Mikä pisti "ketuttamaan" ?

Muihin ryhmiin sopimaton keskustelu, eli ns. Off-Topic, tänne. Täällä voit myös tehdä äänestyksiä.

Valvoja: Moderaattorit

miljoonakala84
Elite Member
Elite Member
Viestit: 6732
Liittynyt: 20:55, 29.01.2007
Paikkakunta: Kerimäki

Re: Mikä pisti "ketuttamaan" ?

Viesti Kirjoittaja miljoonakala84 »

Oli kyllä uskomattoman järkyttävä ohjelma, miten ihmiset voi rakkaille lemmikeilleen tehdä jotain tollaista ja varsinkiin nuo lyhytkuonoseksi jalostetut koirat on jotain mitä en hyväksy. [}:)]
Vle1ko
Junior Member
Junior Member
Viestit: 222
Liittynyt: 23:25, 27.07.2011
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikä pisti "ketuttamaan" ?

Viesti Kirjoittaja Vle1ko »

Kyllä taas voi pientä ihmislasta v******a. Ajattelin että vihdoin ja viimein laittaisin toisen eheimin ulkosuodattimen pörisemään. No, siinä sitten hikipäissäni pesin ja laittelin sen valmiiksi.
Asettelin suodattimen pönttöön ja rupesin pumppaamaan vettä, niin eiköhän se kapistus kussut vedet kannen välistä lattialle.. [}:)]
Aikani siinä sitten koitin soveltaa eri jippoja että saisin vuodon loppumaan, mutta eihän siinä sitten mikään konsti tepsinyt. Sitten vaan suodatin tyhjäksi ja takaisin kuivamaan.
Pitää katsoa että jaksanko hankkia uuden tiivisteen vai hankkiudunko eroon koko härvelistä.
Altaassa uiskennellut Serrasalmus rhombeus, Serrasalmus sanchezi, ja tällä hetkellä Serrasalmus manueli, sekä Pygocentrus nattererit.
http://www.opefe.com/ Paljon piraijainfoa
Fisutar10
Elite Member
Elite Member
Viestit: 6209
Liittynyt: 20:10, 25.01.2011
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Mikä pisti "ketuttamaan" ?

Viesti Kirjoittaja Fisutar10 »

Olitko rasvannut ja slikonisprayannyt masiinan kun pitistit kuiville? Itselläni 6 ulkosuodatinta kuivilla ja enempi kuin tarpeen oli rasvata ja silikoonisprayata joka ikinen kumitiiviste ja kolo. Kun ulkosuodatin kuivi ja yritin tunkea kantta ilman rasvausta kiinni, homma näytti ja tuntui jo silloin katastrofaaliselta. Toivottavasti tepsi. :P
Akvat: 3x450l, 350l, 240l, 180l, 126l, 2x110 l,64l. Myydään: helmipallo-, sokkelo-, enkeli- ja monte dourado -plekoja, maatiais-, albiino- ja super red -partiksia, hammaskarppeja, Synodontis lucipinnis -ripsimonneja. http://www.fisutar.fi
Vle1ko
Junior Member
Junior Member
Viestit: 222
Liittynyt: 23:25, 27.07.2011
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikä pisti "ketuttamaan" ?

Viesti Kirjoittaja Vle1ko »

Joo, eipä tullut tätäkään tehtyä.
Muuton jälkeen jäänyt kuivamaan, kun en ole laittanut tulille sitä ja nyt tyhmyydestä sakotetaan.
Altaassa uiskennellut Serrasalmus rhombeus, Serrasalmus sanchezi, ja tällä hetkellä Serrasalmus manueli, sekä Pygocentrus nattererit.
http://www.opefe.com/ Paljon piraijainfoa
akvahullu
Junior Member
Junior Member
Viestit: 77
Liittynyt: 16:03, 24.02.2013
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Outokumpu

Re: Mikä pisti "ketuttamaan" ?

Viesti Kirjoittaja akvahullu »

Me ei enää saaha karkkia [}:)] [}:)] .
128 litraa, kissa, tulossa myyntiin neontetroja
Maisu
Elite Member
Elite Member
Viestit: 5469
Liittynyt: 15:10, 30.07.2001
Akvaarioseurat: Ciklidistit, HAS, NCS, TAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikä pisti "ketuttamaan" ?

