Oulun akvaarioliikkeet ranking

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Kilu
Senior Member
Senior Member
Viestit: 647
Liittynyt: 19:43, 01.09.2005
Akvaarioseurat: OAS
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Ii

Re: Oulun akvaarioliikkeet ranking

Viesti Kirjoittaja Kilu »

No sen Akvaarioshitin voi kyllä jättää käymättä, aivan onneton paikka! Tämä siis minun mielipide.
720l + 450l
Eikait sole mikhän!
Uni97
Junior Member
Junior Member
Viestit: 119
Liittynyt: 10:16, 10.05.2009
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Oulunsalo
Viesti:

Re: Oulun akvaarioliikkeet ranking

Viesti Kirjoittaja Uni97 »

Juu siellä akvaarioshopissa olenkin pariin kertaan käynyt ja muilta juttuja kuullut. Siellä en kyllä käy kun lintuja ja jyrsijöitä katselemassa ruokaostosten lomassa :D
Pitääpä siis lähteä jokupäivä Maikkulaan päin!
Karvaisia otuksia talo täynnä.
Felikez
Junior Member
Junior Member
Viestit: 98
Liittynyt: 13:29, 21.04.2010
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Oulu

Re: Oulun akvaarioliikkeet ranking

Viesti Kirjoittaja Felikez »

Mää oon kaks vuotta käyny vaan Lilzoossa, välillä pyörähtäny Akvaariosopissa kauhistelemassa... En ees tienny, että Maikkulan M&M:ssä on akvaarioita :( Facepalm! Vaan nytpä on paikka, jossa saan kuluttaa luvattoman paljo vapaa-aikaani :)
Syntymävuosi 1989, akvaarioharrastelua vuodesta 1995. Ei paha!
touho30
Junior Member
Junior Member
Viestit: 160
Liittynyt: 20:43, 18.04.2011
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Kalajoki

Re: Oulun akvaarioliikkeet ranking

Viesti Kirjoittaja touho30 »

Oulusta ku tullaan alaspäin löytyy Raahesta seuraava kauppa, missä itse tulee asioitua (lähempänä mua ku Oulu) :)
Raahen koiratarvike on muistaneks nimi, mutta suht laaja valikoima akvaariokamaakin; kaloja, ruokia, kantoja, koristeita, lääkkeitä yms.
piauu
Junior Member
Junior Member
Viestit: 98
Liittynyt: 13:52, 23.09.2007
Paikkakunta: oulun seutu

Re: Oulun akvaarioliikkeet ranking

Viesti Kirjoittaja piauu »

Onko maikkulassa vielä tuo Musti ja Mirri liike? Yritin äkkiseltään netistä etsiä osoitetta ym nii ei löytynyt mitään tietoa.. Ja täytyypä vähäsen kehaista Akvaarioshopin (omistaja?) miestä jonka kanssa pitkäkin tovi juteltiin akvaariojuttuja. Mietiskelin suodatinta 100l Juwelin akvaarioon jonka ostin käytettynä ja myyjän mukaan siinä on tehoton suodatin. No juteltuani miehen kanssa hetkisen hän neuvoi minua ensin katsomaan tilannetta itse hetken aikaa ennekuin mitään ostan, koska usein Juwelin suodattimet haukutaan pystyyn suotta. Ja totesi itsekkin, että helppohan hänen olisi minulle nyt myydä suoraa suodatin ja haukkua Juwelin suodattimet, mutta toisinpa teki. Ihmeellistä rehellisyyttä havaittavissa :) Ja Lilzoossa vieraillessani kuolleita kaloja oli aika paljon, en tosin ehtinyt tsekkaamaan tilannetta akvaarioshopissa.
pasihe
Member
Member
Viestit: 416
Liittynyt: 20:23, 04.01.2006
Akvaarioseurat: Oulun Akvaarioseura
Paikkakunta: Kempele

Re: Oulun akvaarioliikkeet ranking

Viesti Kirjoittaja pasihe »

Maikkulan liikkeen uusi nimi on Eläintarvike Muskettikoira.

