kirjoittaja Fisutar10 »

Selkäuimarini on kouluttautunut noukkimaan banaanikärpäsi veden pinnalta ja ilmestyy kärppänä paikalle, kun on ruoka-aika:). Haasteena on kouluttaa 3 hieman hitaampioppista viiksivallua. Asian huono puoli on, että banaanikärpäsiä vilistelee kämpässä mitä erilaisimmissa paikoissa...eikä vähiten mansikkakeittomukissani ja biojätteessä[}:)] . Banskukärpäsviljelmäni onnistui siis yli odotusten :mrgreen:
Akvat: 3x450l, 350l, 240l, 180l, 126l, 2x110 l,64l. Myydään: helmipallo-, sokkelo-, enkeli- ja monte dourado -plekoja, maatiais-, albiino- ja super red -partiksia, hammaskarppeja, Synodontis lucipinnis -ripsimonneja. http://www.fisutar.fi
007
Senior Member
Senior Member
Viestit: 677
Liittynyt: 10:53, 19.10.2011
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Mistä olet tänään iloinen?

Viesti Kirjoittaja 007 »

Koulu loppuu ens lauantaina ja pääsee kesälomalle... :D
Akvat: 350l, 50l + erilaiset karvatassut:)
Blogini
Fisutar10
Elite Member
Elite Member
Viestit: 6209
Liittynyt: 20:10, 25.01.2011
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Mistä olet tänään iloinen?

Viesti Kirjoittaja Fisutar10 »

007 kirjoitti:Koulu loppuu ens lauantaina ja pääsee kesälomalle... :D
http://www.youtube.com/watch?v=IPGCkdTt ... re=related :mrgreen:
Akvat: 3x450l, 350l, 240l, 180l, 126l, 2x110 l,64l. Myydään: helmipallo-, sokkelo-, enkeli- ja monte dourado -plekoja, maatiais-, albiino- ja super red -partiksia, hammaskarppeja, Synodontis lucipinnis -ripsimonneja. http://www.fisutar.fi
Tiina Sandberg
Starting Member
Starting Member
Viestit: 26
Liittynyt: 16:58, 21.02.2012
Sukupuoli: Nainen

Re: Mistä olet tänään iloinen?

Viesti Kirjoittaja Tiina Sandberg »

Akvaariossa näyttäisi olevan pikkuisia keltabarbin poikasia. Oleilevat ovelassa kulmassa, jossa muut kalat eivät juuri oleskele, joten saattavat jopa kasvaa siellä. Yritän silti saada kiinni ja poikasaltaaseen kasvamaan ja lihomaan.
selma81
Starting Member
Starting Member
Viestit: 5
Liittynyt: 13:32, 28.12.2011
Akvaarioseurat: kulta kala
Sukupuoli: Nainen

Re: Mistä olet tänään iloinen?

Viesti Kirjoittaja selma81 »

Olen iloinen siitä että pääsin http://www.staffpoint.fi firman kautta kesätöihin :) Nyt voin säästää rahaa akvaariota varten, kun en voi koiraa, enkä kissaa hankkia, kun olen niille allerginen :/ Mutta kalatkin ovat varmana ihan kivoja.
MrAFCMagic
Katalysaattori
Katalysaattori
Viestit: 1722
Liittynyt: 20:52, 31.03.2009
Akvaarioseurat: TAS
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Mistä olet tänään iloinen?

Viesti Kirjoittaja MrAFCMagic »

Iloinen olen monesta asiasta. Koulu loppuu, työt alkaa ja moottoripyöräkorttikin on nyt taskussa!
www.akvala.fi akvaariokauppa| Kalanruoat ja akvaariotarvikkeet edullisesti netistä
GreenEyes
Member
Member
Viestit: 381
Liittynyt: 18:57, 03.09.2010
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mistä olet tänään iloinen?