Viesti Kirjoittaja Maisu »

Erään matkapuhelinoperaattorin toiminta on mennyt niin härskiksi, että otin tänään asiakseni soittaa ja sanoa kaikki kyseiseen yritykseen liittyvät sopimukseni kerralla irti. Ja jos olen joskus hitusen teräväkielinen kirjoittaessani ihan normaalilla hyvällä tuulella niin voitte päätellä onko kivaa olla asiakaspalvelussa töissä kun suutun oikeasti.

Ehkäpä lepyttäydyn uudella puhelimella, Sony Xperia Z voisi olla ihan soma lelu uusien puhelinsopimusten ja nettiyhteyksien ohessa... 8-)
Kana +-yksipantteri
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1693
Liittynyt: 10:41, 31.12.2010
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Kuopio

Re: Mikä pisti "ketuttamaan" ?

Viesti Kirjoittaja Kana +-yksipantteri »

Minuakin ketuttaa puhelin netin toimimattomuus, 3G ei ole toiminut juuri lainkaan reiluun vuoteen. Signaali on niin heikko ettei sitä tahdo saata edes pakottamalla puhelin 3G:hen. Kaikkein ketuttavinta tässä on se, että omasta kotipihasta ei tarvitse kävellä kuin 5-10 metriä ja 3G alkaa toimia. Siis kävelin mihin tahansa suuntaan niin se on tuo 5-10 metriä. Tähän mennessä paras selitys tuohon toimimattomuuteen on se jonka kuulin pari viikkoa sitten käydessäni (taas) valittamassa asiasta. Operaattorin myymälässä ollut työntekijä veikkasi syyksi taloni alla olevaa Maya-intiaanien hautaa, henget sotkevat yhteydet. :mrgreen:
100, 235 ja 525 litraiset seuralat + 50 litrainen rasbora-allas.
Maisu
Elite Member
Elite Member
Viestit: 5469
Liittynyt: 15:10, 30.07.2001
Akvaarioseurat: Ciklidistit, HAS, NCS, TAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikä pisti "ketuttamaan" ?

Viesti Kirjoittaja Maisu »

Minulla mokkula pätki lopussa niin pahasti ettei sen yli pystynyt tekemään edes esim. lentovarausta. Syytä ei haluttu tutkia, vaan esitettiin että "jospa teillä on siellä alueella niin paljon asukkaita jotka kaikki käyttävät meidän verkkoamme, sinähän asut Helsingissä". WTF? Eli olisi paljon asiakkaita ja kenelläkään ei toimisi? Kuinkahan kauan asiakkaita riittäisi yhtään saati että oikein paljon?

No, Welholta olen saanut aina hyvää palvelua ja kaikki toimi aikoinaan netin kanssakin loistavasti, joten sinne siis. Tulee DNA testattua siinä samalla.

Edit. Niin ja jalkani on murtunut, sekin ketuttaa. Muttei yhtä paljon.
Kana +-yksipantteri
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1693
Liittynyt: 10:41, 31.12.2010
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Kuopio

Re: Mikä pisti "ketuttamaan" ?

Viesti Kirjoittaja Kana +-yksipantteri »

Maisu kirjoitti:No, Welholta olen saanut aina hyvää palvelua ja kaikki toimi aikoinaan netin kanssakin loistavasti, joten sinne siis. Tulee DNA testattua siinä samalla.
Meillä on DNA testattu edellä mainitulla tuloksella. Toimii erinomaisesti kaikkialla minne olen mennyt, mutta ei kotona. :mrgreen:
100, 235 ja 525 litraiset seuralat + 50 litrainen rasbora-allas.
Maisu
Elite Member
Elite Member
Viestit: 5469
Liittynyt: 15:10, 30.07.2001
Akvaarioseurat: Ciklidistit, HAS, NCS, TAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikä pisti "ketuttamaan" ?

Viesti Kirjoittaja Maisu »

Tuohan kuulostaa suositukselta, olettaen etten ole aikeissa muuttaa teille ihan lähiaikoina. :-)
suomunaama
Senior Member
Senior Member
Viestit: 585
Liittynyt: 17:45, 29.05.2013
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Kaarina

Re: Mikä pisti "ketuttamaan" ?