Akvaariosopin rehellisyydestä voi olla toistakin mieltä..
Pj Oulun Akvaarioseura http://www.oulunakvaarioseura.net/
1080L Malawi
[RiSu]
Junior Member
Junior Member
Viestit: 249
Liittynyt: 10:11, 21.09.2010
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Haapavesi

Re: Oulun akvaarioliikkeet ranking

Viesti Kirjoittaja [RiSu] »

Onko maikkulassa olevassa liikkeessä yleensä millanen kala valikoima? :)
~~1000 litraa vettä olohuoneessa ja aivan täysin heroksiin hurahtanu harrastelija~~
(heros notatus, heros severus, heros efasciatus)
piauu
Junior Member
Junior Member
Viestit: 98
Liittynyt: 13:52, 23.09.2007
Paikkakunta: oulun seutu

Re: Oulun akvaarioliikkeet ranking

Viesti Kirjoittaja piauu »

Jep, asioista on yhtä monta totuutta kuin on kertojaa. Olin vain ihmeissäni kun hän ei heti halunnut myydä kalleinta suodatinta mulle, kun näitä juttuja on lukenut :) käynpäs tänään maikkulassa katsastamassa tilanteen ja tuun sitte kertomaan oliko kaloja :)
[RiSu]
Junior Member
Junior Member
Viestit: 249
Liittynyt: 10:11, 21.09.2010
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Haapavesi

Re: Oulun akvaarioliikkeet ranking

Viesti Kirjoittaja [RiSu] »

piauu kirjoitti:Jep, asioista on yhtä monta totuutta kuin on kertojaa. Olin vain ihmeissäni kun hän ei heti halunnut myydä kalleinta suodatinta mulle, kun näitä juttuja on lukenut :) käynpäs tänään maikkulassa katsastamassa tilanteen ja tuun sitte kertomaan oliko kaloja :)
Hienoa! Ei viitsis lähteä vartavasten ajeleen, jos ei mitään kivaa oo tarjolla ;) kaikki hiukan erikoisemmat kiinnostaa, pehmeään veteen... afrikkalaiset eritoten... jos sillä silmällä viitsit katsella olen kiitollisuuden velassa ;)
~~1000 litraa vettä olohuoneessa ja aivan täysin heroksiin hurahtanu harrastelija~~
(heros notatus, heros severus, heros efasciatus)
piauu
Junior Member
Junior Member
Viestit: 98
Liittynyt: 13:52, 23.09.2007
Paikkakunta: oulun seutu

Re: Oulun akvaarioliikkeet ranking

Viesti Kirjoittaja piauu »

oli kyllä parhaimmat kalavalikoimat mitä oon oulussa koskaan nähny :) iski oikein valinnan vaikeus :) hmm... en nyt oikein maanosien mukaan noita tiiä mutta löyty kyllä varmaa yli kymmentä eri lajia monnisia, tetroja oli moneen lähtöön, ei sitä perusneonia vaan :) afrikkalaisia kirjoahvenia löyty mun mielestä suht hyvin :) kyhmyotsaa, palettikalaa plus muita ahvenia :)
Boomscarf
Junior Member
Junior Member
Viestit: 130
Liittynyt: 14:10, 20.01.2012
Sukupuoli: Nainen

Re: Oulun akvaarioliikkeet ranking

Viesti Kirjoittaja Boomscarf »

Akvaariosoppi on muuttanut tuohon Limingantulliin lähelle Etolaa, kävin sen katsastamassa ihan vaan huvin vuoksi. Aika kova hääräys oli menossa, kun pari aikuista oli katsomassa itselleen akvaariotarvikkeita (luultavasti) ensimmäistä akvaariotaan varten. Meinasin jäädä kuuntelemaan että osaako se myyjä neuvoa mitään, mutta aika kävi vähiin enkä ehtinyt vakoilemaan.
Tosi pieniä altaita useampi pienellä seinällä. Aika peruskalastoa oli liikkeessä. Kaloilla ei vaan ollut oikein kasveja tai piilopaikkoja akvaariossa, kävi sääliksi kun ne siellä paniikissa poukkoilivat... Koko liike on ollut itselleni pannassa ja näin taitaa olla jatkossakin.

Maikkulan liikkeessä (Muskettikoira) olen saanut hyvää palveluja, ja käyn siellä jatkossakin. :) Onko siellä muuten hintataso korkea verrattuna muuten liikkeisiin? En osaa nyt hahmottaa. Mahtava paikka kuitenkin.

