Niilinhaukienne ja käärmekalojenne aktiivisuus?
Valvoja: Moderaattorit
-
- Junior Member
- Sukupuoli: Nainen
Niilinhaukienne ja käärmekalojenne aktiivisuus?
Ostin tässä pari viikkoa sitten käärmekalan. "Luikku" on todella harvoin esillä, ja olen hieman pettynyt
Kuinka aktiivisia käärmeenne ja niilinhaukenne ovat? Niilinhauen ostoa tässä mietin...

Suosikkeina isot petokalat ja pallokalat :)
-
- Junior Member
- Sukupuoli: Mies
Re: Niilinhaukienne ja käärmekalojenne aktiivisuus?
Hei,
Mulla on 2x käärmekaloja, ilmeisesti aika parvessa viihtyvä. Mulla tosin erillään koska en luota ahveniini niin paljon että tuo pikkuinen käärmis ei menis ruokalistalle. Mutta molemmat ovat tosi aktiivisia ja pyörii siinä näkyvillä vähän väliä ja kun ite tuun lasin lähelle jähmettyy ihmettelemään. Kirjoniilinhauki jota näkee aina välistä ihmettelemässä että mitä mä touhuan isomman akvan lähellä.
Eiköhän kun kotiutuu niin liiku enempi ja jos ei muuta niin hommaa sille kaveri
Mulla on 2x käärmekaloja, ilmeisesti aika parvessa viihtyvä. Mulla tosin erillään koska en luota ahveniini niin paljon että tuo pikkuinen käärmis ei menis ruokalistalle. Mutta molemmat ovat tosi aktiivisia ja pyörii siinä näkyvillä vähän väliä ja kun ite tuun lasin lähelle jähmettyy ihmettelemään. Kirjoniilinhauki jota näkee aina välistä ihmettelemässä että mitä mä touhuan isomman akvan lähellä.
Eiköhän kun kotiutuu niin liiku enempi ja jos ei muuta niin hommaa sille kaveri

Yhteensä 2200 litraa vettä. Lisää tulossa. Amerikkalaisia ahvenia, madagaskarilaisia ahvenia ja muita jänniä otuksia.