Länsi-Uudenmaan akvaristit?
Valvoja: Moderaattorit
Voi, minä kyttään äkkilähtöä ja en arvaa luvata nyt mitään sitovia aikoja.Piuku kirjoitti:Tänään sitten alkoi näyttää siltä, että työaiheista estettä pukkaa tänne suuntaan, joten jos en saa itseäni siitä vapaaksi, ilmoittautuuko joku muu vapaaehtoiseksi kestittäjäksi tässä kuussa, annikki?
Minä varaan sitten maaliskuun vuoron jos tämä ei onnistu, koitan selvittää asian mahdolllisimman pian.
Työreissuun lähtö tuli kuin tulikin, joten en valitettavasti voi tässä kuussa tapaamista järjestää, niin mukavaa kuin se olisi ollutkin, enkä siis myöskään pääse mukaan helmikuun tapaamiseen
.
Jospa minä sitten varaan sen huhtikuun, pitää laittaa varmaankin punaista ruksia ja ympyrää kalenteriin, ettei pääse unohtumaan.

Jospa minä sitten varaan sen huhtikuun, pitää laittaa varmaankin punaista ruksia ja ympyrää kalenteriin, ettei pääse unohtumaan.
Makalla ja Villellä on pannu kuumana.
Eli keskiviikkona 28. maaliskuuta ja perinteisesti ollaan klo 18 aloitettu.
Laittakaa Villelle ja Makalle yksärillä, että ketä on tulossa niin osaa kondiittori-Makka leipasta sopivan määrän pullaa.
Sieltä saa myös osoitetta ja ajo-ohjetta, jos tarvii. Nummelasta lähtee kyyti, jos joku haluaa tulla mukaan.
Ja Retuliinille tervetuloa mukaan.

Laittakaa Villelle ja Makalle yksärillä, että ketä on tulossa niin osaa kondiittori-Makka leipasta sopivan määrän pullaa.

Ja Retuliinille tervetuloa mukaan.

Makalle ja Villelle suurkiitos järjestelyistä. Ei tarvinnut enää ottaa iltapalaa, kun oli kaikenmaailman herkkuja tarjolla..
Ja joka kerta olohuoneen "taulu" herättää suurta ihastusta! Samoin malawiallasta on kiva katsella. Ja nuo teidän tulisukaravut ovat paremman värisiä kuin meidän alkuperäinen kanta! Suurkiitos riccasta ja plekoputkesta! Saa nähdä, miten ricca meillä pärjäilee.
Ja joka kerta olohuoneen "taulu" herättää suurta ihastusta! Samoin malawiallasta on kiva katsella. Ja nuo teidän tulisukaravut ovat paremman värisiä kuin meidän alkuperäinen kanta! Suurkiitos riccasta ja plekoputkesta! Saa nähdä, miten ricca meillä pärjäilee.
Olisiko Tytti tai joku muu halukas järjestämään tämän kuun tapaamista? Mä olen ollut pitkällä sairaslomalla julmetun kipeän selkäni takia ja taitaa tie viedä lääkäriin lääketankkaukseen maanantaina kun ei kivut ota laantuakseen. Ei taida minusta olla kestitsijäksi, tääl mie olen hortoillu pipinä lääketokkurassa jo parisen viikkoa, ei ollenkaan kiva
.

Juhuu, tänne mun luokse olette tervetulleita ke 24.4.2007 klo 18.
Mullahan jäi joskus talvella väliin ja nyt passais oikein hyvin. Kahvetta ja kastettavaa löytyy. Ja lapset myös tervetulleita.
Täällä asustaa koira, tiedoksi, jos sillä on jollekulle vaikutusta, kiltti ja pieni on, mutta karvanen.
annikki
Mullahan jäi joskus talvella väliin ja nyt passais oikein hyvin. Kahvetta ja kastettavaa löytyy. Ja lapset myös tervetulleita.
Täällä asustaa koira, tiedoksi, jos sillä on jollekulle vaikutusta, kiltti ja pieni on, mutta karvanen.
annikki

-
- Junior Member
Minäkin voisin uskaltautua paikalle tällä kertaa 

Akvaariot 40l, 180l, 243l, 252l ja 760l
Asukkaina kaloja ja sukarapuja. Perheessä myös kissa.
kuvia
akvasivuni
kuvia
akvasivuni
Ja hitsiläinen, kun kerrankin olisin mukaan päässyt, iski eilen illalla vatsatauti, yöllä ei pahemmin tullut nukuttua, kun ravasin vessassa ja tänään sitten nousi kuumekin.. Toukokuun kokouseenkaan en pääse jos se pidetään 30. 5. kun silloin oon menossa iskelmäristeilylle taikakuuta kuuntelemaan.. Mutta ehkä kesällä sitten? 

Akvaariot 40l, 180l, 243l, 252l ja 760l
kuvia
akvasivuni
kuvia
akvasivuni
Olipa taas mukava tapaaminen! Annikilla on kyllä kauniisti sisustettuja
altaita ja erikoista kalastoa. Toivottavasti nähdään joskus niitä killin poikasiakin! Ja tarjoilut oli kyllä ylenpalttiset! Ei tarvinnut enää kotona
ottaa iltapalaa..
Ensi kuun kokousta mietittiin alustavasti retken merkeissä kivikoplaan.
Sieltä löytyy kaikkea kivaa sisustusmateriaalia akvaarioihin ja jos joku
haluaa myös näin keväällä pihaa laitella, niin valikoimaa on yllin kyllin.
Ehdotettiin viikkoja 20 tai 21. Eli jos mennään lauantaina päivät olisi joko
19 tai 26. toukokuuta. Kuinka porukoille sopii ja löytyykö innokkaita retke-
läisiä? Itselle kävisi tuo 19. päivä, jos aamupäivästä lähdetään. Jos viikolla
mennään keskiviikko 23. päivä sopii hyvin. Laittakaa ehdotuksia ja eniten
ääniä kerännyt päivä sitten valitaan.
altaita ja erikoista kalastoa. Toivottavasti nähdään joskus niitä killin poikasiakin! Ja tarjoilut oli kyllä ylenpalttiset! Ei tarvinnut enää kotona
ottaa iltapalaa..
Ensi kuun kokousta mietittiin alustavasti retken merkeissä kivikoplaan.
Sieltä löytyy kaikkea kivaa sisustusmateriaalia akvaarioihin ja jos joku
haluaa myös näin keväällä pihaa laitella, niin valikoimaa on yllin kyllin.
Ehdotettiin viikkoja 20 tai 21. Eli jos mennään lauantaina päivät olisi joko
19 tai 26. toukokuuta. Kuinka porukoille sopii ja löytyykö innokkaita retke-
läisiä? Itselle kävisi tuo 19. päivä, jos aamupäivästä lähdetään. Jos viikolla
mennään keskiviikko 23. päivä sopii hyvin. Laittakaa ehdotuksia ja eniten
ääniä kerännyt päivä sitten valitaan.
Työvuorolistoja mulla ei yllättäen
vielä ole, mutta soitin äsken duuniin ja kuulemma tuo 19.5. mulla olisi vapaa eli se käy tänne päähän. Siitä seuraavasta päivästä eli 23.5. en osaa sanoa kun listoja ei koneella vielä ole. Riemusta kiljuen siis lähtisin mukaan tuolloin 19. päivä, jos tällainen pieni ihminen jonkun autoon mahtuisi?
Onko suunnitteilla akvaarioliikkeisiin poikkeamista samalla reissulla?

Onko suunnitteilla akvaarioliikkeisiin poikkeamista samalla reissulla?