Hei,
Ostin hetki sitten parven kuparitetroja. Samassa altaassa missä nämäiset kalat olivat oli myös yksi erikoisen näköinen tetra. Kauppias ei tiennyt mikä kala oli, juten lajhjoitti sen minulle (aika kilttiä !). Osaisiko joku teistä sanoa mikä kala on kyseessä. yritän laittaa tänne kuvan kalasta. Jos kuva ei sitten tulakkaan, osaisiko joku auttaa minua
Minusta tuo kyllä kuulostaa lähinnä vastuuntunnottomalta toiminnalta kauppiaan puolelta! Antaa kalan tietämättä mikä se on, miten iso siitä aikuisena tulee ja muuten millaisia vaatimuksia sillä on.
- Kerran luulin olevani väärässä, mutta erehdyin -
Minusta tuo on vähän tyhmää kauppiaalta . Olen itsekkin mennyt kauppiaan lankaan ja minulla on satoja ongelmia! Jos kalasta kasvaa toosi iso niin se voi syödä sun muut kalat!
nimeni: Ansku .K= koripallon pompottelia a= aavistuksen verran sählääjä L= Liukas luikku myös jäällä luistellessa A= Apina, papina pölötteliä. Friikki, eläimiin, urheiluun,musiikkiin ja sähläykseen. = Ansku K.a.l.a.friikki.
Voit laittaa tänne kuvan avaamalla viestinkirjoituksen, ja tuolla kirjoituskentän alla on kaksi välilehteä: Vaihtoehdot ja Liitetiedostot.
Valitse liitetiedostot, selaa kuva koneeltasi ja liitä.
Ja niin, aika arpapeliä! Toivottavasti kyseessä ei ole mikään kovin isoksi kasvava kala, ja toivottavasti altaassa olisi tilaa sitten parvelle- tuolla yksinäisellä tod. näk. parvikalalla voi olla orpo olo ainokaisena kupareiden kaverina ilman oman lajin edustajia.
Mielenkiintoista on myös vesiolot; toivottavasti ne kohtaavat.
Kaupan altaissa toki olettaisin tai toivoisin olevan sopivat olot myytäville kaloille noin vesiarvollisesti, mutta miten lienee muuten allas, ympäristö ja kalakaverit- sopiiko tuo mysteerikala altaaseesi ollenkaan?