Haaparannan Djurmagazinetista olen ostanut kaikki kalani ja olen ollut todella tyytyväinen. Siellä on eräs työntekijä joka oikeasti tietää akvaarioista ja kaloista; kyselee altaan kokoa tms jos kaloja on ostamassa. Oikein mukava nainen ja luottamus häneen 100% - toivottavasti on vielä siellä töissä, tietääkö kukaan? :D Nimeä en valitettavasti muista, mutta punainen lyhyehkö tukka ja silmälasit. Viimeksi oli tosin todella ynseä suomea puhuva myyjä paikalla, tuli sellainen olo että olis pitänyt anteeksi pyytää että tuli asioimaan. Hän taas ei kysynyt mitään liittyen kalojen tuleviin oloihin. Luultavasti hänellä oli vain huono päivä, ainakin toivon niin. :)
hh_
Senior Member
Senior Member
Viestit: 633
Liittynyt: 16:55, 29.08.2010
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Oulu

Re: Oulun akvaarioliikkeet ranking

Viesti Kirjoittaja hh_ »

Akvaariosoppi täälläkin edelleen pannassa, myyjät valitettavasti (ainankin ennen) täysin tietämättömiä, eivät paljoa välitä tai kysele millaisiin oloihin kalat menee.
Valikoima muutenkin perustasoa, aina kuolleita kaloja altaissa.
Pakosta kävimme täältä jokin aika sitten lääkettä hakemassa ja täysin väärät aineet myytiin.
Palvelu oli onneksi ystävällistä, virhe korjattiin ja saimme lääkkeen vaihdettua.
Kyseistä kauppaa en suosittele silti kenellekään.

Maikkulan musti ja mirri, nykyinen Muskettikoira on edelleen meidän liike nro 1.
Mahtava palvelu ja kaloja on tosiaan runsaammanlaisesti. Kesällä ilmeisesti eivät kuitenkaan tilaa kaloja valikoimaan niin useasti kuin yleensä..?
Monnisia löytyy ihan uskomaton kirjo, samoin muitakin lajeja, eikä vain sitä samaa peruskamaa.
Tilaamalla saa myös todella hyvin erikoisempiakin fisuja. Suosittelen lämpimästi!

Hapiksessa oleva liike on ihan jees, meille on sattunut aina nuo ynseät myyjät valitettavasti kun ollaan siellä päin asioitu. Kyseiset ihmiset eivät myöskään ole koskaan tienneet kysymyksiimme vastauksia. :/
Kalalajitkin ovat olleet muutaman kerran hakusessa. :mrgreen:
Muutamaan kertaan ollaan täältä kaloja ja rapusia kotia tuotu. Sinänsä ihan jees liike, olisi mukava nähdä tämä asiansa osaava myyjä!
Boomscarf
Junior Member
Junior Member
Viestit: 130
Liittynyt: 14:10, 20.01.2012
Sukupuoli: Nainen

Re: Oulun akvaarioliikkeet ranking

Viesti Kirjoittaja Boomscarf »

hh_ kirjoitti: Kalalajitkin ovat olleet muutaman kerran hakusessa. :mrgreen:
Muutamaan kertaan ollaan täältä kaloja ja rapusia kotia tuotu. Sinänsä ihan jees liike, olisi mukava nähdä tämä asiansa osaava myyjä!
Ompa harmi, ettei se mukava myyjä ole sattunut teille :( En siis millään muista sen nimeä, mutta tuon sen täällä esille kun muistan.

Tää ei nyt liity niin Oulun alueeseen, mutta; onko kellään kokemusta Keminmaan Taikalinnusta? Kalat vaikuttavat kotisivuilla edullisilta.

http://taikalintu.net/
Boomscarf
Junior Member
Junior Member
Viestit: 130
Liittynyt: 14:10, 20.01.2012
Sukupuoli: Nainen

Re: Oulun akvaarioliikkeet ranking

Viesti Kirjoittaja Boomscarf »

Teenpäs uuden spämmiviestin, kun tuli jokunen päivä sitten käytyä Lapin puolella.