Viesti Kirjoittaja GreenEyes »

Herkkulakko & päivä 80/365 jo menossa. Kuka sanoi, että tää on muka vaikeeta [;)]
Kalaa kalaa
Member
Member
Viestit: 344
Liittynyt: 11:36, 27.03.2012
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Tampere

Re: Mistä olet tänään iloinen?

Viesti Kirjoittaja Kalaa kalaa »

selma81 : kalat ovat MAHTAVIA ja niistä löytyy tosi persoonallisia lemmikkejä.

Sen taas eilen tajusin, kun otin kuvia erikoisesta monnistani, 8 jotta agua webbiläiset voisivat tunnistaa sen lajin.. :mrgreen: )

Monni on paksu pätikkä , kuin grillimakkara, ja oli hupaisaa filmata sitä, kun se ui kameran linssiin kiinni, aukoili suutaan ja kääntyili , siis oikeasti poseerasi kameralle pitkät ajat.

Se on yleensä paljolti luolassa tai muuten taka-alalla, mutta nyt kun kameran näki, tää linssilude pyöri sen edessä kuin hyrrä, ui kameran ohi näyttävästi selkää ja kiepahti heti takas uudelleen kuvattavaksi. Varmaan kymmenen minuuttia se siinä esiintyi ja tunki itseään lasiin kiinni.

Olen todella tykästynyt näihin kaloihini, kun olen huomannut seikan mitä moni ei ole hoksannut - kaloilla on paljon enemmän ajatuksia ja persoonallisuutta kuin luullaan.

Ainakin kaikki lehtikalan omistajat ja monnien omistajat varmasti ovat samaa mieltä...

Mun ilonaiheeni ovat akvaariot, vedenalainen maailma on yllättävän mielenkiintoista kun siellä koko ajan tapahtuu.

Ainakin mulla niissä altaissa joissa on löytynyt lajeille sopiva tasapaino vesiarvojen , lämpötilojen jne suhteen, on aina jotain uutta katsottavaa...kuten nyt hammaskarppialtaassa, jonne putkahtelee kalanpoikasia, pikkiriikkisiä kirsikkasukaravun poikasia kiipeilee lehdillä ja violetteja omenakotilon jälkeläisiä liukuu lasia pitkin. En kyllä väsy niitä ihmettelemään ja ihailemaan.

On hienoa kun saa kotiinsa kappaleen elävää, värikästä luontoa ! :mrgreen:

Ja kalalajejakin on jo niin monia, että valinnanvaraa piisaa.
Lisäksi on vielä kaikki kivat akvaariorapu lajitkin, tosi vinkeitä !
Kalaa kalaa: lemmikkeinä suomenhevonen, kaksi kissaa, koirasusi, havannankoira, akvaariot 850 l punapiraijoilla, 350 litran sekakalasto mm puikkokaloja , pikkupytty kalanpoikasilla ja 200 l tetroja.
NinZe
Member
Member
Viestit: 466
Liittynyt: 21:31, 25.04.2007
Paikkakunta: Pori

Re: Mistä olet tänään iloinen?

Viesti Kirjoittaja NinZe »

Mulla alkoi tänään 2,5kk KESÄLOMA :mrgreen:
240L + 180L Miljoonakalojen, ja Platyjen kasvatusta eli niitä voi tiedustella koska vaan.
Fisutar10
Elite Member
Elite Member
Viestit: 6209
Liittynyt: 20:10, 25.01.2011
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Mistä olet tänään iloinen?

Viesti Kirjoittaja Fisutar10 »

Kalaa kalaa kirjoitti:selma81 : kalat ovat MAHTAVIA ja niistä löytyy tosi persoonallisia lemmikkejä.

