Mustatetrat levottomia?

Tetrat, seisojakalat, piraijat, tapparakalat jne.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
lithi
Junior Member
Junior Member
Viestit: 173
Liittynyt: 19:35, 07.08.2012
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Ulvila
Viesti:

Mustatetrat levottomia?

Viesti Kirjoittaja lithi »

Eilen vaihtui tankki heille suurempaan ja nyt tänään näyttävät varsin levottomilta, uiskentelevat ympäri tankkia, joidenkin yksilöiden perässä menee pari muuta ja jollain tapaa näyttäisi ehkä kutemiselta, mutta en oikein siihen usko. :D
Vesi on puoliksi edellisestä tankista ja puoliksi uutta hanasta. En ole koskaan huomannut niiden näin käyttäyvän :D
Hedelmiina
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1291
Liittynyt: 09:55, 18.04.2012
Akvaarioseurat: HAS, Ciklidistit
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Lohja

Re: Mustatetrat levottomia?

Viesti Kirjoittaja Hedelmiina »

no eiköhän se ole uudessa ympäristössä ihan luonnollista käytöstä. Tosin mulla ku oli mustatetroja parvellinen ja vaihdoin 400 litraa isompaan tankkiin ne ekoina kaloina ni uivat nätisti ympäri allasta isoimman johtaessa koko porukkaa kauniissa parvessa :)
Harrastus vähän katkolla, 30l ja 400l.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tetrat”