mikä tetra?

Tetrat, seisojakalat, piraijat, tapparakalat jne.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
pikkulehtikala
Starting Member
Starting Member

mikä tetra?

Viesti Kirjoittaja pikkulehtikala »

Hei,
Ostin hetki sitten parven kuparitetroja. Samassa altaassa missä nämäiset kalat olivat oli myös yksi erikoisen näköinen tetra. Kauppias ei tiennyt mikä kala oli, juten lajhjoitti sen minulle (aika kilttiä :D !). Osaisiko joku teistä sanoa mikä kala on kyseessä. yritän laittaa tänne kuvan kalasta. Jos kuva ei sitten tulakkaan, osaisiko joku auttaa minua :roll:
Vesihiisi
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Mies

Re: mikä tetra?

Viesti Kirjoittaja Vesihiisi »

Minusta tuo kyllä kuulostaa lähinnä vastuuntunnottomalta toiminnalta kauppiaan puolelta! Antaa kalan tietämättä mikä se on, miten iso siitä aikuisena tulee ja muuten millaisia vaatimuksia sillä on.
- Kerran luulin olevani väärässä, mutta erehdyin -
Anskukalafriikki
Member
Member
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja Anskukalafriikki »

Minusta tuo on vähän tyhmää kauppiaalta :? . Olen itsekkin mennyt kauppiaan lankaan ja minulla on satoja ongelmia! Jos kalasta kasvaa toosi iso niin se voi syödä sun muut kalat! 8O
nimeni: Ansku .K= koripallon pompottelia a= aavistuksen verran sählääjä L= Liukas luikku myös jäällä luistellessa A= Apina, papina pölötteliä. Friikki, eläimiin, urheiluun,musiikkiin ja sähläykseen. = Ansku K.a.l.a.friikki.
Maji
Katalysaattori
Katalysaattori
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja Maji »

Voit laittaa tänne kuvan avaamalla viestinkirjoituksen, ja tuolla kirjoituskentän alla on kaksi välilehteä: Vaihtoehdot ja Liitetiedostot.
Valitse liitetiedostot, selaa kuva koneeltasi ja liitä.

Ja niin, aika arpapeliä! Toivottavasti kyseessä ei ole mikään kovin isoksi kasvava kala, ja toivottavasti altaassa olisi tilaa sitten parvelle- tuolla yksinäisellä tod. näk. parvikalalla voi olla orpo olo ainokaisena kupareiden kaverina ilman oman lajin edustajia.
Mielenkiintoista on myös vesiolot; toivottavasti ne kohtaavat.
Kaupan altaissa toki olettaisin tai toivoisin olevan sopivat olot myytäville kaloille noin vesiarvollisesti, mutta miten lienee muuten allas, ympäristö ja kalakaverit- sopiiko tuo mysteerikala altaaseesi ollenkaan?
Anniquu_
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: TAS

Viesti Kirjoittaja Anniquu_ »

Saisiko kuvaa tai kuvailua siitä mysteerikalasta, niin voisi koittaa selvittää sen lajia. :)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tetrat”