Meilläkään nämä eivät toistaiskei syö muuta kuin survareita ja kehäkotiloita silloin tällöin

Valvoja: Moderaattorit
Sain Akvaariokeskuksesta suosituksen ja mä tarjoan aterioiden kanssa Waterlifen VitaziniaEdellisen kysyjän innoittaman kysyn minäkin: Mitä vitamiini-ravintolisää pitäisi kääpiöpalloille antaa?
Ihan joka ateriaan laitan, näin ainakin mulle liikkeessä suositeltiin. Purkin ohjeiden mukaan puol ruokalusikallista pieneen määrään vettä jonka lisää sit ruokaan ennen ruokkimistaAhaa, kiitos vinkistä ! Pitääpä tutkia tuota...
Mites yleistä tuo vitamiinilisän käyttö on? Ja laitatko ihan joka kerralla sitä ruuan sekaan?
Varmaan ihan tarpeeseen tulee kun näillä saattaa tuo ruokavalio olla aika suppea nirsoilun vuoksi
Aa, löysin josage kirjoitti:Voi ei, mikä kala on menossa?
Hienoa, melkein vois sanoa että suosivat siis saniaista ja terasseja muodostavia kasvejamickey2004 kirjoitti:Meillä nuo lötköttelevät saniais-puskissa ja anubiaitten lehdillä/niiden alla. Myös tuo tuuhea vedensuosikkipuska tarjoaa ilmeisen mieluisan lepopaikan. Niin tarkkaan en ole öisin vakoillut että osaisin sanoa vaihtelevatko paikkaa.
Tee ihmeessä!miljoonakala84 kirjoitti:Perhana oon tässä miettiny että pitäsköhän tehdä 128l akvaarion kanssa semmonen homma,että jättäsin vaan monniset ja katinkultamonnit
ja hommais parvikalojen tilalle noita kääpiöpalloja.
J@LM@Ri kirjoitti:Jep, ottoja on monilla samassa syömässä levää. Meillä on taas juovaimunuoliainen saanut olla ihan rauhassa.kylpyankka kirjoitti:Lajialtaassa ilmeisesti paras?