Mirauria & pisarat2: Suuruudenhulluus kunniaan! Pikku sewelliat ja aikuisetkin sewelliat ovat niin söpöjä! Sunnuntain ja maanantain, kun ne olivat vielä vähän arkoja ja nopsaliikkeisiä niin nuo pienimmät muistuttivat ajoittain mua hämähäkeistä ja säikäyttelivät siis mua.
Alla pari updatekuvaa 140l ja 340l. Paloittelen luultavasti viikonloppuna maailmanloppu-altaan liuskekivet ja teen sen altaan parissa jotain muutakin. Sen sora jäi nyt sitten tosiaan jälkitoimitukseen, saapuu ties milloin. Kunhan saapuisi. Ja pliis, ihmiset! Myykää mulle jaavansammalta ja vellamonsammalta!

140 litraiseen istutin kalojen oston yhteydessä lauantaina saadut vesimiekat ja lumpeen tuossa maanantaina. Keltakääpiöahvenet ovat vieläkin ihan haamuolentoja, kyllä ne nyt näyttäytyvät jo päivällä altaan etuosassa, mutta ovat paljon persoonattomampia kuin oletin/odotin. Noh, odotellaan vielä lisää. Vastahan ne ovat alle viikon olleet altaassa, josko sitä luonnetta alkaisi löytyä. Toivottavasti reipastuvat syömisen suhteen, tällä hetkellä altaan ruokituimmat pari tetraa tuntuvat olevan noiden uusien kääpiöahventen kokoa.

340 litraisesta poistin sen liuskekiven (koska se oli väärän värinen musta