Pientä normi ongelmaa minkä arvasinkin..mutta kun oli taas hoppu muuttaa kaikki kerralla
Päivittelin akvaariota 200l 2 sisäsuodatinta kovuus noin 10. 9v menny ihan hyvin..
Ostin co2 duplan systeemin.
Uuuden valon Leddy slim 36w sunny
Muutamia kasveja(helppoja)/mollieja lisää kun oli vain yksi jäljellä.
Dodii laitoin ensin co2 sydteemin päälle vajaa viikko niin laitoin Leddy slim 36w valoksi.
Näyttää siltä että Leddy slim starttaa aina puolella teholla niin pistin tuon vanhan GLO loisteputken siihen kaveriksi.
3 päivää mennyt niin vihreetä levää tietysti ei vielä paljoa..valo aikaa vähennetty heti reilusti ja nyt hinkattu lasit ja suodattimet ja kolasosa vedestä vaihettu.
Duplan co2 mittari taitaa olla paska.Kolme kertaa laitoin että sain pitämään ja nyt taas tyhjentyny kun meinasin laittaa co2 lisää.
Jotenki tuo levitinki meni tukkoon.Vaikea laskea kuplia kun pienenti niitä..Pesu auttoi.Vai voiko tähän järjestelmään laittaa painetta enempi kun minulla paine 1 bar ja magneettiventtiilin max paine 1 bar mikä myytiin?
Eli aloitan Leddy slimillä 36w neljällä tunnilla? Riittääkö tuo oikeasti kasveille jos se startaa ajastimella vain puolella teholla?
Ei mitään hajua minä verran hiilaria laitan kupla/sek hyvä?
Miten se valo.Puhutaan jopa että 0,5w led valoa/litra..Minulla tuo vanha glo loiste putki ja laitoin vielä tuon ledin lisäksi..Eli hain ongelmia,
Nyt akvaario pimeämä pari päivää...Osaisiko joku neuvoa miten tästä lähtee nousuun?