Onko joku tilannut Wromak akvaarion?

Valaisimet, suodattimet, lämmittimet ym.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
---kultakala---
Junior Member
Junior Member
Viestit: 142
Liittynyt: 20:20, 15.09.2009
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: vantaa

Onko joku tilannut Wromak akvaarion?

Viesti Kirjoittaja ---kultakala--- »

Yritän etsiä itselleni 2 metristä mustaa kaluste allasta ja taas päädyin Kalajuttu Tuurin sivuille.
Hinta ei ainakaan ole paha.
Koko paketti 1199,00e.
Mitä lie tulee muut kulut,rahti?
Ja toimitus 1-3kk.
Onko kukaan tilannut noita Wromakin altaita tuolta?
Onko hyviä paketteja?
En oikein muuta paikkaa keksi mistä saisi kaluste paketin kohtuu hinnalla.
Kaluste allas kun sen pitää olla.
Ja valaisinkannella.
Altaat 1568 L ja 720L.
Quu007
Member
Member
Viestit: 416
Liittynyt: 18:13, 10.06.2012
Akvaarioseurat: Ihan oma pikku akvaseura
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Re: Onko joku tilannut Wromak akvaarion?

Viesti Kirjoittaja Quu007 »

http://www.aqua-web.fi/forum/viewtopic.php?t=91360

Täällä on käyty kesksutelua aikaisemminkin kyseisestä merkistä... [;)]
600 litran maljakko + 3 seropikoiraa + 2 sisäkissaa + Pirun äkänen papukaija (Siniota-amatson) + aviomies
Uusin pätkä http://www.youtube.com/watch?v=6KdAQkcJ ... e=youtu.be
---kultakala---
Junior Member
Junior Member
Viestit: 142
Liittynyt: 20:20, 15.09.2009
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: vantaa

Re: Onko joku tilannut Wromak akvaarion?

Viesti Kirjoittaja ---kultakala--- »

Quu007 kirjoitti:http://www.aqua-web.fi/forum/viewtopic.php?t=91360

Täällä on käyty kesksutelua aikaisemminkin kyseisestä merkistä... [;)]
Ei taida tuon keskutelun luettuani kellään olla 720 litrasta koko pakettia.
Mutta pistäkäähän tietoa muista kaluste paketeista kokoa 200x60x60 jos sellaisia on?
Altaat 1568 L ja 720L.
nipukka
Junior Member
Junior Member
Viestit: 123
Liittynyt: 10:25, 25.03.2011
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Varkaus

Re: Onko joku tilannut Wromak akvaarion?

Viesti Kirjoittaja nipukka »

Minulla on Wromakin 300L 120 x 50 x 50 kalusteallas ja olen ollu erittäin tyytyväinen siihen. Muihin verrattuna paketti hinta on edullinen ja kuljetuskin on halpa ja tuovat kotiovelle asti. Mukana pakettiin tulee iso haavi, sisäsuodatin sera1000, ruokaa erinlaisia ja kasvi ja vedenparannus ainetta. Tuo on ollu mulla kohta 2 vuotta enkä ole kertaakaan katunu osto päätöstä :D
Kotona pörisee 200 litranen merivesi allas, 30L Taistekala uros, 60L Taistelukala naaras allas, 250L tuleva aksolottien asumus. 30L nano tekeillä...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tekniikka”