Viesti Kirjoittaja suomunaama »

kirahvi1 kirjoitti:
akvahullu kirjoitti:Mua aina ärsyttää kun sanon koulussa jotain kaloista niin tullaan aina sitten siitä v...uilemaan. Esim. kun sanoin, että´´mulla on petokotilo´´
nii sit kaverit sano pedokotilo. Ja toinen, kun sanoin mun miljoonakala teki poikasia, nii yks nimeltömainitsematon henkilö sanoi että,
´´oot tainnu vähän tehä ah ah ah ah´´. [}:)]
Kaikkia akvaarioharrastajia yhdistävät luonteenpiirteet, joita valtaväestö pitää halveksittavina:
- Kyvyttömyys sosiaaliseen kanssakäymiseen
- Eristäytyneisyys ja erakoituminen
- Introvertti ja masennukseen taipuva luonne
- Varautunut ja pessimistinen elämänasenne

Tämän vuoksi on tietysti toisaalta rohkeaa puhua valtaväestölle veden elävistä, mutta perinteisessä katsantokannassa se on myös hyvin tyhmää. Koe siis valaistuminen ja opi kokemuksistasi: Vaikene vapaa-ajan aktiviteeteistasi.
Mä olen pitänyt sitä ihan sattumana etten omista kavereita eikä kiinnosta saadakaan yhtään. Tai oli mulla kolmisen tuttavaa, mutta en oo ollu missään tekemisissä niiden kanssa koko kesänä. Tää taitaakin olla se juttu joka mua ketuttaa. :D Haluaisin isona naimisiin mutta toisaalta mietin kestänkö sitä. Ja mä vedän vihamiehiä puoleeni kuin mikäkin, valitettavasti niille osaan puhua vähän liikaakin ja olen myös taipuvainen hankkimaan itseni mukaan riitoihin toisia puolustaessa. Kerran itsehillintä petti kun yksi tyttö jota jo valmiiksi inhosin vei kaverini paikan heittämällä hänen tavaransa syrjään. Siinä lensi tytön laukku kaaressa toisele puolen luokkaa. Olen siis kyvytön kaikkeen hyödylliseen sosialliseen kanssakäymiseen, tappeluun onnistun aina itseni valitettavasti saamaan.

Lyhyesti sanottuna luonne ketuttaa. Ja se, että koulu alkaa ja mietin kuinka monta uutta vihamiestä taas tulee hommattua. :roll: Onneksi arvosanat sentään ovat hyviä.
Heidikalafriikki
Junior Member
Junior Member
Viestit: 102
Liittynyt: 15:41, 30.04.2013
Sukupuoli: Nainen

Re: Mikä pisti "ketuttamaan" ?

Viesti Kirjoittaja Heidikalafriikki »

Yyh, miks kaikilla on joku 300 litranen loota ja mä joudun tyytyyn 55 litraseen ja 170 litraseen?? :D Noh odottakaapa kun muutan pois kotoa...
55l akva,kissa ja 2 marsuu
suomunaama
Senior Member
Senior Member
Viestit: 585
Liittynyt: 17:45, 29.05.2013
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Kaarina

Re: Mikä pisti "ketuttamaan" ?

Viesti Kirjoittaja suomunaama »

Heidikalafriikki kirjoitti:Yyh, miks kaikilla on joku 300 litranen loota ja mä joudun tyytyyn 55 litraseen ja 170 litraseen?? :D Noh odottakaapa kun muutan pois kotoa...
Oonko minä ainua, joka odottaa kauhulla muuttopäiväänsä ja 1200-litraisen siirtoa? :) Minne ihmeeseen minä kalat tungen, tuonne 230-litraiseen pikkupurkkiinko? Ketkä hommaan kantajiksi? Mistä löydän talon, jossa lattiat ei lysähdä kasaan? Minne kasvit siksi aikaa? Joudunko upottamaan uudelleen nuo syksystä asti uponneet kannot, jotka vieläkin kelluvat mielellään? Ossaanko minä silikoonata sen kaavailemani 3D-taustan kiinni tohon? Mitä jos kala kuolee muutossa? Mitä jos minun uudella asuinalueellani onkin vesiarvoiltaan todella huono hanavesi? Miten meidän pohjavedellä hemmotellut kalamme yleensä tottuvat hanavetteen? Mitä jos minun uudessa asuinpaikassani ei ole akvaliikkeitä lähellä, eikä minulla ole autoa? Mistä minä hommaan rahaa siihen asuntoon ennen kuin täytän 40? Pitäisikö hankkia joku akvaristikämppis? Haluaako kukaan yleensä asua minun kanssani? (Viimeiseen tiedän jo vastauksenkin.)

