Mistä styrox-laatikoita?
Valvoja: Moderaattorit
-
- Advanced Member
- Sukupuoli: Nainen
Mistä styrox-laatikoita?
Saattaisikohan jostain löytää joko halvalla tai peräti ilmaiseksi käytettyjä styrox-laatikoita postilähetyksiä varten? Mitä niille laatikoille käy, joissa akvaariokaupoille tuodaan kalat/kasvit? Takaisin sinne mistä tulevatkin? Ei kai ainakaan roskiin?
Re: Mistä styrox-laatikoita?
Kannattaa kysyä akvaliikkeistä, josko niitä vois ostaa tai jopa saada ilmatteeksi.
Aikoinaan sain Kurjesta kiekkokalojen mukana. Saattaisivat antaa ilman kalaostojakin, jos kauniisti osaa pyytää.
Aikoinaan sain Kurjesta kiekkokalojen mukana. Saattaisivat antaa ilman kalaostojakin, jos kauniisti osaa pyytää.

900l kiekkola, 400l monnila/plekola ja 360l ???
Itse olen ostanut ihan Etolasta oman stryroks laatikkoni jossa on kantokahva. Ei ole sellaista höttö styroksia vaan ihan kestävä.
-
- Starting Member
- Sukupuoli: Mies
meidän kaupasta saa ilmasiksi viedä tapolan styroksi laatikoita jos haluaa, muutoin menevät roskiin, en tajua edes miksi moisia ei uudelleen käytetä kun kuski tuo kuorman niin veis palautuksena vanhat ja pesisisvät ne, kauhee määrä styroksia menee roskiin.
Oon hakenut monta laatikkoa omiin tarpeisiin, tarvii tosin pestä laatikko.
Oon hakenut monta laatikkoa omiin tarpeisiin, tarvii tosin pestä laatikko.
Akvaariot 325l, 250l, 2x 70l, 20l.
-
- Advanced Member
- Sukupuoli: Nainen
Täytyypi kysellä kaupoista siis. Harmi Niemma, että olet Pälkäneellä (oletan että kauppakin siellä), muuten tulisin hakemaan.
Kaupasta ostetut styroxkassit ovat halpoinakin iso lisä postikuluihin ja ne ovat sellaisia tuotteita muutenkin, joita ei turhaan ostele, jos paketin vastaanottajalla ei ole tarvetta.

-
- Starting Member
- Sukupuoli: Mies
No kaveri kulkis työkseen tässä tampereen ja vantaan välilä, pääsääntöisesti joko vuosaaressa tai sitten shenkkerin terminaalilla.
Itsekkin välillä mukana et jopa ehkä mahdollista saada kulkeutumaan mukana.
Itsekkin välillä mukana et jopa ehkä mahdollista saada kulkeutumaan mukana.
Akvaariot 325l, 250l, 2x 70l, 20l.
Onko niit laatikoita löytynyt? Täällä toinen Lahtelainen tarvitsee myös
!
Olen sellasten tarpeessa käärmeiden kuljetusta varten. Mikäli osaatte neuvoa mistä täältä lahdesta saa niin olisin kiitollinen! Olen kysellyt muutamasta isosta marketista mutta eivät anna/myy

Olen sellasten tarpeessa käärmeiden kuljetusta varten. Mikäli osaatte neuvoa mistä täältä lahdesta saa niin olisin kiitollinen! Olen kysellyt muutamasta isosta marketista mutta eivät anna/myy