Oi. se varmaan on tosi nätti, toi sun koiruus, kun siinä on tuota tibsua ja kleiniä ja varmasti hurmaava luonnekin löytyy, jos on sukulaissielu meidän sessun kanssa!mirauria kirjoitti:Paljon mahdollista. Tosin tuo on tuollainen "tiibetinspitz". Suomeksi siis tiibetinspanielin ja kleinspitzin sekoitusjennali kirjoitti:OOo, miten hieno taisto!!Ei ihme, että sen varasit!
Onkohan se sun toinen koira sukua mun toiselle koiralle...
Sekin on nimittäin "vähän" pöljä ja aivan ääretön häsläheikki ( Olen usein epäillyt, että sen aivojen paikalla on vain lisää ryttyjä (se on katsos mopsi!
) tai sitten umpiluuta!
)!
Olen tässä muuten koko päivän kiertänyt kotiamme ja yrittänyt katsella tuolle 60 litraiselle sopivaa tilaa!Miehellenikin tuossa jo varovasti suunnitelmistani kerroin ja voin sen verran sanoa että, se ei ollut yhtä innostunut asiasta kuin minä..!!
No vähän toivoa jätti viimeinen maininta mieheni puolelta, että et ainakaan pelihuoneeseen sitä laita.. Niin enkös voikin jo siitä hyvin käsittääkin asian näin, että akvaarion sijoitus johonkin muuhun huoneeseen käy hyvin...?!?!
Eli mopsia siinä ei ole. Mutta ehkä ne on jotain sukulaissieluja??
No tietenkin se tarkoittaa just sitä! Ja jos mies ihmettelee, niin voit sanoa, että kielsi laittamasta altaan pelihuoneeseen. Ja kun se ei siellä ole, niin tietysti on ihan luvallisessa paikassa
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Niin minunkin logiikalla ( onks tää nyt sitten sitä naisten logiikkaa..?