Sitä on pää täynnä tulevaisuuskysymyksiä, mikä ketuttaa vietävästi. :)
7330
Katalysaattori
Katalysaattori
Viestit: 5990
Liittynyt: 16:45, 25.08.2002
Akvaarioseurat: JAS, CorydoradinaeFinland
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Mikä pisti "ketuttamaan" ?

Viesti Kirjoittaja 7330 »

suomunaama kirjoitti: Oonko minä ainua, joka odottaa kauhulla muuttopäiväänsä ja 1200-litraisen siirtoa? :)
Et. :mrgreen:

Kauhua on ihan riittämiin siinä, että muuttopäivä ja 520-litraisen siirto satojen kilometrien päähän on ihan ovella. Se on oikeasti noin 24 tunnin yhtäjaksoinen urakka - ja samalla kertaa on muutettava koko muukin omaisuus!

Mikään sen suurempi ei sitten tällä haavaa ketutakaan. Siellä urakan päässä odottaa kiva asunto ja mies.
520- ja 110-litraiset, erinäisiä projekteja tulilla ja paljon kasveja.
Pieni akvaariotietopankki.
Kirjoitan Erään planeetan ihmeitä -tiedeblogia ja Viidakkokirjeet-huonekasviblogia. Tervetuloa lukemaan!
suomunaama
Senior Member
Senior Member
Viestit: 585
Liittynyt: 17:45, 29.05.2013
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Kaarina

Re: Mikä pisti "ketuttamaan" ?

Viesti Kirjoittaja suomunaama »

7330 kirjoitti:
suomunaama kirjoitti: Oonko minä ainua, joka odottaa kauhulla muuttopäiväänsä ja 1200-litraisen siirtoa? :)
Et. :mrgreen:

Kauhua on ihan riittämiin siinä, että muuttopäivä ja 520-litraisen siirto satojen kilometrien päähän on ihan ovella. Se on oikeasti noin 24 tunnin yhtäjaksoinen urakka - ja samalla kertaa on muutettava koko muukin omaisuus!

Mikään sen suurempi ei sitten tällä haavaa ketutakaan. Siellä urakan päässä odottaa kiva asunto ja mies.
Mä suunnittelin vielä semmoista urakkaa, että hankin sinne uuteen kotiin sitten jonkun matalan mallisen 500-litraisen ja sinne kalat, kunnes 1200 on siirretty ja kunnossa. Menee varmaan kuukausia, ennen kuin se on, koska ajattelin tehdä sinne 3D-taustan, mahdollisesti vaihtaa silikonit ja vaihtaa hiekan. Silikonin kuivaus kestää, kypsytys kestää ja sisustaminen kestää. Ja sitten, kun se 500 on tyhjänä, sinne seepraplekoja. Ja sukarapula vaikka vessaan. Tai pesukoneen päälle voi tehdä jonkun afrikkalaisen joen vesiputous -biotoopin. :mrgreen:
fortuna70
Junior Member
Junior Member
Viestit: 208
Liittynyt: 09:39, 23.04.2010
Akvaarioseurat: CorydoradinaeFinland,TAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Tampere

Re: Mikä pisti "ketuttamaan" ?

Viesti Kirjoittaja fortuna70 »

Suoraan sanottuna nämä "ostajat" jotka kysyy asioita postilla mutta eivät ole valmiita sitten niitä postikuluja maksaan. Miksi edes kysellä ostaa jos ei talous sitä salli. Vai toivotaanko tässä sitä että myyjä lähettäisi ennen maksua asiat? Kyse ei ole siitä ettei saisi kysyä mutta sitten niihin vastataan ripeästi eikä odotuteta turhaan.
Akvaariot 324l , 600l , 130l,120l ja poikasallas +/-20l
http://aijaa.com/v.php?i=006638765959.jpg, http://aijaa.com/v.php?i=006858937193.jpg Monnisten allas,
http://aijaa.com/003959769823 monnisten allas nyt, http://aijaa.com/0056310673604 600l
rimppis
Junior Member
Junior Member
Viestit: 167
Liittynyt: 23:13, 14.02.2018
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Oulu / Kiiminki

Re: Mikä pisti "ketuttamaan" ?

