Yritän etsiä itselleni 2 metristä mustaa kaluste allasta ja taas päädyin Kalajuttu Tuurin sivuille.
Hinta ei ainakaan ole paha.
Koko paketti 1199,00e.
Mitä lie tulee muut kulut,rahti?
Ja toimitus 1-3kk.
Onko kukaan tilannut noita Wromakin altaita tuolta?
Onko hyviä paketteja?
En oikein muuta paikkaa keksi mistä saisi kaluste paketin kohtuu hinnalla.
Kaluste allas kun sen pitää olla.
Ja valaisinkannella.
Onko joku tilannut Wromak akvaarion?
Valvoja: Moderaattorit
-
---kultakala---
- Junior Member

- Viestit: 142
- Liittynyt: 20:20, 15.09.2009
- Sukupuoli: Nainen
- Paikkakunta: vantaa
Onko joku tilannut Wromak akvaarion?
Altaat 1568 L ja 720L.
-
Quu007
- Member

- Viestit: 416
- Liittynyt: 18:13, 10.06.2012
- Akvaarioseurat: Ihan oma pikku akvaseura
- Sukupuoli: Nainen
- Paikkakunta: Lohja
- Viesti:
Re: Onko joku tilannut Wromak akvaarion?
http://www.aqua-web.fi/forum/viewtopic.php?t=91360
Täällä on käyty kesksutelua aikaisemminkin kyseisestä merkistä...![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Täällä on käyty kesksutelua aikaisemminkin kyseisestä merkistä...
600 litran maljakko + 3 seropikoiraa + 2 sisäkissaa + Pirun äkänen papukaija (Siniota-amatson) + aviomies
Uusin pätkä http://www.youtube.com/watch?v=6KdAQkcJ ... e=youtu.be
Uusin pätkä http://www.youtube.com/watch?v=6KdAQkcJ ... e=youtu.be
-
---kultakala---
- Junior Member

- Viestit: 142
- Liittynyt: 20:20, 15.09.2009
- Sukupuoli: Nainen
- Paikkakunta: vantaa
Re: Onko joku tilannut Wromak akvaarion?
Ei taida tuon keskutelun luettuani kellään olla 720 litrasta koko pakettia.Quu007 kirjoitti:http://www.aqua-web.fi/forum/viewtopic.php?t=91360
Täällä on käyty kesksutelua aikaisemminkin kyseisestä merkistä...
Mutta pistäkäähän tietoa muista kaluste paketeista kokoa 200x60x60 jos sellaisia on?
Altaat 1568 L ja 720L.
-
nipukka
- Junior Member

- Viestit: 123
- Liittynyt: 10:25, 25.03.2011
- Sukupuoli: Nainen
- Paikkakunta: Varkaus
Re: Onko joku tilannut Wromak akvaarion?
Minulla on Wromakin 300L 120 x 50 x 50 kalusteallas ja olen ollu erittäin tyytyväinen siihen. Muihin verrattuna paketti hinta on edullinen ja kuljetuskin on halpa ja tuovat kotiovelle asti. Mukana pakettiin tulee iso haavi, sisäsuodatin sera1000, ruokaa erinlaisia ja kasvi ja vedenparannus ainetta. Tuo on ollu mulla kohta 2 vuotta enkä ole kertaakaan katunu osto päätöstä 
Kotona pörisee 200 litranen merivesi allas, 30L Taistekala uros, 60L Taistelukala naaras allas, 250L tuleva aksolottien asumus. 30L nano tekeillä...