Olen todella tykästynyt näihin kaloihini, kun olen huomannut seikan mitä moni ei ole hoksannut - kaloilla on paljon enemmän ajatuksia ja persoonallisuutta kuin luullaan.
Itse en olisi ihan varma kalojen syvällisistä ajatuksista - joskaan en myöskään useimpien miesten - mutta mielenkiintoisia otuksia molemmat :mrgreen: . Yritän päästä kiinni molempien korkealogiikkaan:). Useimpiin kaloihin tehoaa ainakin makupalat...
Akvat: 3x450l, 350l, 240l, 180l, 126l, 2x110 l,64l. Myydään: helmipallo-, sokkelo-, enkeli- ja monte dourado -plekoja, maatiais-, albiino- ja super red -partiksia, hammaskarppeja, Synodontis lucipinnis -ripsimonneja. http://www.fisutar.fi
Fisutar10
Elite Member
Elite Member
Viestit: 6209
Liittynyt: 20:10, 25.01.2011
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Mistä olet tänään iloinen?

Viesti Kirjoittaja Fisutar10 »

Koepinot korjattu - kohta kesäloman puolella. Nyt fisujen kanssa kekkerit pystyyn :mrgreen:
Akvat: 3x450l, 350l, 240l, 180l, 126l, 2x110 l,64l. Myydään: helmipallo-, sokkelo-, enkeli- ja monte dourado -plekoja, maatiais-, albiino- ja super red -partiksia, hammaskarppeja, Synodontis lucipinnis -ripsimonneja. http://www.fisutar.fi
TheSiren
Senior Member
Senior Member
Viestit: 502
Liittynyt: 17:53, 27.10.2008
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Mistä olet tänään iloinen?

Viesti Kirjoittaja TheSiren »

Stipendi ja todistus kourassa, siinä se opiskelu sitten oli!
minnatak
Starting Member
Starting Member
Viestit: 26
Liittynyt: 16:11, 02.04.2012
Sukupuoli: Nainen

Re: Mistä olet tänään iloinen?

Viesti Kirjoittaja minnatak »

Tänään tuli mun 600 litrainen...mahtavan kokoinen ja kohta on plekoilla hyvä riehumistila. Hyvä homma, tää saa mut iloiseksi:)
Fisutar10
Elite Member
Elite Member
Viestit: 6209
Liittynyt: 20:10, 25.01.2011
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Mistä olet tänään iloinen?

Viesti Kirjoittaja Fisutar10 »

Liput Helsinki Classic Festival 2012:een ostettu! Stingiä olen aikonut/haaveillut mennä kuuntelemaan ja katselemaan 20 vuotta ja menetin toivoni lähes, mutta näemmä onni potkaisi :mrgreen: . Myös Hector tuo nostalgiaa:) Toivottavasti olen terve silloin ja kaunis sää:).
Akvat: 3x450l, 350l, 240l, 180l, 126l, 2x110 l,64l. Myydään: helmipallo-, sokkelo-, enkeli- ja monte dourado -plekoja, maatiais-, albiino- ja super red -partiksia, hammaskarppeja, Synodontis lucipinnis -ripsimonneja. http://www.fisutar.fi
007
Senior Member
Senior Member
Viestit: 677
Liittynyt: 10:53, 19.10.2011
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Mistä olet tänään iloinen?

Viesti Kirjoittaja 007 »

Launtaina tuli ihan hyvä todistus ja sain stipendin kuviksesta... ja kesäloma on alkanut
(vaikkei kyllä paljoa kesältä tunnu, kun on niin kylmä... [;)] )
Akvat: 350l, 50l + erilaiset karvatassut:)
Blogini
Fisutar10
Elite Member
Elite Member
Viestit: 6209
Liittynyt: 20:10, 25.01.2011
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Mistä olet tänään iloinen?

Viesti Kirjoittaja Fisutar10 »

Kohta 1½ hieronta ja päälle shoppailu Akvaario Kurjessa....voiko rentouttavampaa lomapäivää olla :mrgreen: .
Akvat: 3x450l, 350l, 240l, 180l, 126l, 2x110 l,64l. Myydään: helmipallo-, sokkelo-, enkeli- ja monte dourado -plekoja, maatiais-, albiino- ja super red -partiksia, hammaskarppeja, Synodontis lucipinnis -ripsimonneja. http://www.fisutar.fi
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “"Off-Topic" ja äänestykset”