Kävin siis Taikalinnussa ja no, niin. Palvelu - sitä ei ollut. Olen vähän niitä ihmisiä jotka on sitä mieltä, että vaikkei apua tarvitsisikaan niin olisi hyvä että myyjältä tulee vähintään se "hei, miten voin auttaa?". Liikkeeseen astuessani sain vaimean hein ja katsellessani kalojaa myyjät nojailivat hyllyihin kädet puuskassa tarkkaillen meitä. Tuli sellainen olo, että anteeksi kun ollaan täällä, ei tulla toisten. Kalat oli halpoja, kyllä, mutta tuli olo että osa kaloista oli liikkeessä ollut jo tosi pitkään (parvissa kokoero melko suuri esim. kiilakyljissä). Taistot oli halpoja (perus punainen/sininen väri) ja sellaista perussettiä kaloista löytyi. Pienenlaatuinen valikoima kuitenkin oli. Altaat vaikutti puhtailta eikä näkynyt kuolleita, myynnissä olleet kasvit olivat todella kärsivän näköisiä.

Mentiin sitten tämän pettymyksen jälkeen Djurmagazinetiin, ja sieltä pyysin arasti apua. Mietin että saa nähdä saanko mitään vastauksia kysymyksiini. Tällä kertaa myyjä tiesi onneksi kaloista hyvin ja uskalsinkin kysyä, onko se minua aiemmin palvellut ja paljon kehuttu myyjä siellä vielä töissä! Nimeltään Päivi on se huippu tyyppi, ja Rebekkaakin ehdotti tämä nainen joka mahdollisesti on minua aikoinaan palvellut kalojen kanssa. Kumpikin ovat vielä paikassa töissä. Juttu lensi kuitenkin oikein hyvin tämänkin myyjän kanssa (vaikka sanoikin osaavansa suomea "lite" ;) oikein hyvin sujui!) ja oli hyvin mukava lähtä kaupasta rihmakalaparven ja kiilakylkien kanssa. Harmi että unohdin hänen nimensä (huono nimimuisti) mutta hän oli kuitenkin kaupan vakikalustoa. Hänelle iso kiitos.
touho30
Junior Member
Junior Member
Viestit: 160
Liittynyt: 20:43, 18.04.2011
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Kalajoki

Re: Oulun akvaarioliikkeet ranking

Viesti Kirjoittaja touho30 »

Tänään käyty Oulun Muskettikoirassa ja voi voi.. Taso on kyllä valitettavasti mennyt alaspäin ja vauhdilla. Paljon altaissa kuolleita ja sairaita kaloja :( Yhtäkin kalaa katsoin, että oli saanut suuhunsa jostain valkoista styroksia, mutta jokin tauti sitä riivasikin, kamalan näköinen kun suu ammollaan lillui altaassa.. Lehtikala ilman kiduskantta, toinen kala ilman selkäevää, yksi kala jonka päässä reikiä.. Muutenki liikkeen yleinen siisteys, lattialla tavaraa niin että sai katsoa mihin astuu.. ei hyvä :roll:
Toisaalta en kyllä ihmettele, kun yksi myyjä koko liikkeessä ja tupa täynnä porukkaa, onko tämä järjestely vain vkl vai jatkuva??
soilikki
Starting Member
Starting Member
Viestit: 4
Liittynyt: 20:37, 22.11.2012
Sukupuoli: Nainen

Re: Oulun akvaarioliikkeet ranking

Viesti Kirjoittaja soilikki »

En vakuuttunut minäkään Maikkulan Muskettikoirasta. Kuolleita kaloja altaissa, hinnat korkeita ja valikoima surkea :| Kävin sitten ihan vertailun vuoksi Akvaariosopissa ja oli kyllä paljon parempi kaikin puolin. Myyjä oli mukava ja asiantunteva ja altaat siistit.

Raahessa tosiaan on myös Raahen koiratarvike, josta tykkään kovasti. Hinnatkin olivat edullisemmat kuin Oulussa ja valikoimakin aika laaja.
hannu
Senior Member
Senior Member
Viestit: 508
Liittynyt: 18:00, 18.02.2002
Akvaarioseurat: Oulun Akvaarioseura, CorydoradinaeFinland
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Oulu

Re: Oulun akvaarioliikkeet ranking

Viesti Kirjoittaja hannu »

soilikki kirjoitti:En vakuuttunut minäkään Maikkulan Muskettikoirasta. Kuolleita kaloja altaissa, hinnat korkeita ja valikoima surkea :| Kävin sitten ihan vertailun vuoksi Akvaariosopissa ja oli kyllä paljon parempi kaikin puolin. Myyjä oli mukava ja asiantunteva ja altaat siistit.

