Mulla uudet pikku Ruostemalawit leikkii keskenään ympäri tankkia ja välillä kiusaavat isompiaan hauska seurata niitä

Valvoja: Moderaattorit
Jeps. Normi malawimeinikiä, kunhan kukaan ei henkensä kaupalla pakene. Itse joutunu antaa eteenpäin uusiin altaiwiin niitä, joita alkanu kaikki kurmottaa eikä saa enää edes syödäLiskoDisco kirjoitti:Hehe nää on kyllä niin mielenkiintosia seurata ettäEstereillä ollut jonkun kanssa kinaa, yhdellä nenä hieman punotti ja seuraavana päivänä toisella oli otsassa tumma jälki. Keskenään todennäköisesti kinastellut, nuo trewat on ansainneet kunnioituksensa niin niitä ei ala kukaan häiriköimään
Mutta huomaa että esim esterit on kyllä palikoita, ne kun huomaa että joku trewoista ajaa toista takaa niin kaikki ryntää perään. Sitten se näyttää siltä että koko porukka ajaa yhtä takaa vaikka oikeasti muut vain hengaa perässä
Vielä ei ole silmä tottunut siihen että akvaario voisi olla täynnä. Nyt omaan silmään näyttää sopivalta, tuon kokoisia kaloja tuo määrä tuollaisessa akvaariossa. Ehkä siihen sitten tottuu kun kalat pikkuhiljaa kasvaa täysikasvuisiksi, nyt jos kerralla heittäisi aikuiset kalat niin näyttäisi kyllä mun mieleen ahtaalta. Ja siis tuollahan on vielä sellasen n.10 fisun vajaamiehitys
Voi olla... meinasin vahingossa stripata emon liian aikasin, joten toivon, että ei olisi sylkenyt suustaan loppupoikasia :sLiskoDisco kirjoitti:Juu täytyy tulla tässä jossain vaiheessa haavin kanssa sun poikasaltaaseen heilumaanOnko btw mainganoja tulollaan? ;D