Viesti Kirjoittaja rimppis »

Ketuttaa kuin pientä oravaa kun pyytää akvaarioliikkeestä tarjousta ja sitä ei kuulu, jonka jälkeen s-postia että onko tarjouspyyntö tullut edes perille. Ei kuulemma löydy. Välitin uudelleen jo kertaalleen lähettämäni s-postin jossa lista tarvikkeista johon halusin tarjouksen. Kertoivat saanneensa viestin ja lupasivat hoitaa vielä samaisena iltana. Noh, yli viikko meni taas turhaan odottelua, joten vedin pois yli 7000 euron tarjouspyynnön tarvikkeista. Nähtävästi menee niin hyvin että noin pientä tilausta ei tarvitse alkaa edes laskemaan vaan ilmoittamatta annetaan asiakkaan odotella. Kyseistä Helsinkiläistä liikettä olen pitänyt asiakasystävällisenä kauppana mutta ajat ovat näköjään muuttuneet.

rimppis
6,7m3 Paludaario
esakaikkonen
Starting Member
Starting Member
Viestit: 1
Liittynyt: 11:21, 15.04.2019
Sukupuoli: Mies

Re: Mikä pisti "ketuttamaan" ?

Viesti Kirjoittaja esakaikkonen »

Kyllä ketuttaa eilinen naisten jääkiekon MM-finaalin lopputulos. Nais-Leijonat olisivat ansainneet voiton, mutta tuomarit puuttuivat peliin ja hylkäsivät Suomen voittomaalin....
toukopouko
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 2035
Liittynyt: 19:53, 09.03.2006
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Tampere

Re: Mikä pisti "ketuttamaan" ?

Viesti Kirjoittaja toukopouko »

Napsahti selkä, ainakin 2 viikkoa kotona ja aquaweb hiljainen kun mulla on tylsää.
Se parhaiten nauraa kellä on vahvin lääkitys...
savotta
Starting Member
Starting Member
Viestit: 2
Liittynyt: 14:56, 23.03.2020

Re: Mikä pisti "ketuttamaan" ?

Viesti Kirjoittaja savotta »

toukopouko kirjoitti:Napsahti selkä, ainakin 2 viikkoa kotona ja aquaweb hiljainen kun mulla on tylsää.
Toivottavasti ei mennyt pahemmin, itsellä napsahti alaselkä töissä viisi vuotta sitten eikä ole ikinä parantunut. Joka aamu sängystä noustessa heittän käytännössä kruunaa tai klaavaa siitä, että seisotaanko vai istutaanko koko päivä :?

Itsellä ketuttaa se, että en pääse eroon nettiliittymästäni vielä moneen kuukauteen, vaikka olen ollut pitkän aikaa tyytymätön palveluun. Pitää vaihtaa heti toiseen liittymävertailun kautta, kun pääsen tästä sopparista irti.
Viimeksi muokannut savotta, 19:42, 20.04.2020. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
toukopouko
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 2035
Liittynyt: 19:53, 09.03.2006
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Tampere

Re: Mikä pisti "ketuttamaan" ?

Viesti Kirjoittaja toukopouko »

Ei ihan noin pahasti mennyt, mutta sen verran kipeä silloin kun menee, että tietää suurin piirtein makaavansa pari viikkoa. Ajoin toistuva pirullinen vaiva. Selkäkipu menee mielestäni jo hammassärynkin edelle, silloin kun se on paha.

Voi ei, olet onnistunut siis motittamaan itsesi. Meillä oli joskus vuosia ja vuosia sitten DNA-liittymä eikä siinä ollut sitoutumista, emme vain yksinkertaisesti päässeet siitä eroon. Joka kuukausi pukkas laskua liittymästä, irtisanouduit soittamalla, käymällä liikkeessä tai kirjallisesti. Lopulta paloi niin hihat että en olisi tarvinut puhelinta oikeastaan lainkaan keskusteluun DNA-asiakaspalvelijan kanssa Treelta Helsinkiin, olisi kuulunut varmasti muutenkin, mutta pääsimme eroon. :D

KORONA! Se ketuttaa. Mutta meidän uusin taistoukko sai siitä nimensä. Haettiinhan se tautia uhmaten Treelta :? . Nyt ei tarvitse liikkuakkaan enää mihinkään [}:)] .
Se parhaiten nauraa kellä on vahvin lääkitys...
morrimoykky
Starting Member
Starting Member
Viestit: 1
Liittynyt: 20:33, 27.04.2020

Re: Mikä pisti "ketuttamaan" ?