Raahessa tosiaan on myös Raahen koiratarvike, josta tykkään kovasti. Hinnatkin olivat edullisemmat kuin Oulussa ja valikoimakin aika laaja.
Oletkohan nyt sekoittanut liikkeet keskenään? Oman kokemukseni mukaan asia on täsmälleen päinvastoin.

Kun kävin viimeksi koiratarvikkeessa, ei altaissa ollut sen enempää kalojen lajeja kuin hintojakaan. Tetravalikoima oli kyllä kiitettävän laaja.
soilikki
Starting Member
Starting Member
Viestit: 4
Liittynyt: 20:37, 22.11.2012
Sukupuoli: Nainen

Re: Oulun akvaarioliikkeet ranking

Viesti Kirjoittaja soilikki »

Nämä näyttää olevan puhtaasti mielipideasioita. Korkeat oli odotukset kun kävin Maikkulan liikkeessä, koska olin lukenut täältä foorumilta paljon hyvää. Mutta itse asioin jatkossakin Akvaariosopissa.

Koiratarvike on kuulemma ihan hiljattain muuttanut uusiin tiloihin ja alku ainakin näyttää todella lupaavalta siellä. Tarvikevalikoimakin oli laajempi kuin Oulun liikkeissä.
Boomscarf
Junior Member
Junior Member
Viestit: 130
Liittynyt: 14:10, 20.01.2012
Sukupuoli: Nainen

Re: Oulun akvaarioliikkeet ranking

Viesti Kirjoittaja Boomscarf »

Jahas, pitääkin varmaan piipahtaa soilikin kommenttiin liittyen sitten Akvaariosopissa, tuossa manalan matalassa majassa josko asiat ois parantuneet sillä saralla. :)
dragoon
Junior Member
Junior Member
Viestit: 91
Liittynyt: 01:34, 10.12.2012
Akvaarioseurat: Oulun Akvaarioseura
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Oulu

Re: Oulun akvaarioliikkeet ranking

Viesti Kirjoittaja dragoon »

Boomscarf kirjoitti:Kävin siis Taikalinnussa ja no, niin. Palvelu - sitä ei ollut. Olen vähän niitä ihmisiä jotka on sitä mieltä, että vaikkei apua tarvitsisikaan niin olisi hyvä että myyjältä tulee vähintään se "hei, miten voin auttaa?". Liikkeeseen astuessani sain vaimean hein ja katsellessani kalojaa myyjät nojailivat hyllyihin kädet puuskassa tarkkaillen meitä. Tuli sellainen olo, että anteeksi kun ollaan täällä, ei tulla toisten.
Tähän täytyy omia kokemuksia hieman lisätä. Kävin eilen Taikalinnussa ja sain kyllä todella hyvää palvelua. Liekö olisi ollut eri myyjä paikalla? Todella avuliaasti esiteltiin vaihtoehtoja ja asiantuntemustakin tuntui olevan ihan hyvin niin kalalajeista kuin pohjamateriaaleista (myyjä itse akvaarioharrastaja jo pidempään). Ehdottomasti täytyy suositella. Tokikaan valikoima ei välttämättä suurin ole pienenä liikkeenä mutta myyjä sanoi kyllä tilaavansa tarvittavia etukäteen jos ilmoittelee tarpeistaan etukäteen esim. sähköpostitse. Tekevät myös eläinkuljetuksia esimerkiksi Ouluun tasaisin väliajoin. Kalat näyttivät ainakiin omaan (ehkä harjaantumattomaankin) silmään hyvinvoivilta eikä kuolleita näyttänyt olevan altaissa. Kasvit näyttivät osaltaan ihan ok:lta. Suosittelen. :)

Muskettikoirassa ihan hyvin olen saanut asiantunevaa palvelua ja kalat ovat näyttäneet ihan hyvältä.

Haaparannan Djur Magazinetin altaat näyttivät myös hyvältä eikä kasveissa tai kaloissa ollut mitään moitittavaa. Tällä kertaa ainakin juurakoiden valikoima oli melko suppea. Palvelua ei kukaan tullut tarjoamaan, ehkä olisi pitänyt pyytää :). Kiekkojakin löytyi muutama.

