![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Piuu ja ollaan toisessa päässä ja piuuu takas.

Valvoja: Moderaattorit
No allaskamuina on tällähetkellä rubiiniseeprakaloja, puna-aavetetroja, 3 katinkultamonnia, sekä pikkumonnisia,Deicide kirjoitti:Kyllä sen yhdenkin naaraan pitäisi kutea. Onko allas kaverit sellaisia, et voisivat syödä kudun? Partiksia?
PieniPalikka kirjoitti:Jep. Sitä se kutu tarkoittaa, että kalat laskevat mätimunia.
Tarkemmin laskettuani niitä on yli 100, kun ne on vielä lisääkin koko ajan tehnyt.. Minulla on yks faunaboksi johon ne laitan ja olen kyllä katsomassa jotain hyvää pientä allaspakettia!svessi kirjoitti:Mie keräsin talteen mielestäin jonku 15 munaa ja poikasia tuli kolmisen kymmentä. Suositan altaan etsintään ryhtymistä, jos ei ole jo. Tulee muuten ahdasta poikashäkissä. Onnea kudusta.
Kyllähän mie jaksan tänne "tilanne" raportteja kirjotella... Ja kuviakin laittaa kuhan poikaset nyt ensin edes syntyy, luultavasti huomennaPieniPalikka kirjoitti:Mie oisin ainakin innokas lukamaan kimslin kudun kohtalosta. Jos jaksat kirjotella
Tiedän ,mutta en haluaisi itse karsia "ylimääräisiä"!Deicide kirjoitti:Kyllä niitä karsiintuu ilman karsimistakin ikävän paljon.
No suurimamt kalat taitaa olla albiinomonniset ite, ja sit suklaarihmakalat jotka saivat herkutella mädillä joka ei ollut hedelmöittynyt....! Joten en usko niiden syövän poikasia, kutua kylläkin..Deicide kirjoitti:Onko allas seura sellaista, ettet voi jättää poikasia isompaan altaaseen? Luonto on paras karsija!
No niin.. tänään tul isitten ostettua sellanen 60 litran purkki johon aion albiinomonnsiet laittaa kasvamaankimsl kirjoitti:No suurimamt kalat taitaa olla albiinomonniset ite, ja sit suklaarihmakalat jotka saivat herkutella mädillä joka ei ollut hedelmöittynyt....! Joten en usko niiden syövän poikasia, kutua kylläkin..Deicide kirjoitti:Onko allas seura sellaista, ettet voi jättää poikasia isompaan altaaseen? Luonto on paras karsija!
No, kyllä ne sullakin vielä kutee......!AkvaarioTyttö kirjoitti:Onneksi olkoon kaikille, meillä ollaan edelleen liian pieniä.
Kierteissarvikotiloit jättävät terveet mätimunat rauhaan. Pidän niitä poikaskipossa syömässä hedelmöitymättömät ja homehtuneet monnisten munat sekä ruoantähteet.Deicide kirjoitti:Mä epäilen, et kierteiset käyvät myös verottamassa kutua, sillä silloin kun kutua on laseilla, niin on varmaa, että kirteisiä on lasit pullollaan. Varmistuksen kyllä tuohon asiaan tarvisi, mutta eiköhän niille ahmateille myös kutu maistu.