Millaisia kaloja haluaisit olevan olemassa?

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
suomunaama
Senior Member
Senior Member
Viestit: 585
Liittynyt: 17:45, 29.05.2013
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Kaarina

Millaisia kaloja haluaisit olevan olemassa?

Viesti Kirjoittaja suomunaama »

Mietin, asuuko akvaristien mielessä kaloja jotka he mielellään muuttaisivat aidoiksi kaloiksi. Sanokaa mitä ikinä mielikuvitus on tuottanut. :D

Itse haluaisin noin 20-senttisiä mustia tai harmaita ''minimureenoita'' jotka eivät kuitenkaan pure. Olisivat makean veden kaloja ja rauhallisia, kutisivat.
Lisäksi siniravun ulkomuodon omaava, auringonkeltainen rapu. Tietääkseni näitä ei ole olemassa? :roll:
miljoonakala84
Elite Member
Elite Member
Viestit: 6732
Liittynyt: 20:55, 29.01.2007
Paikkakunta: Kerimäki

Re: Millaisia kaloja haluaisit olevan olemassa?

Viesti Kirjoittaja miljoonakala84 »

Cambarellus patzcuarensis orange aurinkorapu, taitaa olla se jota et usko olevan olemassa. :mrgreen:
Anskukalafriikki
Member
Member
Viestit: 296
Liittynyt: 14:57, 08.04.2013
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: No mikäs se olikaan? Ainiin, Kotka.

Re: Millaisia kaloja haluaisit olevan olemassa?

Viesti Kirjoittaja Anskukalafriikki »

No... Olen aina miettinyt että semmoinen "rausku" vai mikä se semmonen lättänä on jolla on häntä? Semmoinen on olemassa 1000litrasiin... mulla melkeen 1000l. Mula on 100. Siihen vaan nolla perään :twisted: (oli vitsi jos vähä älyinen ei tajua, sori) Niin semmoinen pienoiskoossa. Voi kuin ois lutunen!!! en sitten tiiä että onko se toi rausku...) Sitten voisi olla XXL lehtikala : :mrgreen: mahtuis ainakin 100l...
nimeni: Ansku .K= koripallon pompottelia a= aavistuksen verran sählääjä L= Liukas luikku myös jäällä luistellessa A= Apina, papina pölötteliä. Friikki, eläimiin, urheiluun,musiikkiin ja sähläykseen. = Ansku K.a.l.a.friikki.
suomunaama
Senior Member
Senior Member
Viestit: 585
Liittynyt: 17:45, 29.05.2013
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Kaarina

Re: Millaisia kaloja haluaisit olevan olemassa?

Viesti Kirjoittaja suomunaama »

miljoonakala84 kirjoitti:Cambarellus patzcuarensis orange aurinkorapu, taitaa olla se jota et usko olevan olemassa. :mrgreen:
Ei kun haluan kirkkaamman keltaisen, ei ollenkaan oranssia. :D Kyllä oon kattonut kaikkialta ettei ole saatavila, muutenha olisin jo hankkinut. :3
Kana +-yksipantteri
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1693
Liittynyt: 10:41, 31.12.2010
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Kuopio

Re: Millaisia kaloja haluaisit olevan olemassa?

Viesti Kirjoittaja Kana +-yksipantteri »

Haluaisin, että akvaariokaupassa olisi olemassa joitakin pitkäkuonoisia monnisia, mutta täällä päin Suomea se on pelkkää toiveunta.
100, 235 ja 525 litraiset seuralat + 50 litrainen rasbora-allas.
heisku
Member
Member
Viestit: 310
Liittynyt: 21:00, 17.07.2007
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Pori

Re: Millaisia kaloja haluaisit olevan olemassa?

Viesti Kirjoittaja heisku »

Anskukalafriikki kirjoitti:No... Olen aina miettinyt että semmoinen "rausku" vai mikä se semmonen lättänä on jolla on häntä? Semmoinen on olemassa 1000litrasiin... mulla melkeen 1000l. Mula on 100. Siihen vaan nolla perään :twisted: (oli vitsi jos vähä älyinen ei tajua, sori) Niin semmoinen pienoiskoossa. Voi kuin ois lutunen!!! en sitten tiiä että onko se toi rausku...) Sitten voisi olla XXL lehtikala : :mrgreen: mahtuis ainakin 100l...
Tässä sulle 100litraan "rausku".http://www.loaches.com/species-index/sewellia-lineolata
kiekkola+pohjan asukit
Anniquu_
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1330
Liittynyt: 16:07, 28.03.2009
Akvaarioseurat: TAS
Paikkakunta: Kangasala

Re: Millaisia kaloja haluaisit olevan olemassa?

Viesti Kirjoittaja Anniquu_ »

MInä toivoisin mustia pienehköjä kaloja, jotka sopisivat pehmeään ja happamaan veteen.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”