Aqua-Web taas pystyssä
Valvoja: Moderaattorit
-
- Imperaattori
- Akvaarioseurat: HAF, HAS, TAS, TAY
- Sukupuoli: Mies
- Viesti:
Aqua-Web taas pystyssä
AW on taas pystyssä erittäin valitettavan ja monitasoisen ongalmavyyhdin jälkeen, tänään kolmen aikaan saatiin vihdoin paikallistettu ongelma lopullisesti ja vaihdettua molemmat serveristä rikkoutuneet virtalähteet. Tuplavarmistus ei siis tässä tapauksessa riittänyt, vaan Murphy iski täydellä voimalla rikkoen molemmat kerralla. Tämän lisäksi toimintaa hidasti serverisalin luettelointimoka, jonka myötä AW:n serveri ei löytynyt sitten millään - koska sitä ei kirjanpidon mukaan ollut olemassa =) Mutta, nyt kaikki taas toimii ja maassa rauha. Suuret pahoittelut kaikille käyttäjille siitä että palvelu ei ole ollut saatavilla pariin päivään.
Guess what?! I got a fever, and the only prescription... is more cowbell!
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: Kalasoppa
Re: Aqua-Web taas pystyssä
Pystyssä kovempana kuin koskaan.
Heh, koomikko :)
Pari päivää olin kyllä ihan ihmeissäni kun en tänne päässyt lueskelemaan. Sehän kertoo vain siitä miten hyvää sivua modet ja muut asianosaiset jaksavat pitää kasassa. Nöyrä kiitos.
Pari päivää olin kyllä ihan ihmeissäni kun en tänne päässyt lueskelemaan. Sehän kertoo vain siitä miten hyvää sivua modet ja muut asianosaiset jaksavat pitää kasassa. Nöyrä kiitos.
-
- Member
mäkin olin ihan kauhuissani kun ei AW toiminu.
-
- Starting Member
Ei oo ollut mitään järkevää tekemistä netissä kun AW ei toiminut!
-
- Junior Member
- Sukupuoli: Nainen
Täälä kans äiti soitti mulle että mikähä on ku aquawebbiin ei pääse :D ja sitte sitä yhessä ihmeteltiin (ja kirottiin ;D)
Kiitos Sam. Kivoja nuo virtuaaliserverit ;)
Jaa että vika ei sitten ollutkaan nettiyhteydessä. Ei meinannut välillä päästä mihinkään muuallekaan. S-kelin saunalahti ja 3Gee
-
- Advanced Member
Hienoa kun AW toimii taas. Minäkin ehdin jo kirjoitella "suoli 24" hätäisen viestin. :-)