Mitä pohjalle 54l
Valvoja: Moderaattorit
-
- Starting Member
- Sukupuoli: Nainen
Mitä pohjalle 54l
Mitä kaloja pohjalle 54l akvaan? En ota rapuja. Lämpötila 25-26 kaloina taisto ja musta-aavetetrat (tällä hetkellä muitakin mutta niistä luovun ja hankin pohjakaloja vastakun "ylimääräiset" on pois)
-54l sekala.
-
- Senior Member
- Akvaarioseurat: JAS
- Sukupuoli: N/A
Re: Mitä pohjalle 54l
Vinkkinä: kannattaa ihan ensin selata aiemmat ketjut läpi. Tämä on nimittäin sellainen kysymys mitä on monen monta kertaa käyty läpi tällä foorumilla eikä uusia vaihtoehtoja edelleenkään ole ilmaantunut 

Hohtomiljoonakalahybridit & sukaravut 54l
Tätä on aika monet kysyneet, mm. allekirjoittanut itsekkin. Noin pieneen altaaseen on todella hankalaa löytää pohjakaloja, sen olen jo huomannut. Kannattaa selailla noita vanhempia keskusteluita, sieltä saattaa löytyä jotain.
54l + 50l miljoonakaloille
-
- Elite Member
Taiston vaatimaan lämpötilaan ei pohjakaloja noin pieneen akvaarioon ole, paitsi nuolimonninen voisi mennä tosin se ei ole aito pohjakala vaan ui myös välivedessä.
-
- Katalysaattori
- Akvaarioseurat: JAS, CorydoradinaeFinland
- Viesti:
Edellisessä vastaavassa ketjussa (jota voi kurkata täältä: http://aqua-web.fi/forum/viewtopic.php?f=14&t=221943) kävinkin sanomassa, että ainakin yksi on. Seeprakyrmynuoliainen (Yunnanilus cruciatus) jää 3-4 sentin mittaan, viihtyy parvessa ja tulee toimeen taistelukalan vaatimissa lämpötiloissa.
Aasiassa on näitä pikkuruisia lämpimän veden nuoliaisia enemmänkin, mutta niitä ei harmi kyllä juuri tuoda Suomeen. Seeprakyrmynuoliaista kuitenkin on aika säännöllisesti kaupan.
Aasiassa on näitä pikkuruisia lämpimän veden nuoliaisia enemmänkin, mutta niitä ei harmi kyllä juuri tuoda Suomeen. Seeprakyrmynuoliaista kuitenkin on aika säännöllisesti kaupan.
520- ja 110-litraiset, erinäisiä projekteja tulilla ja paljon kasveja.
Pieni akvaariotietopankki.
Kirjoitan Erään planeetan ihmeitä -tiedeblogia ja Viidakkokirjeet-huonekasviblogia. Tervetuloa lukemaan!
Pieni akvaariotietopankki.
Kirjoitan Erään planeetan ihmeitä -tiedeblogia ja Viidakkokirjeet-huonekasviblogia. Tervetuloa lukemaan!
Ittelläni on 56l akvaario. Pohjalla mulla asustelee 3 piikkisilmää ja pikkunen partamonni
Näitä suosittelen sullekki

Näitä suosittelen sullekki
-
- Junior Member
- Sukupuoli: Mies
Tuo partis ihan liian iso.Esimerkiksi pikkuseeprapleko L-174 on yli puolet pienempi eli noin 6-7 senttinen ja lämmötkin sopivat ja sitten tietysti corydorakset ,mut lämmöt ei sovi.
Ku 2v sitte ostin sen,nii mulle sanoin et se on iha sopiva. Ei se nyt kyllä oo kauheesti kasvanu....
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: HAS
Monet myyjät sanoo mitä vaan saadakseen kalansa myydyksi. Kannattaa aina itse googlata laji ja selailla erilaisia ammattilaisten/tunnettujen akvaarioliikkeiden ohjeita.
-
- Senior Member
- Akvaarioseurat: Akvaario harrastajien nettiseura (facebook), CorydoradinaeFinland
- Sukupuoli: Mies
Itse olen varsin onnistuneesti pitänyt taistoja, leopardimonnisia ja musta-aavetetroja 27 lämmössä. Kaikki ovat kuteneetkin samassa kipossa.
-Cf
-Cf
Chef Omituinen otus tarjoilee tänään muikkusoppaa: Alkuruuaksi 60l ja 40l merivetistelyt pääruuaksi 500l monniallas höystettynä kirjoahvenilla, jälkiruuaksi 110l paludaario ja 60l makiavetinen kutupönttö.