Rohkeat kalat!

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
lomi
Starting Member
Starting Member
Sukupuoli: Nainen

Rohkeat kalat!

Viesti Kirjoittaja lomi »

Yllätyin kyllä tosi paljon miten rohkeita osa kaloista onkaan. Oon siis vasta akvaarion perustanut ja kaksi kuukautta ollut kaloja siinä. Seeprakalat ja taistopoika tulevat iholle yleensä samantien kun kätensä sinne syystä tai toisesta laittaa. Ei kai ne nälkäisiä ole ja tule siksi? Mä ruokin pienen annoksen kaksi kertaa/pv ja tarkkailen ruokailun ajan, että kaikki syövät.

En toki turhaan heidän elämää häiritse, mut huoltohommissa oon huomannut, että tulevat tökkimään "kuonollaan" kättä. Taistelukala ui joskus sillee kiehnäten kättä vasten, eikä mahtaile evillään, joten ei mistään reviirin puolustamisesta varmaankaan ole kyse. Kardinaalitetrat ovat kyllä sit ujoja ja menevät kauemmas tarkastelemaan tilannetta. Partis Aulis mököttää kantonsa alla aina, jos menen lähellekään akvaariota. Tosin olen huomannut, että se sietää koko ajan lähempää tuttavuutta. (On pitempään näkösällä ja joskus jääkin näkyville, tosin johonkin taustalle.) Mahtaisko toi meikäläiseen tottua? Ja mites on konkarit...erottavatko kalat esim. minut, joka päivittäin hoidan heitä miehestäni, joka satunnaisesti lasilla käy? Paljon kysymyksiä... tai yleistä pohdintaa...:)
Kotoa löytyy 100l allas, jossa kardinaalitetroja, mustiamolleja, hopeamolleja, täplämonnisia ja partis.
Mies, lapsi ja kaksi kissaa löytyvät myös, mut ei altaasta!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”