Viesti Kirjoittaja morrimoykky »

Kyllä tämä korona ketuttaa ja pahasti. [}:)]
Äänikirjat maksutta! Lue ja kuuntele satoja tuhansia kirjoja täysin ilmaiseksi!
Erkki112
Starting Member
Starting Member
Viestit: 1
Liittynyt: 13:16, 07.02.2023

Re: Mikä pisti "ketuttamaan" ?

Viesti Kirjoittaja Erkki112 »

savotta kirjoitti: 15:39, 23.03.2020
toukopouko kirjoitti:Napsahti selkä, ainakin 2 viikkoa kotona ja aquaweb hiljainen kun mulla on tylsää.
Toivottavasti ei mennyt pahemmin, itsellä napsahti alaselkä töissä viisi vuotta sitten eikä ole ikinä parantunut. Joka aamu sängystä noustessa heittän käytännössä kruunaa tai klaavaa siitä, että seisotaanko vai istutaanko koko päivä :?

Itsellä ketuttaa se, että en pääse eroon nettiliittymästäni vielä moneen kuukauteen, vaikka olen ollut pitkän aikaa tyytymätön palveluun. Päivitän kyllä heti koko perheen puhelinliittymät kun vain on mahdollista ja kun pääsen sopparista irti.
Joo kyllähän tuo pännii. Tässä muutama ilmainen vertailupalvelu, joita kannattaa silloin kokeilla.

https://www.xn--liittymtarjoukset-wqb.fi/
https://www.ainacom.fi/
Janne87
Starting Member
Starting Member
Viestit: 1
Liittynyt: 10:53, 27.03.2023
Akvaarioseurat: Helsingin akvaariot
Sukupuoli: N/A

Re: Mikä pisti "ketuttamaan" ?

Viesti Kirjoittaja Janne87 »

Erkki112 kirjoitti: 13:44, 07.02.2023
savotta kirjoitti: 15:39, 23.03.2020
toukopouko kirjoitti:Napsahti selkä, ainakin 2 viikkoa kotona ja aquaweb hiljainen kun mulla on tylsää.
Toivottavasti ei mennyt pahemmin, itsellä napsahti alaselkä töissä viisi vuotta sitten eikä ole ikinä parantunut. Joka aamu sängystä noustessa heittän käytännössä kruunaa tai klaavaa siitä, että seisotaanko vai istutaanko koko päivä :?

Itsellä ketuttaa se, että en pääse eroon nettiliittymästäni vielä moneen kuukauteen, vaikka olen ollut pitkän aikaa tyytymätön palveluun. Päivitän kyllä heti koko perheen puhelinliittymät kun vain on mahdollista ja kun pääsen sopparista irti.
Joo kyllähän tuo pännii. Tässä muutama ilmainen vertailupalvelu, joita kannattaa silloin kokeilla.
Eniten ketutti se, kun viime kesän lomat meni vuodepotilaana, kun heti loman alussa sain välilevyn pullistuman [}:)]
ermerinen
Starting Member
Starting Member
Viestit: 1
Liittynyt: 21:42, 03.04.2023

Re: Mikä pisti "ketuttamaan" ?

Viesti Kirjoittaja ermerinen »

Janne87 kirjoitti: 10:58, 27.03.2023
Erkki112 kirjoitti: 13:44, 07.02.2023
savotta kirjoitti: 15:39, 23.03.2020
toukopouko kirjoitti:Napsahti selkä, ainakin 2 viikkoa kotona ja aquaweb hiljainen kun mulla on tylsää.
Toivottavasti ei mennyt pahemmin, itsellä napsahti alaselkä töissä viisi vuotta sitten eikä ole ikinä parantunut. Joka aamu sängystä noustessa heittän käytännössä kruunaa tai klaavaa siitä, että seisotaanko vai istutaanko koko päivä :?

Itsellä ketuttaa se, että en pääse eroon nettiliittymästäni vielä moneen kuukauteen, vaikka olen ollut pitkän aikaa tyytymätön palveluun. Päivitän kyllä heti koko perheen puhelinliittymät kun vain on mahdollista ja kun pääsen sopparista irti.
Joo kyllähän tuo pännii. Tässä muutama ilmainen vertailupalvelu, joita kannattaa silloin kokeilla.
Eniten ketutti se, kun viime kesän lomat meni vuodepotilaana, kun heti loman alussa sain välilevyn pullistuman [}:)]
Auts, välilevyn pullistuma kyllä pilaa helposti koko kesän ja pahimmassa tapauksessa pitkälle talveakin.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “"Off-Topic" ja äänestykset”