(Uusi (ja vanha) kuva näkyy siis edellisellä sivulla, näissä keskusteluissa vaihtuu aina sivu, kun ei pitäisi!
![Evil or Very Mad [}:)]](./images/smilies/icon_evil.gif)
Valvoja: Moderaattorit
Itsekin yritin kuvata noita romminokkia ja tosiaan ovat sairaan nopeita. Ainoa tapa miten ite sain kuvattuu edes jotenkin niitä oli takrentaa kamera yhteen kohtaan ja vaan odottaa kunnes se rommis ui objektiivin eteen ja sitten ottaa kuva.Tia-Teresia kirjoitti:Moon joskus koittanu kerran jos toisenkin kuvata tetroja... ei ne pysy sen vertaa paikallaan et pystyis kuvaa saamaan. Olenkin luovuttanut sen asian kanssa
Mulla on niin hitaat reaktiot, etten siltikään ehtis painaa laukasinta pohjaanAinoa tapa miten ite sain kuvattuu edes jotenkin niitä oli takrentaa kamera yhteen kohtaan ja vaan odottaa kunnes se rommis ui objektiivin eteen ja sitten ottaa kuva.
ärr ja murr... *kade*Niin joo ja kuvilla näyttäisi olevan tasan 20 päivää väliä!
Tia-Teresia kirjoitti:Mulla on niin hitaat reaktiot, etten siltikään ehtis painaa laukasinta pohjaan Täytyis varmaan koittaa harjoitella
Mulla ei kasva edes puolessa vuodessa. Paitsi sagittaria ja sinilevä.Tia-Teresia kirjoitti:ärr ja murr... *kade*
Ei mun rehut kasva paris kk:ssa mihinkä
Mulla ei kasva edes puolessa vuodessa. Paitsi sagittaria ja sinilevä.
Totally REPSsinilevä-rihmaleväbiotooppi. Saa muut kerrankin olla kateellisia.
MA7xGE kirjoitti:Oho, olisi hyvä vähän tutustua lajiensa yksityiskohtiin ulkonäössä...![]()
http://www.google.fi/search?um=1&hl=fi& ... l218l2-1l1
(Hyvät kuvat ovat 3. ja 4. ylimmältä riviltä)
Näyttäisi olevan ihan normaali piirre, turhaan hössötin...![]()
Asiasta kukkaruukkuun. En yhtään kadu kalavalintojani!Mustaneonit TODELLA aktiivisia ja upeita, katinkullat taas söpöjä löhötessään välillä vierekkäin, välillä saa oikein etsiä että "missäs se toinen kuppaa?" Hyvin puhdistavat pohjalle vajonneet ylimääräiset kalanruuat!
Tosin näille olisin ottanut vieläkin hienomman pohjan. Eivät tosin kaivautuneet kaupassakaan kertaakaan, löhösivät laseilla. onneksi valitsin suht. paljon liuskekiveä, niin ei tarvitse roikkua!![]()
Pian saavat palkinnoksi lisää piiloja; Pintakasveja eräältä A-W:n käyttäjältä. (Kiitos vielä, jos tunnistit itsesi!)
Ehkä ensi viikolla saisi vielä haettua näille lisää kavereita!
Mun mielestä ei ollu ku aika hailakannäköisiä oranssinpunaisia käppänöitä. Juur kattelin lauantaina (oletan et tuosta paikallisesta on taas puheMA7xGE kirjoitti:Kröhöm, huomenna pitäisi olla jo rihmavalinta tehty...![]()
Ajattelin 1kpl käppänä (ainakin kolmea eri väriä pitäisi olla)/ pari huniksia (en tosin usko olevan kaupassa, ei ole ollut tähänkään asti)/ 1poika+2-3tyttöä koruja, (näistä en ole ihan varma, saattaa ollakkin)
sellainen opetussetti, kallonrakennus tumpeloille
Tukusta juu, mut jos niill on tuol toises liikkeessä jotain mitä ei täällä ole (Sama omistaja), niin toimittavat kyl tänne hätäseenMA7xGE kirjoitti:^^Ai, mulle taas sanottiin, että seitsemäs päivä tulisi vasta uudet tilaukset...![]()
Maanantaina onnistuis kaloille kyyti turusta kun ollaan menos reissuun ja kotiin tullaan tietenkin turun kautta (eli akvakauppojen kautta luonnollisestiMA7xGE kirjoitti:Toivottavasti pian pääsisi Forssaan/Turkuun
Jaahans, pitänee antaa siis palautettaNo, eivät suostuneet mun fisuja kuljettaa, kun ovat niin pieniä
Ja ne oli mun mielestä kaikki ehkä yhtä lukuunottamatta uroksiaEikä tosiaan ollut kuin tylsän oransseja käppänöitä n. tusina
Malli tietenkin kasikulmainenMinkä kokoinen tuo kasikulmainen on? "väritys ja malli?"