Niin, tuli tässä vaan mieleen, että mitä jos sisustaisit akvaarion niin, ettei se kaipais kasveja...? Oikein sommitellut juurakot ovat tosi hienoja, vaikkei kasveja olisikaan. Tai sitte muutamia anubiaita kantoihin kiinni (eikös niissä ole melko paksut lehdet) ja itse, jos oikein alkaisin panostamaan seeproille akvan, laittaisin just semmosia juurien omaisia oksia takaseinästä ylhäältä kiinni, jotka laskeutuu pohjan tuntumaan, pohjalle pari kiveä, pienempiä kantoja, jotka ois semmosia yksinkertasia, ettei haittais missä kohti akvaariota ois millonki

siinä saisivat sitte kaiveskella ihan rauhassa kuoppiaan ja sisustaa kotiaan itse

Tuon isomman olen sisustanut nimenomaan piilottelevia lajeja varten, koska mielestäni täytyy ottaa huomioon kalojen luonnollinen käyttäytyminen, niin hyvin kuin se vaan on mahdollista ja seeprat (ikävä kyllä) kaivelevat tosi mielellään
Ja mitä nuihin kantoihin ja oksiin tulee, itse aion aina pysytellä turvallisissa mangrove kannoissa

ja sitte joskus ku olen oikein rikas ostan niita hienoja juurien näkösiä (en muista niitten nimeä) jotka on tällä hetkellä aivan liian kalliita mun budjettiin :p
~~1000 litraa vettä olohuoneessa ja aivan täysin heroksiin hurahtanu harrastelija~~
(heros notatus, heros severus, heros efasciatus)