Tässäpä kuvia, mitä mieltä olette? Ja videopätkä pörhistelystä (pahoittelen kökköä kuvanlaatua, kameran valokenno tekee ilmeisesti kuolemaa)
"Rouva" nro 1

"Rouva" nro 2

Ja vielä ehta äijä

Valvoja: Moderaattorit
avene kirjoitti:Veikkaisin urokseksi, juurikin tuon pörhistelyn (toki naaraatkin sitä sillointällöin harrastavat) ja koon puolesta.
Jep, näinhän se taitaa olla. Vähän harmittaa kyllä, olihan tuo sen verran nättiPullahiiri kirjoitti:Egnirys: Mitä se sanoo kun näytät peiliä? Näyttää vähän samalta kuin mun Päiviö kun tuli, siitä tosiaan tuli sitten poika (ja komea onkin).
Kaikille koiraille ei kasva pitkiä eviä, luonnonmuodon koirailla on lyhyet evät joten sinällään evien pituus ei kerro kuin ''varmat'' koiraat. Sekin on suhteellista koska dumboear, halfmoon etc. pitkäeväisillä roduilla voi naaraillakin olla huomatavan pitkät evät. Ei missään tapauksessa koiraan mittaisia, mutta kuitenkin. Mannaryyni kertoo varmat naaraat, mutta olen vuosien varrella todennut sen olevan enemmän kalan ikä, kuin koko sidonnainen. (Mistä syystä olen muutamankin kerran manannut kun se mistä olen odottanut koirasta onkin osoittautunut vain hyvin syöväksi naaraaksi).Haili kirjoitti:Kolmen taiston onnellinen omistaja ilmoittautuu valehtelijoiden klubin yleisöön.
Reilun viiķon ollut Tony ja Julia altaassa. Julian kanssa samassa tyttöparvessa ollut Elena sai vuorokaudessa turpiinsa rakastavaisilta 6-0. Julialla on selvä mannaryyni, aloitteljan silmään ihan samannäköisellä Elenalla taas ei. Pohjalla ja kasvien seassa evät supussa piilotellut Elena sai tilapäisen turvapaikan tetralasta, jossa liian viileää ja kardinaalitetrat kiusaa. Mustatetrat ei onneksi pidä Elenaa vaivan arvoisena. Vuorokaudessa Elena piristyi kirkkaamman väriseksi, mutta ei häntä silti meinaa tuolta tummasta altaasta erottaa. Kysymys: jos Elena onkin Erkki, kuinka nopsaan mahdolliset huntuevät ilmoittaa olemassa olostaan? Saanko sukupuoleen nopeammin selvyyden, jos hankin Tonylle aidon tytön kakkosvaimoksi, kuten alunperin olin suunnitellut, mutta majoitan uuden nuorikon aluksi Erkki-Elenan seuraksi tetralaan. Jos ja kun etsin hänelle uuden kodin, haluan tietää sukupuolen varmaksi, ettei Erkki-Elenan tarvitse enää pelätä.