Vakuutuksista

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Mustavaris
Senior Member
Senior Member

Re: Vakuutuksista

Viesti Kirjoittaja Mustavaris »

Hankin jokin aika sitten ulkosuodattimen. Mitenköhän vakuutusyhtiö siihen suhtautuu? Sitä ei ollut vielä silloin, kun vakuutuksen otin.
Milsku
Senior Member
Senior Member
Akvaarioseurat: TAY
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja Milsku »

Just tänään soitin pohjolaan ja siellä sanottiin juurikin että äkilinen ennalta arvaamaton vahinko korvataan, Esim. leikin koiran kanssa ja törmään akvaan ja se hajoaa. Silikoonivuotoja ei korvata, mut tuskimpa *koputtaa puuta* ne nii nopeean alkaa et on kaikki vedet latialla muutamassa tunnissa? Luulis et pikkuhiljaa alkavat valuttamaan. (ainakin mun maalaisjärjellä)
Mulla on se nuorten easy kotivakuutus ja yllätyksekseni korvaa myös altaan sisällön.
Nano Riutta <3
Angel86
Senior Member
Senior Member
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja Angel86 »

Milsku kirjoitti:Just tänään soitin pohjolaan ja siellä sanottiin juurikin että äkilinen ennalta arvaamaton vahinko korvataan, Esim. leikin koiran kanssa ja törmään akvaan ja se hajoaa. Silikoonivuotoja ei korvata, mut tuskimpa *koputtaa puuta* ne nii nopeean alkaa et on kaikki vedet latialla muutamassa tunnissa? Luulis et pikkuhiljaa alkavat valuttamaan. (ainakin mun maalaisjärjellä)
Mulla on se nuorten easy kotivakuutus ja yllätyksekseni korvaa myös altaan sisällön.
Meillä kans pohjolassa vakuutus ja samat korvaa ku sulla. Toisaalta voi silikonivuotokin olla paha, jos sattuu osumaan 1-2 viikon lomamatkalle.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”