kiekkokalat-palsta on kuollut
Valvoja: Moderaattorit
kiekkokalat-palsta on kuollut
Niin. Voiko sitä enää selvemmin sanoa. Viimeinen tämän palstan keskustelu on lokakuulta. Se oli itseni aloittama. Mikä mättää?
Onko kaikki kysyttävän arvoinen kysytty? Vai onko kiekkoharrastajat siirtyneet facebookiin?
Onko kaikki kysyttävän arvoinen kysytty? Vai onko kiekkoharrastajat siirtyneet facebookiin?
-
- Senior Member
- Sukupuoli: Nainen
Re: kiekkokalat-palsta on kuollut
tai Twitteriin tai Pinterestiin..onhan näitä vaihtoehtoja.hejohe71 kirjoitti:Niin. Voiko sitä enää selvemmin sanoa. Viimeinen tämän palstan keskustelu on lokakuulta. Se oli itseni aloittama. Mikä mättää?
Ahvenia ja monneja.
-
- Starting Member
- Sukupuoli: Mies
Täällä 1 kiekkohöperö joka ei omaa facebook tms tiliä. Enkä meinaa kyllä avatakkaan.
Olis ihan kiva vääntää tarinaa aiheesta täällä!!!
Eli jos kuka haluaa ajatuksia jakaa, niin juttua vaan.... pidetään homma käynnissä.
Jaska J
Olis ihan kiva vääntää tarinaa aiheesta täällä!!!
Eli jos kuka haluaa ajatuksia jakaa, niin juttua vaan.... pidetään homma käynnissä.
Jaska J
-
- Senior Member
Huomasin saman
Olin kiekoton monta vuotta ja nyt niitä polskii taas 6

Olin kiekoton monta vuotta ja nyt niitä polskii taas 6

-
- Starting Member
- Akvaarioseurat: HAS – Helsingin Akvaarioseura ry
http://forum.simplydiscus.com/ täällä he varmaan lymyilevät.hejohe71 kirjoitti:Niin. Voiko sitä enää selvemmin sanoa. Viimeinen tämän palstan keskustelu on lokakuulta. Se oli itseni aloittama. Mikä mättää?
Olisi kyllä kiva oppia/keskustella kiekoista suomenkielellä!

Onko kädet jo kastuneet tänään?
No keskustellaan. Mulla nyt 70 aikuista ja noin 130 poikasta kasvamassa. Liika on liikaa I know, mutta minkäs teet? Elämä sommiteltu kiekkojen ympärille.
720, 450, 120, 120, 120, 120, kiekkoja ja plekoja
-
- Starting Member
- Akvaarioseurat: HAS – Helsingin Akvaarioseura ry
"Muutamia"snellma kirjoitti:No keskustellaan. Mulla nyt 70 aikuista ja noin 130 poikasta kasvamassa. Liika on liikaa I know, mutta minkäs teet? Elämä sommiteltu kiekkojen ympärille.

Onko kädet jo kastuneet tänään?
-
- Advanced Member
Joo, saman huomasin (otsikkoon viitaten). Nyt tekisi niin mieli taas kiekkoja. Ollut karkkeja ja luonnonmuotoja. Huomasin vain eräässä akvaliikkeessä että jösses ja jumprahuit, johan on karamellien hinta noussut. Esim blue diamondit 89 euroa, tuolla rahalla ostin joitakin vuosia sitten luonnonmuotoja kpl.
Se parhaiten nauraa kellä on vahvin lääkitys...
-
- Senior Member
Minulla ensimmäiset poikaset, Red coverit.
Täältä minun harrastus lähti aikoinaan.
Täältä minun harrastus lähti aikoinaan.
Harmillista. Itellä loppui "kiekkoura" about vuosikymmen sitten, mutta haaveet elävät edelleen.
tänne kirjoitin päiväkirjaa kiekkolasta, liekö vielä täällä vai onko siirretty päiväkirjoihin... En siis ole vielä ehtinyt tarkistaa, kun poikkesin tänne kirjoittamaan. 

Ex-kiekkoilija...