Ennestään on nokkamonneja, banjoja, sampimonneja, muutama ripsimonni, selkäuimareita, coryja, noitamonneja
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Corys foevö
Valvoja: Moderaattorit
Mistä moinen? Meillä 6 similistä vilistää jatkuvasti esillä, liikkuvat rauhallisesti lasin tuntumassa vaikka olisin toisella puolella itse nenä kiinni lasissa. Tosin ~7 kuparimonnisen ja 6 leopardimonnisen seura voi tehdä rauhalliseksi. Mahtuisiko sinulle lisää väkeä parveen, tai vaikka muuta pientä monnista (C. pandaa?) toinen parvi "rohkaisuksi"?akvaariossa kirjoitti:Tällä hetkellä altaista löytyy: ~8 Safiirimonnista(corydas similis),varmaa tietoa monnisten lukumäärästä ei ole,ne kuin eivät halua näyttäytyä
Luulen että tämä monnisten arkuus alkoi taistelukalasta. Menin yli vuosi sitten ostamaan taistelukala koiraan.(On jo kuollut...) Huoni onni oli mukana koska tämä yksilö oli erittäin äkäinen ja aggressiivinen, kaunis se kylläkin oli. Tyyppi jahtasi monnisia vuorokauden ympäri. Monniset taas menivät 100km/h päin laseja,kasvien alle piiloon, taistis perässä. Taistis puri ja uhkaili monnisia jatkuvasti.. Lopulta poistin taistelukalan altaasta. Mutta monniset eivät ole vieläkään toipuneet tapauksestaAdrianna kirjoitti: Mistä moinen? Meillä 6 similistä vilistää jatkuvasti esillä, liikkuvat rauhallisesti lasin tuntumassa vaikka olisin toisella puolella itse nenä kiinni lasissa. Tosin ~7 kuparimonnisen ja 6 leopardimonnisen seura voi tehdä rauhalliseksi. Mahtuisiko sinulle lisää väkeä parveen, tai vaikka muuta pientä monnista (C. pandaa?) toinen parvi "rohkaisuksi"?
Valikoima on monniosaston puolesta vähän vaihtunut. Noista vanhoista on meillä enää sihtimonniset. Välillä oli katinkultamonneja ja tähtipartamonneja. Nykyisellään on tullut lisää sihtimonnisia, helomonnisia, enkeliplekoja (L-004), punaisia noitamonneja, juovanuolimonneja ja seepranuolimonneja.millia, 29.10.2002 kirjoitti:Löytyisi partamonneja, korumonnisia, täplämonnisia ja sihtimonnisia.
Toisessa akvassa ottoja.