Täh?! Vihjailetko, että Momo on sottapytty?srd kirjoitti:Sellainen 800-1000l Momotooppi, täysin automatisoidulla vedenvaihto/suodattimenpesu systeemillä.
Unelmiesi akvaario
Valvoja: Moderaattorit
-
kalahullu123
- Member

- Akvaarioseurat: Ciklidistit
- Sukupuoli: Mies
- Viesti:
Re: Unelmiesi akvaario
240L MALAWI:
Trematocranus placodon, Placidochromis phenochilus Tanzania, Protomelas fenestratus Pombo reef, Copadichromis borleyi, Synodontis multipunctata ja Aulonocara stuartgranti Cobwe.
KUVA/VIDEOGALLERIANI
Trematocranus placodon, Placidochromis phenochilus Tanzania, Protomelas fenestratus Pombo reef, Copadichromis borleyi, Synodontis multipunctata ja Aulonocara stuartgranti Cobwe.
KUVA/VIDEOGALLERIANI
-
009
- Senior Member

- Akvaarioseurat: Porin Akvaariokerho
Tuollainen 3m kippo ollut nyt vuoden päivät olohuoneen seinässä, eikä oikein voi moittiakkaan..
No ensin mä rakentaisin talvipuutarhan jossa olis banaanipuita ja kukkivia orkideoja ja kolibrikukkia ja niin edelleen. Sitten mä tekisin sinne puutarha-altaan joka jatkuisi jokena portaikon ohitse niin että ylätasolla sitä katsottaisiin päältä ja portaikon jälkeen tulisi lasi ja sen näkisi sivulta. Vesiputous ja koski ovat tietenkin pakollisia elementtejä, samoin runsas rantakasvillisuus ja kukkivat lumpeet. Kesällä allas jatkuisi ulkopuutarhaan.
Ja sinne sitten arowana.
Ja sinne sitten arowana.
-
srd
- Advanced Member

- Sukupuoli: Nainen
Näh, vihjaan että olen laiskakalahullu123 kirjoitti:Täh?! Vihjailetko, että Momo on sottapytty?srd kirjoitti:Sellainen 800-1000l Momotooppi, täysin automatisoidulla vedenvaihto/suodattimenpesu systeemillä.
-
kalahullu123
- Member

- Akvaarioseurat: Ciklidistit
- Viesti:
Heh!srd kirjoitti:Näh, vihjaan että olen laiskakalahullu123 kirjoitti:Täh?! Vihjailetko, että Momo on sottapytty?srd kirjoitti:Sellainen 800-1000l Momotooppi, täysin automatisoidulla vedenvaihto/suodattimenpesu systeemillä.
240L MALAWI:
KUVA/VIDEOGALLERIANI
KUVA/VIDEOGALLERIANI
Tuo on hieno! Voisinpa mieluusti ottaa itsellenikin009 kirjoitti:Tuollainen 3m kippo ollut nyt vuoden päivät olohuoneen seinässä, eikä oikein voi moittiakkaan..
Ootko itse rakentanut koko seinäsysteemin?
50l kääpiöpallola, 55l rasborala/poikasakvaario, 200l seurala, 400l seurala, valmistelussa: 125l ja toinen 400l
-
jenniliini82
- Advanced Member

- Akvaarioseurat: Tampereen akvaarioseura
- Sukupuoli: Nainen
tällä hetkellä unelma olisi 300x60x60 koinen allas ja sinne kiekkoja ja kaunis sisustus. sekä isoja plekoja...
500l Pikkulehtikalojen Amazon ja 300l Helmirihmojen viidakko
https://www.youtube.com/watch?v=E3z1mJgJx-s
https://www.youtube.com/watch?v=E3z1mJgJx-s