Vesi on puoliksi edellisestä tankista ja puoliksi uutta hanasta. En ole koskaan huomannut niiden näin käyttäyvän
Mustatetrat levottomia?
Valvoja: Moderaattorit
-
lithi
- Junior Member

- Viestit: 173
- Liittynyt: 19:35, 07.08.2012
- Sukupuoli: Mies
- Paikkakunta: Ulvila
- Viesti:
Mustatetrat levottomia?
Eilen vaihtui tankki heille suurempaan ja nyt tänään näyttävät varsin levottomilta, uiskentelevat ympäri tankkia, joidenkin yksilöiden perässä menee pari muuta ja jollain tapaa näyttäisi ehkä kutemiselta, mutta en oikein siihen usko.
Vesi on puoliksi edellisestä tankista ja puoliksi uutta hanasta. En ole koskaan huomannut niiden näin käyttäyvän
Vesi on puoliksi edellisestä tankista ja puoliksi uutta hanasta. En ole koskaan huomannut niiden näin käyttäyvän
-
Hedelmiina
- Advanced Member

- Viestit: 1291
- Liittynyt: 09:55, 18.04.2012
- Akvaarioseurat: HAS, Ciklidistit
- Sukupuoli: Nainen
- Paikkakunta: Lohja
Re: Mustatetrat levottomia?
no eiköhän se ole uudessa ympäristössä ihan luonnollista käytöstä. Tosin mulla ku oli mustatetroja parvellinen ja vaihdoin 400 litraa isompaan tankkiin ne ekoina kaloina ni uivat nätisti ympäri allasta isoimman johtaessa koko porukkaa kauniissa parvessa 
Harrastus vähän katkolla, 30l ja 400l.