Onko se teidän mielestä väärin että joku varaa kalat ja lupaa tulla niitä pian noutaan ja sitten siittä ei kuulu mitään pariin viikkoon ja meen sitten myymään toiselle ko olis kiire saada jo pikkuhiljaa kalat uusiin koteihin.

Valvoja: Moderaattorit
Ukko ===> parempi nimitys tyylikäs herrasmies (= keski-ikäinen mies). Hyviä valintoja:). Muistat varmaan, että pleksut tykkäävät kunnon suodatuksesta ja virtauksesta. Kututuubia kehiin ja odottamaan kutua, jos kummankin sukupuolen edustajia akvassasi3010 kirjoitti:Mukava olo. Huomenna tänne seinäjoelle tulee yks ukko jolta ostan 1sokkeloplekon ja yhden salamanteriplekonJa kun olen plekoista kiinnostunut, olen jo laittanut piilopaikkoja valmiiksi ynms.
Huh, huh. Menee uskottavuus liikkeeltä. Itse asioin kalakaupoilla näissä erikoisliikkeissä, jossa kalliimpia fisut hieman, mutta tuntuu turvallisemmalta ostaa kalat. Maksan mielelläni muutaman egen enempi, jos kalat ovat terveitä ja hyvässä hoidossa.eeli kirjoitti:Ihmetyttää paikallisen liikkeen sairaan kalan hoito... Myyntialtaassa on suuri parvi joitain tetroja, kasvipotteja sun muuta myytävää, pohjalla muutama monninen joista yksi on todella pahan näköinen, lähes täysin vaalean hyhmän peitossa. Vinkkaan asiasta kiireiselle myyjälle joka toteaa: "joo, tollanen se on ollut jo pari kuukautta, ei siihen ole mikään auttanut." Jäin sanattomaksi ja päätin äänestää jaloillani, minusta sairaan kalan paikka ei ole myyntialtaassa.