http://www.huuto.net/kohteet/pintakasvi ... /230029066
Valvoja: Moderaattorit
Vastaan taistelua helpottaa kummasti kova virtaus pinnassa.päivänvarjo kirjoitti:Itsellänikin on ongelmaa tuosta limaskasta, ja olen jo moneen kertaan yrittänyt sen hävittää keräämällä joka ikisen kappaleen pois, mutta aina vaan se jostain kumman syystä leviää uudestaan >.< Taitaa olla että jos kerran limaskaa ottaa niin siitä ei sitten pääse eroon muutakuin kunnon taistelulla...
Missä päin asut?minnatak kirjoitti:Kun se niin kivasti leviää.....
Mä maksaisin jos joku tulisi noukkimaan jokaikisen mun akvasta pois:D
Mä asun kuitenkin lähempänä!Hilleri kirjoitti:Missä päin asut?minnatak kirjoitti:Kun se niin kivasti leviää.....
Mä maksaisin jos joku tulisi noukkimaan jokaikisen mun akvasta pois:D
Ota ne isommat pintakasvit akvaariosta pois, huuhtele huolellisesti limaskasta, haavi kaikki näkyvissä oleva limaska akvasta pois. Toista käsittely tarvittaessa.päivänvarjo kirjoitti:No mun on siksi vaikea päästä siitä eroon, koska mulla on aika paljon amerikan kilpukkaa ja jotain toista pintakasvia, ja jos limastaa on takertunut amerikankilpukkaan tai toisen pintakasvin muodostamien sammaleen näköisien laatojen kätköön piiloon niin virtausteho ei siihen auta. Tietysti jos hävittäisin samalla kaikki pinnalta niin sen saisi helpommin pois.
MA7xGE kirjoitti:Mä asun kuitenkin lähempänä!Hilleri kirjoitti:Missä päin asut?minnatak kirjoitti:Kun se niin kivasti leviää.....
Mä maksaisin jos joku tulisi noukkimaan jokaikisen mun akvasta pois:D![]()
Älä yhtään yritä tulla mun apajille!
Nimenomaan, ei tarvitse riidellä koska mä asun kaikkein lähimpänä... No ei, tuossa omassa on jo ihan tarpeeksi päänvaivaa.minnatak kirjoitti:MA7xGE kirjoitti:Mä asun kuitenkin lähempänä!Hilleri kirjoitti:Missä päin asut?minnatak kirjoitti:Kun se niin kivasti leviää.....
Ei tarvitse riidellä, molemmille on omat altaat joista sitä noukkiaHelsingissä
Ai jaa, itsellä oli edellinen allas täynnä tuota limaskaa. En saanut sitä millään tapetuksi. Mutta jos jostain saat kokeileppa ämpärissä kasvattaa. Jotkut sanoo, että pintavirtauksesta eivät tykkää, mutta meillä tykkäsi.Koomikko kirjoitti:Ei tuota mistään ilmaiseksi tunnu saavan joten ostettava se on jos sitä haluaa. Kaupoistakaan sitä ei löydy myytäväksi. Parikertaa kalojen mukana tullut pieniä määriä. Niitä olen sitten poikasaltaassa lampun alla yrittänyt saada lisääntymään/kasvamaan mutta huonolla menestyksellä. Nytkään limaskaa ei taas ole yhtään altaassa.
No kiva, mä pääse stadiin millään!päivänvarjo kirjoitti:Nimenomaan, ei tarvitse riidellä koska mä asun kaikkein lähimpänä... No ei, tuossa omassa on jo ihan tarpeeksi päänvaivaa.minnatak kirjoitti:MA7xGE kirjoitti:Mä asun kuitenkin lähempänä!Hilleri kirjoitti:Missä päin asut?minnatak kirjoitti:Kun se niin kivasti leviää.....
Mun ei tartte kuin hypätä junaan, 30min ja pum perilläMA7xGE kirjoitti:No kiva, mä pääse stadiin millään!päivänvarjo kirjoitti:Nimenomaan, ei tarvitse riidellä koska mä asun kaikkein lähimpänä... No ei, tuossa omassa on jo ihan tarpeeksi päänvaivaa.minnatak kirjoitti:MA7xGE kirjoitti:Mä asun kuitenkin lähempänä!Hilleri kirjoitti:Missä päin asut?minnatak kirjoitti:Kun se niin kivasti leviää.....