Jos porukkaa kiinnostaa tulla Grilli-iltaan taas tänä vuonna keväällä, kesällä tai heinäkuussa niin seuramme voi järjestää taas sellaisen Nurmijärvellä jos vain aktiivisia ihmisiä olisi mukana. Jotain puhuinkin siellä akvaristitapaamisessa, sillein innostaen..
Viime vuonna tapahtumasta löytyy kuvia täältä: http://www.akvaarioseura-ahven.net/prod ... g.php?c=32" onclick="window.open(this.href);return false;
Kutsu akvaristitapaamiseen, Kirkkonummi
Valvoja: Moderaattorit
-
Anna-Marjatta
- Advanced Member

- Sukupuoli: Nainen
Re: Kutsu akvaristitapaamiseen, Kirkkonummi
Meni ihan *ituiks taas
Vedin liian pitkän vuorokauden perjantaina (2,5vuorokautta) ni kovasti nukutti koko sunnuntain ennen yövuoroa.
Missasin siis ihan totaalisesti. Yhdeksän aikoihin illalla tuli tää herääminen et hei, mun piti olla mahdollisesti jossain muualla ku oman peiton alla.
No, josko näitä järjestyy lisää niin ehkä mäkin jopa herään ajoissa
Vedin liian pitkän vuorokauden perjantaina (2,5vuorokautta) ni kovasti nukutti koko sunnuntain ennen yövuoroa.
Missasin siis ihan totaalisesti. Yhdeksän aikoihin illalla tuli tää herääminen et hei, mun piti olla mahdollisesti jossain muualla ku oman peiton alla.
No, josko näitä järjestyy lisää niin ehkä mäkin jopa herään ajoissa
Kiitos taas, oli mukavaa ja löytyi paljon kivaa ostettavaa.
Onneksi kamera ei saanut minua kiikkiin
.
Onneksi kamera ei saanut minua kiikkiin
Karakorumin Aristokraattinen Tarkka- ampuja ja Junttikylän Akateeminen Syöppö
190 litraa, kissoja, koiria ja armoton määrä lampaita.
190 litraa, kissoja, koiria ja armoton määrä lampaita.
Tuo on kyllä harmi, sinä sentäs olet kaunis! Meistä "ei sensuroituneista" ei voi sanoa samaaMabo kirjoitti:Haa, mulla oli näköjään mainio ajoitus, kun sensuroin lärvini kahvikupilla!
Hassua kyllä meidät on yhdistetty muutamaan akvaarioseuraan, mihin kyllä emme kuulu.
Tämä tapaaminen oli ihan puhtaasti akvaristitapaaminen .
Emme missään nimessä kutsuneet ketään minkään seuran merkeissä, vaan ihan ystävyys mielessä.
Tämä tapaaminen oli ihan puhtaasti akvaristitapaaminen .
Emme missään nimessä kutsuneet ketään minkään seuran merkeissä, vaan ihan ystävyys mielessä.
540 litrainen kasviallas
300 litrainen
250 litrainen
180 litrainen
180 litraa miljoonakalojen valtakuntaa
100 litrainen taistola
300 litrainen
250 litrainen
180 litrainen
180 litraa miljoonakalojen valtakuntaa
100 litrainen taistola
Te myös onnistuitte! Tunnelma ja henki oli oikein mukava ja lämminhenkinen, uskon että muutkin läsnä olleet niin kokevat! (en huomannut mitään jaotteluja ihmisten välillä, edes makea/suolainen -harrastajien välillä, molemmista puhuttiin). Tällaisia tapaamisia pitäisi olla enemmänkin, aina oppii jotain uutta ja jos ei uutta, niin ainakin mukava jutella ihmisten kanssa yhteisistä asioista!