Valvoja: Moderaattorit
Minä ainakin olen luultavasti kajaanissa loppuviikosta ja mahdollisesti pääsen tapaamiseenkin.Minni kirjoitti:
Hanbuktun kanssa ollaan mietitty mahdollista tapaamista. Riippuu vähän Hanbuktun työvuoroista milloin saataisiin järjestymään. Onko osallistujia jos tämän viikon loppupuolella saataisiin järjestettyä?
Mulla on ollut noiden akvaarioiden kanssa motivaatiopulaa, mutta ihanaa oli kun tänään kävi aamulla yksi tuttu kylässä ja ihasteli, että onpa ne komeitaVaikka tuossa kunnossa nyt ovatkin eli eivät tosiaan parhaimmillaan. Nyt taas innolla laittelemaan!
Minzku: Voisit hyvinkin saada monniset, jos vain saisin ne tuolta kiinniminzku kirjoitti: Minni: mitä kaloja myyt. Jos olet tänne Kajaaniin päin tulossa, minule ne monniset.
Olen alkanut miettiä (kun taistot kuolivat) altaaseen jotain "pääkalaa". Mikä menisi tuossa 140 litraisessa jonka muu kalasto on neontetroja, 2 partista, 5 monnista ja yksi omenakotilo?
Ongelma numero 2 on ompun kuori. Omasta mielestäni olen lätrännyt veteen aikamoisen määrän kipsiä, mutta silti kuori näyttää syöpyneeltä, mikä avuksi?
Mietihän voisitko ottaa punkkuja multa. Niitä on 4 eli 2u+2n, isoja ja vilkkaita. Harmittaa vietävästi kun ne ei ole oikein kenellekään kelvannut. Pitää vielä kysyä ottaisiko eläintarvike, muuten ne joutuvat "autuaammille vesille" uiskentelemaan. Sitten olisi vielä kaksi partista vailla kotia, niillekin pitäisi keksiä jotain.höntti kirjoitti: Pitäisikö minun ottaa ne punäpäät sulta...mutta sitten tulisi varmaan liikaa kuormitusta.
Kyllä melko mielellään ottaa terveitä&aikuisia kaloja, jopa partiksia. Lehtikalasta ja isopurjeplekosta silloin alkuaikoina maksoivat melkein sen hinnan millä itse myyvät.Minni kirjoitti:Mietihän voisitko ottaa punkkuja multa. Niitä on 4 eli 2u+2n, isoja ja vilkkaita.höntti kirjoitti: Pitäisikö minun ottaa ne punäpäät sulta...mutta sitten tulisi varmaan liikaa kuormitusta.
Onko teillä muuten tietoa ottaako kajaanilaiset eläinkaupat kuinka nihkeesti/mielellään "käytettyjä" kaloja?
.