Moikka!
Mulla olisi 110-litraisen altaan tuleva kalasto siis seuraavanlainen:
-kardinaalitetra 20kpl
-leopardimonninen 7kpl
-keltainen partamonni
Akvaarion katseenvangitsijaksi olen suunnitellut keltakääpiöahventa. Etsimieni tietojen mukaan aika rauhallinen kirjoahven, ja ei kuulemma niin kranttu vesioloista. Pidetäänkö pareittain vai haaremssa? Tuleeko toimeen ison/näykkivän kardinaaliparven kanssa? Millainen saatavuus kalalla on? Akvaariostani löytyy runsas kasvillisuus, hieno hiekkapohja ja kutuluola. Kaikki lisätiedot ja kokemukset keltakääpiöahvenista otan lämpimästi vastaan!(:
Keltakääpiöahven, kokemuksia, neuvoja, vinkkejä.
Valvoja: Moderaattorit
-
- Junior Member
- Sukupuoli: Mies
Keltakääpiöahven, kokemuksia, neuvoja, vinkkejä.
Juwel record 800, 110 litraa. Juwel korallux 60, 54 litraa.
-
- Starting Member
Re: Keltakääpiöahven
Hei minulla on ollut muita apistogramma-suvun kirjoahvenia ja olen ollut kiinnostunut keltakääpiöahvenista jo pitkän aikaa. Olen lukenut että kannattaa pitää haaremissa ja en usko että kardinaalitetrat näykkivät keltakääpiöahvenia .
-
- Junior Member
Kiitos paljon vastauksesta palettikalapoju!(:
Eli haaremissa 1 uros ja 2 naarasta?
Olen siis tosiaan hankkimassa keltakääpiöahvenia eli kaikki tiedot ja kokemukset ovat enemmän kuin tervettulleita!
Eli haaremissa 1 uros ja 2 naarasta?
Olen siis tosiaan hankkimassa keltakääpiöahvenia eli kaikki tiedot ja kokemukset ovat enemmän kuin tervettulleita!
-
- Junior Member
Noniin. Keltakääpiöahvenia tulossa asustelemaan 110-litraiseen akvaan. Olisiko vesiarvoissa muokattavaa vai näyttääkö hyvältä? Näykkivätkö kardinaalitetrat keltakääpiöahvenia? (20 yksilön parvi)
110-litraisen akvan vesiarvot ovat:
Lämpötila: 24 astetta
No2: 0
No3: 0
GH: 8
KH: 5
PH: 6.5
Cl2: 0
Kaikki tiedot, neuvot ja kokemukset keltakääpiöistä ovat tarpeellisia! Olisi mukavaa kuulla mielipiteitä kyseisiä kaloja omistavilta akvaristeilta.(:
110-litraisen akvan vesiarvot ovat:
Lämpötila: 24 astetta
No2: 0
No3: 0
GH: 8
KH: 5
PH: 6.5
Cl2: 0
Kaikki tiedot, neuvot ja kokemukset keltakääpiöistä ovat tarpeellisia! Olisi mukavaa kuulla mielipiteitä kyseisiä kaloja omistavilta akvaristeilta.(:
-
- Junior Member
Re: Keltakääpiöahven, kokemuksia, neuvoja, vinkkejä.
Keltakääpiöitä koskevia kokemuksia kuulisin edelleen mielelläni! Kaikki vinkit ja tiedot tästä ahvenlajista olisivat tärkeitä!(:
-
- Junior Member
Re: Keltakääpiöahven, kokemuksia, neuvoja, vinkkejä.
Löytyisikö tietoja keltään? En ole ahvenia vielä hankkinut mutta tulevat luultavasti muutaman viikon sisällä!