Tuo paludaario kynäkaloille ja vesiputous kuullostaa hienolta idealta!
Että mun tekis mieli siirtää 200-litraseni kalat muualle ja hankkia sinne värikkäitä malaweja. Tuo 200-litrainen, jossa on olkkariin sopimattomat metallinväriset kehykset, on tarkoitus muutenkin vaihtaa jossain vaiheessa 260-litraiseen Juwel Visioniin. Siinä samalla jos vaihtais kalastonkin..(mikäli niin kauan malttaa odottaa
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
) Keksin jo miten saisin sen kalat sijoiteltuakin muihin akvaarioihin, niin ettei tarvitsisi välttämättä edes myydä mitään. Katselin äsken tuon malawiosaston kuvia ja kyllä oli niin komeita..
Mutta käytännössä voi mennä pitkällekin tulevaisuuteen..
Ensin pitäis saada mies päättämään, minkävärisiä kiekkokaloja se oikein haluaa tuonne takkahuoneen isoon tankkiin... Ajateltiin, ettei ostettais oikeastaan muita joululahjoja toisillemme, vaan yritettäis saada jouluks hieno parvi kiekkokaloja, mut kun se ei saa päätettyä! Ja kun mun olis tavallaan pakko antaa nyt sen kerrankin valita, kun suurimman osan muista meidän kaloista olen itse valinnut ja paljon itsekseni hankkinutkin...kun kuitenkin olis tarkoitus olla yhteinen harrastus...
Mut hermot meinaa mennä kun se miettii ja miettii
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ei niitä todellakaan kohta ehdi jouluks saada....