Omega One -ruokien saatavuus Tampereella
Valvoja: Moderaattorit
Omega One -ruokien saatavuus Tampereella
Onko kellään havaintoja mistä Omega Onen shrimp pellettejä ja veggie roundseja lähtisi ettimään? Tampereella siis. Vai meneekö tilaamiseksi..
-
Anniquu_
- Advanced Member

- Akvaarioseurat: TAS
Re: Omega One -ruokien saatavuus Tampereella
Turtolan Faunattaressa saattaisi olla ehkä kenties noita. Havainto on äärimmäisen epävarma, mutta olisin sivusilmällä katsellut kun ruokahyllyä muuten tutkin, että siellä olisi ollut joku purkki Omega Onea, tosin ei välttämättä juuri noita havittelemiasi ruokalaatuja. Havainto voi olla täysin mielikuvituksen tuotetta,
sillä en ole aktiivisesti noita ruokia koskaan etsinyt/katsellut.
Safari voisi olla toinen ehdokas, kun Akvaariolaakso näyttäisi noita tuovan maaahan, ja Safari ottaa käsittääkseni siltä tavaraa.
Kannattaa varmaa noihin liikkeisiin soittaa ja kysyä, jos ei muuten oli mielenkiintoa vierailla niissä, kun nämä minun "vinkkini" voivat olla ihan satuja, että ei tule turhaa riessua...
Safari voisi olla toinen ehdokas, kun Akvaariolaakso näyttäisi noita tuovan maaahan, ja Safari ottaa käsittääkseni siltä tavaraa.
Kannattaa varmaa noihin liikkeisiin soittaa ja kysyä, jos ei muuten oli mielenkiintoa vierailla niissä, kun nämä minun "vinkkini" voivat olla ihan satuja, että ei tule turhaa riessua...
Kiitos. Eipä ole kummassakaan firmassa tullut käytyä ainakaan pariin-kolmeen vuoteen, joten kai niissä voisi poiketa ihan muutenkin.
-
Anniquu_
- Advanced Member

Raportoithan tänne, jos niitä todella löytyy jostain.
Huomioi muuten, että Safari on muuttanut, se on nyt siinä uudessa korkeassa tornitalossa Kaukajärven S-marketin kulmilla.
Huomioi muuten, että Safari on muuttanut, se on nyt siinä uudessa korkeassa tornitalossa Kaukajärven S-marketin kulmilla.
Toki raportoin löydökset. Kunhan vaan flunssa luovuttaa sen verran, että viittii lähteä kiertelemään kauppoja.
Turtolassa ei ollut, ruokahylly koostui aikalailla perussetistä (tetra,sera,jbl), lukuunottamatta minipurkkeja NLS:lta ja OSI:lta.
Onneksi Safarista löytyi. Hyllyssä oli kolmea kokoa katkapellettipurkkeja ja tilaamalla saa muutakin Omegaa. Ja jopa ihan asialliseen hintaan. Hyvähyvä!
Onneksi Safarista löytyi. Hyllyssä oli kolmea kokoa katkapellettipurkkeja ja tilaamalla saa muutakin Omegaa. Ja jopa ihan asialliseen hintaan. Hyvähyvä!
-
Anniquu_
- Advanced Member

Kiitos raportista.
Pitääkin varmaan joskus ostaa tännekin niitä kokeiluun tuolta Safarista.
Se olikin näemmä OSI:n purkki, jonka siellä Faunattaressa olin nähnyt..
Oolla alkavat kumpikin, niin siitä muistiharha...
Se olikin näemmä OSI:n purkki, jonka siellä Faunattaressa olin nähnyt..