![Embarrased [:I]](./images/smilies/icon_redface.gif)

Valvoja: Moderaattorit
On tuolla poikaisia...eilen illalla jo bongasin,mut aika hasardilta näyttää isukin toiminta...sohlaa ees taas poikasia keräillen...saas nährä miten käynarm kirjoitti:Täällä olivat pari pvää yhdessä Muumikala & sininen HM tyttö (vielä nimetön) pusukopissa, komee pesä tuli ja typy oli ihan onnessaan,mut en oikein tiedä et onko pesässä mitään. Tritonin ja Rosalien penskat kasvavat kovaa vauhtia...hyvin erikoisia värejä tiedossa, ei niitä ole kuin 5 ja isoin on ainakin poika, sellainen sini-lila-puna kukertava.Laitan kuvia kun saan otettua järkeviä...
Luulis et CT jyrää ton PK;n ,mut ei niistä puhtaita CT;tä tule¨ja Doreksen isukki on royal blue ja mamma turkoosimarmori.Mamma eli Donna oli pitkään väriltään pastellimarmori kunnes se päätti vaihtaa väriä muutettuaan Thankille. Äidin isukin väri oli pastelli vaaleansinisillä evillä(SD/HM) ja äidin äiti oli blue dalmatian(sama äiti muuten oli Zeuksen äiti ja sen veli green dalmatian oli Zeuksen isukki, molemmat HMPK).Kuvia löytynee mun plokista tai/ja verkkoalbumeista jos ihan tarkkaan haluaa ne nähdäThapahiska kirjoitti:Kiitos. Vois se video parempikin olla, mut ei just ehtinyt etsimään meidän kunnon videokameraaInhottava toi pikku pokkari ku ottaa kaikki kolahdukset. Mut jees. Toivottavasti tulee jotain jännää.
Mites te kokeneemmat epäilette, mitä tosta "sopasta" vois tulla? Ku toi Doresin väri on mulle mysteeri ja ei oo itselle vielä tullut kartutettua tota periytyvyyttä evissä. Tuleeko niistä plakaatteja ku emo on plakaatti?Ja et näkyykö toi CT ollenkaan?
e. Dores ,väri; pastellimarmori, plakat(pk)hippikala kirjoitti:Sekaannun tähän ketjuun, koska olen varannut Thapiskalta poikasen ja nyt tohkeissani ihmettelen tätä kalagenetiikkaa... Eli siis tämän yhdistelmän sukutaulu olisi siis seuraava:
i: Anakin suklaa crowntail, suku tuntematon?
e. Dores väri? plakat?
ei. Zeus? royal blue? plakat?
ee. Donna turkoosimarmori
eei. ? pastelli vaaleansininen
eee. ? ? blue dalmatian
Mitä kaikkea tuosta voi veikata tulevaksi? Ruskea fisu turkoosinvärisillä evillä ja dalmatialaispilkuilla?Olen katsellut joitakin taistosaitteja läpi, mutta tästä suklaa x pastelli yhdistelmästä en löytänyt esimerkkiä. Evistä en tajua senkään vertaa. Hassua jos CT jyrää PK:n, eikö PK ollut kuitenkin "alkuperäisempi" muoto vai mitä ihmettä?
Mutta näin asiakkaan näkökulmasta, aivan mahtavaa kun on kaloista sukua tiedossa! Tuo ihan ulottuvuuden touhuun. Ajattelin vaan, että haluan suosia suomalaista periaatteen vuoksi mutta tästähän aukesikin ihan kokonaan uusi maailma. Vaikuttaa kyllä pelottavan koukuttavalta...
Jossain vaiheessa oli haaveena saada kutu logi tänne, jossa kutu on triidi, ja vanhemmat pystyy linkkaan aina oikeisiin triideihin. Homma pysyis simppelinä ja sukupuu suht helposti jos käyttäjä vaan jaksaa linkata. Noin se toimii hyvin bettas4allissakin.Ginka kirjoitti:Voisin itse nyt kun tätä harrastusta aloittelemassa olla innostunut tuontapaisen sivuston tekemiseen. Ei mitään noin monimutkaista mutta jotain simppeliä meidän suomalaisten harrastajien iloksi
Juu, erehdyin boksissa kasvia siirtämään ja hitsit mikä kuhina:)Riveriana kirjoitti:Onnea ekoille! Siitä se lähtee
Odotan innolla-Tuulikki- kirjoitti:Juu, erehdyin boksissa kasvia siirtämään ja hitsit mikä kuhina:)Riveriana kirjoitti:Onnea ekoille! Siitä se lähtee
Huomenna pääset säkin ihmettelemään murkkuja
Dodii...täällä kutee poikas altaassa ...kuvan poika ja Zeus&Donna poikanen(nimettömiä toistaiseksi)