Lukihärö
Valvoja: Moderaattorit
-
- Member
- Sukupuoli: N/A
-
- Elite Member
- Akvaarioseurat: LAS
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Luin että "tapasi idiotit"millia kirjoitti:Iltalehdessä luki joskus aikaa sitten, että "Pääministeri tapasi idolit".

1-2-3 sydäntä särkyy , vielä löytyy se joka ehjänä säilyy
ehdin myöhemmin viettää aamuni jonkun kylkiluuhun kasvaneena.
Kun herään laivat on lähteneet, kortti kuivuu ja junia ei mee.
Laiturilta tuuli vie pois nekin jotka ei kelvanneet
ehdin myöhemmin viettää aamuni jonkun kylkiluuhun kasvaneena.
Kun herään laivat on lähteneet, kortti kuivuu ja junia ei mee.
Laiturilta tuuli vie pois nekin jotka ei kelvanneet
Värikkäät sukkahousut ovatkin sopivia poikasakvaarioon, ehdin jo miettiä.
Tai värkkäät suodattimen ympärille http://www.aqua-web.org/forum/viewtopic ... 54#3668154
(Tosin jos väriä päästävät, se voi olla myrkkyä.)

Tai värkkäät suodattimen ympärille http://www.aqua-web.org/forum/viewtopic ... 54#3668154
(Tosin jos väriä päästävät, se voi olla myrkkyä.)
-
- Starting Member
- Viesti:
Hoh,hoh,hoh
Tätä palsataa lukiessani sain vatsalihakset kipeksi...täytyy varmaan ruveta harjoittelemaan vatsalihaksia.
Älkää herättäkö nukkuvaa karhua!
-
- Starting Member
- Viesti:
Hmm
Jos Tatu Vaajalahti loukkaantuu,niin pyydän anteeksi,sillä luin jossakin vaiheessa hänen nimensä: Tatu Vajaalahti.
Älkää herättäkö nukkuvaa karhua!
-
- Starting Member
Tuo oli hyvä!Lisa kirjoitti:Meikäläinen on katsonut muutaman kerran, että tunnus sirpaani olisikin paviaani. Ei pirulainen pitäisi edes kertoa tällaisia huonouksia

"Eihän kärpästäkään norsupyssyllä alas ruveta ampumaan!" -matematiikan opettajan viisauksia-
-
- Advanced Member
Luin Iltalehdestä otsikon "89-vuotias Aino Pitkänen putosi hoitoluukkuun."
Ihan tosissani aloin kauhistella että onko vanhainkodeissa jotain luukkuja johon mummoparat voivat pudota?! Näin jo visioita jostain pyykkikuilun tapaisesta kerrosten välissä...
Kun luin eteenpäin niin selvisi että otsikossa luki hoitoloukkuun, tarkoittaen että ko. henkilö jäi ilman kotisairaanhoitoa.
Toinen pikku ymmärrysvirhe tapahtui olympiaterminaalin edessä kun miehen parkkeeratessa autoa lähdin hakemaan parkkilippua kolikoita kädessä. Mittarille päästyäni huomasin että siinä luki: "toimii vain euroilla".
No voi hitsi! Mulla oli kädessä vain 20:n ja 50:n sentin kolikoita, ei yhtään 1 euron kolikkoa. Ei kun autolle ja sanomaan miehelle että täytyy lähteä vaihtamaan rahaa kun tohon käy vaan eurot. Mies oli ihan että
Samassa mä tajusin itsekkin mokani, ihan pikkusen hävetti
Mies meinasi kuolla nauruun ja moni kaverikin kun tästä on tottakai pakko kertoa kaikille.
Ja jos joku nyt jo päätteli niin joo, olen blondi
Ihan tosissani aloin kauhistella että onko vanhainkodeissa jotain luukkuja johon mummoparat voivat pudota?! Näin jo visioita jostain pyykkikuilun tapaisesta kerrosten välissä...
Kun luin eteenpäin niin selvisi että otsikossa luki hoitoloukkuun, tarkoittaen että ko. henkilö jäi ilman kotisairaanhoitoa.
Toinen pikku ymmärrysvirhe tapahtui olympiaterminaalin edessä kun miehen parkkeeratessa autoa lähdin hakemaan parkkilippua kolikoita kädessä. Mittarille päästyäni huomasin että siinä luki: "toimii vain euroilla".
No voi hitsi! Mulla oli kädessä vain 20:n ja 50:n sentin kolikoita, ei yhtään 1 euron kolikkoa. Ei kun autolle ja sanomaan miehelle että täytyy lähteä vaihtamaan rahaa kun tohon käy vaan eurot. Mies oli ihan että

Samassa mä tajusin itsekkin mokani, ihan pikkusen hävetti
![Embarrased [:I]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Mies meinasi kuolla nauruun ja moni kaverikin kun tästä on tottakai pakko kertoa kaikille.
Ja jos joku nyt jo päätteli niin joo, olen blondi

Myydään kaksi juopunutta plekoa 
http://www.aqua-web.org/forum/viewtopic ... highlight=
Plekot ilmeisesti juhlii liian rajusti joten pitää hankkiutua eroon...

http://www.aqua-web.org/forum/viewtopic ... highlight=
Plekot ilmeisesti juhlii liian rajusti joten pitää hankkiutua eroon...
-
- Advanced Member
- Viesti:
Tulipa luettua "Yleisestä keskustelusta" Aiheen otsikko hieman väärin...Luin että " Kuopiossa päin mäntyä" kun oikein olisi ollut "Kuopiossa nähtyä". 

Pehmokalojen kotisivu: https://sites.google.com/site/pehmokala/
Kieltämättä se näyttää Gifu:lta, mutta Ne kirjaimet ovat vanhanaikaisia, ja silloin S:ät olivat tuollaisia.*Viltzu* kirjoitti:Eikö siinä Sisu-askissa muka luekkaan että Gifu?! Mä oon aina ihmetelly et miks siihe on niin kirjotettu niin vaikka kaikki sanoo niitä Sisuiksi...
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
129 litran tankki + kissa + kanit + marsut + akaattikotilot + lehtokotilot + sagriinikotilot + omenakotilo + jättiläistuhatjalkaiset
Näistä saa kyllä aina päivän parhaat hihitykset. Joutuu tässä pidätellä ihan ettei koko talo herää kun täällä nauran 
Muutenkin jo tänään olen lukenut kaiken maailma kokkelokutijaisia sun muita, että tästä tää päivä vain paranee. Vaikka kellon mukaan päivä näyttää olevan lopuillaan.

Muutenkin jo tänään olen lukenut kaiken maailma kokkelokutijaisia sun muita, että tästä tää päivä vain paranee. Vaikka kellon mukaan päivä näyttää olevan lopuillaan.
Sitä menee vaikka läpi harmaan kiven, mutta muitakin reittejä olisi.
-
- Junior Member
-
- Senior Member
Heh! Luin otsikon aluks kans noin, kunnes sitten luin viestiketjun niin tajusin ettei olekaan katkoista kysymys.millia kirjoitti:Todella kilttiä miettiä elämäänsä tympääntyneille katkaravuille virikkeitä.
Harrastus katkoille.

-
- Member
- Sukupuoli: Mies
Täällä kanssa eräs joka on lukenut kyseisen otsikon jo varmaan viisi kertaa väärin..mariana kirjoitti:Heh! Luin otsikon aluks kans noin, kunnes sitten luin viestiketjun niin tajusin ettei olekaan katkoista kysymys.millia kirjoitti:Todella kilttiä miettiä elämäänsä tympääntyneille katkaravuille virikkeitä.
Harrastus katkoille.