Valvoja: Moderaattorit
Kyl mie ne voisin huoliaennijonne kirjoitti:no mun käsittääkseni noi on jo sellasia täysikasvusia...hyvä kuntosia=hyvin syöneitä kavereita...en viitsisi ostaa niitä enää lisää,joten voisin noista neljästä luopua..ilmoita tilli jos haluat kalaset..
Ei miulla oo petokotiloita, kun ei oo kierteisiäkäänPieniPalikka kirjoitti:Niin onko siulla Tilli nuo petokotilot syöneet kierteisiä?
Siinä huhtiniemessähän mie...tilli85 kirjoitti:Kyl mie ne voisin huoliaennijonne kirjoitti:no mun käsittääkseni noi on jo sellasia täysikasvusia...hyvä kuntosia=hyvin syöneitä kavereita...en viitsisi ostaa niitä enää lisää,joten voisin noista neljästä luopua..ilmoita tilli jos haluat kalaset..
Asutko missä päin LAppeenrantaa? itse pidän matalaa majaani Hovinpellolla.
Miulla ois ainakin Herttamiekkakasvin taimia kohta luovutusikäsiä. Mahdollisesti Aaltomiekkakasvia myös, jos nuo taimet vain toipuvat muuttostressistä.. Jossain vaiheessa tuo Jättiläisvallisneriakin varmaan on harvennustarpeessa, mutta ei ihan vielä..KULTAKENKÄ kirjoitti:Olisko kenelläkään myydä kasveja ? isot kasvit kiinnostaa..... 600 l kippo melkoisen tyhjä kasveista.
Ilmoittelen vaikka yv:llä kun on tosiaan luovutusiässä. Vielä ovat hieman liian pieniä siirtoon..KULTAKENKÄ kirjoitti:Kiinnostunut, kyllä. Nähdääkö jossain? arkisin töissä Vuoksenniskalla, siel puutavaraliikkeessä. Mutta voi kyllä hakeakin.
reporangan kautta tilasin...tilli85 kirjoitti:Oho siis joo hän on korumonninen
Mistä tilasit?