Uutena jäsenenä menin muuttamaan profiiliani Netscapella (5.71) ja yritin tallentaa muutokset, mutta "Tallenna-nappi" oli kateissa sivun alareunasta.
Bilin tekeleillä IE:llä (5.0/5.5) onnistui OK.
Onko vain kyseisen Netscapen version bugi, vaiko jokin "yleisempi" HTML-standardiin liittyvä piirre
-KAri-
Profiilin päivitys Netscapella
Valvoja: Moderaattorit
Forumissa on Netscapen selaimella jokin bugi, jota ylläpito ei ole löytänyt yrityksestään hulimatta. Ylläpito = /sam ja Pehis. Molemmat tietotekniikan ja ohjelmistojen asiantuntioita.
Joten tällähetkellä ei taida olla muuta vaihtoehtoa kuin päivittää tietonsa Billy Boyn selaimella tai jollakin muulla kuin Netscapella.
-------------------------
Koirat haukkuvat, mutta karavaani kulkee.
Joten tällähetkellä ei taida olla muuta vaihtoehtoa kuin päivittää tietonsa Billy Boyn selaimella tai jollakin muulla kuin Netscapella.
-------------------------
Koirat haukkuvat, mutta karavaani kulkee.
Joo, Netscape hukkaa profiilisivun buttonin jonnekin, vaikka muilla sivuilla se toimii..... Operassa toimii tuokin ihan OK, jos haluaa pysytellä IE:stä kaukana
Sam, huomasin tuossa, että siitä <table>:sta, jossa tuo <input type="submit" ...> on, taitaa puuttua sulkutägi. Vai puuttuuko - en jaksanut laskea niitä kaikkia <table></table>-pareja - tulisiko vähemmällä toimeen Voisi ehkä johtua tästä, sillä Netscape on aika paljon tarkempi noista tägeistä, kuin mitä IE. Tai pitäisi pikemminkin sanoa, että Netscape pitäytyy standardiin paremmin kuin IE (M$:llä on tapana keksiä omia standardeja).....
Huomasin vaan, kun olen tässä jo pidempään tottunut metsästämään puuttuvia tägejä (lue: xml, xsl... siinä maaimassa ei ole varaa lepsuilla)
Chaos reigns within.
Reflect, repent, and reboot.
Order shall return.
(Haiku to Microsoft)
Muokattu - Cory on 03/01/2002 17:22:02
Sam, huomasin tuossa, että siitä <table>:sta, jossa tuo <input type="submit" ...> on, taitaa puuttua sulkutägi. Vai puuttuuko - en jaksanut laskea niitä kaikkia <table></table>-pareja - tulisiko vähemmällä toimeen Voisi ehkä johtua tästä, sillä Netscape on aika paljon tarkempi noista tägeistä, kuin mitä IE. Tai pitäisi pikemminkin sanoa, että Netscape pitäytyy standardiin paremmin kuin IE (M$:llä on tapana keksiä omia standardeja).....
Huomasin vaan, kun olen tässä jo pidempään tottunut metsästämään puuttuvia tägejä (lue: xml, xsl... siinä maaimassa ei ole varaa lepsuilla)
Chaos reigns within.
Order shall return.
(Haiku to Microsoft)
Muokattu - Cory on 03/01/2002 17:22:02
quote:Sam, huomasin tuossa, että siitä <table>:sta, jossa tuo <input type="submit" ...> on, taitaa puuttua sulkutägi.
Puuttuu... Mutta siinä .asp - "lähdekoodissa" taasen, minkä /sam mulle lähetti, se ei puutu. Tai ainakin minusta pitäis olla kaikki ok...
Voin minä itseasiassa sulle laittaa sen sorsan, jos haluat tutkia...
Hyvin paljon mahdollista, että on jäänyt jotain huomaamatta.
Hyvin paljon mahdollista, että on jäänyt jotain huomaamatta.
Puuttuu...
Niin vähän ajattelinkin, tägipareja laskemattakin. Muutoin olisin seuraavaksi kommentoinut, että järjestys <form><table></form><table> ei ole hyvien tapojen mukaista
quote:Mutta siinä .asp - "lähdekoodissa" taasen, minkä /sam mulle lähetti, se ei puutu. Tai ainakin minusta pitäis olla kaikki ok
Tuohon minä en sano mitään. Sam kommentoikoon tarkemmin. Mutta kopsaappa seuraava hötömölö vaikkapa notepadiin, tallenna (htm:nä!!)...
<html>
<body>
<form>
<table>
<tr><td><input type="button" value="testi"></input></td></tr>
</form>
</body>
</html>
....ja katsele Netscapen ja IE:n kautta...... *myhäilee itseensä tyytyväisenä*
quote:Voin minä itseasiassa sulle laittaa sen sorsan, jos haluat tutkia... Hyvin paljon mahdollista, että on jäänyt jotain huomaamatta.
Laita vaan. coryintheriver@hotmail.com. Ei liitetiedostoja, kiitos.
Chaos reigns within.
Order shall return.
(Haiku to Microsoft)
quote:Sam, huomasin tuossa, että siitä <table>:sta, jossa tuo <input type="submit" ...> on, taitaa puuttua sulkutägi.
Puuttuu...
Niin vähän ajattelinkin, tägipareja laskemattakin. Muutoin olisin seuraavaksi kommentoinut, että järjestys <form><table></form><table> ei ole hyvien tapojen mukaista
quote:Mutta siinä .asp - "lähdekoodissa" taasen, minkä /sam mulle lähetti, se ei puutu. Tai ainakin minusta pitäis olla kaikki ok
Tuohon minä en sano mitään. Sam kommentoikoon tarkemmin. Mutta kopsaappa seuraava hötömölö vaikkapa notepadiin, tallenna (htm:nä!!)...
<html>
<body>
<form>
<table>
<tr><td><input type="button" value="testi"></input></td></tr>
</form>
</body>
</html>
....ja katsele Netscapen ja IE:n kautta...... *myhäilee itseensä tyytyväisenä*
quote:Voin minä itseasiassa sulle laittaa sen sorsan, jos haluat tutkia... Hyvin paljon mahdollista, että on jäänyt jotain huomaamatta.
Laita vaan. coryintheriver@hotmail.com. Ei liitetiedostoja, kiitos.
Chaos reigns within.
Order shall return.
(Haiku to Microsoft)
-
Kaizu
- Imperaattori

- Sukupuoli: Mies
- Viesti:
quote:
Uutena jäsenenä menin muuttamaan profiiliani Netscapella (5.71) ja yritin tallentaa muutokset, mutta "Tallenna-nappi" oli kateissa sivun alareunasta.
Virittelin hieman tuota koodia, ja sain sen nyt toimimaan itselläni Netscape 4.78:lla. Raportoikaa, jos ongelma vielä esiintyy.
--
Not all men are fools...some are bachelors.
Virittelin hieman tuota koodia, ja sain sen nyt toimimaan itselläni Netscape 4.78:lla. Raportoikaa, jos ongelma vielä esiintyy.
--
Not all men are fools...some are bachelors.