Dodii, Herra myytiin naisena...nimi olkoon "Ransu"millia kirjoitti:Poika. Ei naarailla ole tollaista päätä, eikä tuon kokoisena noin pitkiä muita eviä kuin pyrstöevä ja lisäksi sillä on kyljet äijämäisesti lommolla.
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)

Valvoja: Moderaattorit
Dodii, Herra myytiin naisena...nimi olkoon "Ransu"millia kirjoitti:Poika. Ei naarailla ole tollaista päätä, eikä tuon kokoisena noin pitkiä muita eviä kuin pyrstöevä ja lisäksi sillä on kyljet äijämäisesti lommolla.
Ei mikään ihme. Se olisi ollut ihme jos lyhyteväinen taistokoiras olis myyty koiraana, valitettavasti.narm kirjoitti:Dodii, Herra myytiin naisena.
Millia, voisitko kurkata tuosta edelliseltä sivulta tuon meidän yhen taistonpoikasen kuvan. Se tosiaan heittää pystyraidat aika helposti päällensä, mutta tekeekö koiraat myös niin kiihdyksissään? Onko se sunsta ukko vai akka?millia kirjoitti:Poika. Ei naarailla ole tollaista päätä, eikä tuon kokoisena noin pitkiä muita eviä kuin pyrstöevä ja lisäksi sillä on kyljet äijämäisesti lommolla.
Akka ihan selvästi. Tai jos siitä tulee koiras, niin olen ettäMimosa X kirjoitti:Millia, voisitko kurkata tuosta edelliseltä sivulta tuon meidän yhen taistonpoikasen kuvan. Se tosiaan heittää pystyraidat aika helposti päällensä, mutta tekeekö koiraat myös niin kiihdyksissään? Onko se sunsta ukko vai akka?
Ei näistä ota selvää kumpaa ne on.. Eikös sulla ole omiakin poikasia siellä vaikka kuinka ja uusia ukkoja ja akkojaButterflies kirjoitti:Sori, munkin on pakko tunkea lusikkani tähän soppaan..
Eli kumpi noista on koiras ja kumpi naaras? Vai ovatko molemmat jompaakumpaa tmv? Jos vielä vapaana, niin mä voisin ostaa!
Ookoo, eipä sitten mitään.Mimosa X kirjoitti:Nämä kaks joita olen esitelly kuvissa on vähän niinku meidän omaa poppoota. On laitettu erikseen muusta porukasta.
Juu ne on erotettu ja olivat vain sen hetken siellä samassa altaassa. Se raidallinen jota epäilit akaksi, siis toinen noista tappelijoista, on nyt ollut kelluvassa poikasyksiössä jonka olen sisustanutkin vähän. Se on niin pieni kala vielä että tuo yksiö on ok vielä jonkin aikaa, mutta mun pitää varmaan hommata sille pikkuallas, kun kiinnostaa kasvattaa tuo aikuiseksi itse.millia kirjoitti:Olipa kovat väännöt. Jos ne tekee tota säännöllisesti niin kyllä erottaisin, riippumatta sukupuolesta.