Sitten taas Oulun Akvaariosopissa viimepäivinä asioineena en ole ihan tyytyväinen kuolleita kaloja oli altaissa ja kasvit olemattomia tai puoliksi kuolleita :(. Palvelussa ei niinkään ollut mitään vikaa.

Toki omat kokemukseni ovat vielä varsin rajalliset. Toiveissa olisi päästä käymään Tampereen ja Helsingin akvaarioliikkeissä jossain vaiheessa kevättä.
450L tuleva kiekkola (Akvaariopäiväkirja), 2 Bretonia, Hevonen + Isäntä & Emäntä.
Boomscarf
Junior Member
Junior Member
Viestit: 130
Liittynyt: 14:10, 20.01.2012
Sukupuoli: Nainen

Re: Oulun akvaarioliikkeet ranking

Viesti Kirjoittaja Boomscarf »

dragoon kirjoitti: Tähän täytyy omia kokemuksia hieman lisätä. Kävin eilen Taikalinnussa ja sain kyllä todella hyvää palvelua. Liekö olisi ollut eri myyjä paikalla?
Luultavasti näin. Ihmettelin, kun paikkaa on kehuttu ja sitten paikassa oltiin niin nuivana. Katsotaan jos joskus tulis toinenkin mahdollisuus käydä siellä.

Olen koittanut käydä Muskettikoirassa tekemässä tästä lähtien ostokseni ja saanut pari kaveriakin keskittämään sinne lemmikkitarpeensa. Valikoimaa on tulee kovasti lisää uusien altaiden myötä ja muutenkin olen saanut mitä erinomaisinta palvelua siellä. Eikä ne kalat hirveän paljon kalliimmaksi tule hankkia kotopuolesta suunnasta (kuin Tornion seudulta), kun miettii bensakulut ja muut siihen päälle. ;)
rammari
Junior Member
Junior Member
Viestit: 135
Liittynyt: 11:26, 08.04.2004
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Oulu

Re: Oulun akvaarioliikkeet ranking

Viesti Kirjoittaja rammari »

Tuli pitkästä aikaa perustettua akvaario uudestaan. Muskettikoirassa käväsin ensin kasveja hakemassa, hinnat oli aika korkeita ja kasvit aika leväisen näköisiä. Kalat olivat kuitenkin hyvin voivan näköisiä. Lilzoossa kävin myös siellä oli kasvien hinnat alhaisempia ja paljon terveemmän näköisiä, mutta vain peruskasveja. Joten en ostanut mitään. Kalatkin oli hyvin voivan näköisiä. Akvaariosopissa ei tullut käytyäkään.
rammari
Junior Member
Junior Member
Viestit: 135
Liittynyt: 11:26, 08.04.2004
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Oulu

Re: Oulun akvaarioliikkeet ranking

Viesti Kirjoittaja rammari »

Onko limingantullin muskettikoirassa kaloja myynnissä vai pelkästään tarvikkeita?
bazeba
Starting Member
Starting Member
Viestit: 1
Liittynyt: 20:40, 19.03.2013
Sukupuoli: Nainen

Re: Oulun akvaarioliikkeet ranking

Viesti Kirjoittaja bazeba »

rammari kirjoitti:Onko limingantullin muskettikoirassa kaloja myynnissä vai pelkästään tarvikkeita?
Ei ole kaloja ja akvaariotarvikkeitakin hyvin vähän.
ninnuliini
Junior Member
Junior Member
Viestit: 208
Liittynyt: 12:31, 12.07.2011
Akvaarioseurat: Oulun akvaarioseura
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Oulu

Re: Oulun akvaarioliikkeet ranking

Viesti Kirjoittaja ninnuliini »

Mielestäni akvaarioshoppi on tosi floppi. Siellä myydään kalaa ku kalaa kunhan rahaa tulee...kerran kävin vähän katselemassa niin myyjä esitteli kaloja ostajalle...oli myymässä pehmeän ja kovan veden kaloja sekaisin samaan altaaseen....kertoi, että hyvin tulevat toimeen. Enpä ole kaloja sieltä ostellut...eipä siinä se valikoima on muutenki mitätön. Pisteet menee multa Maikkulan Musketti koiraan :)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”