Mikä kala?
Valvoja: Moderaattorit
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: TAS
- Sukupuoli: Nainen
Aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta!
http://kuvablogi.com/blog/5069/
http://kuvablogi.com/blog/5069/
-
- Advanced Member
- Viesti:
Ei kyllä ole sateenkaariahven, vertaa esim. suun muotoa, väritystä yleensäkin ja evissä.
Kuinka kauan se on minna.o1 on ollut sinulla ja mistä hankit?? onko se kasvanut paljon sinulla ollessaan? Minkä kokoinen se on? Antaako se kasvien olla rauhassa.
Koita ottaa siitä kuva tai kaksi jossa kyljen kuviointi erottuu, peitä ikkunat/muut akvaariot kuvauksen ajaksi heijastuksien välttämiseksi.
Kuinka kauan se on minna.o1 on ollut sinulla ja mistä hankit?? onko se kasvanut paljon sinulla ollessaan? Minkä kokoinen se on? Antaako se kasvien olla rauhassa.
Koita ottaa siitä kuva tai kaksi jossa kyljen kuviointi erottuu, peitä ikkunat/muut akvaariot kuvauksen ajaksi heijastuksien välttämiseksi.
Ei se mielestäni myöskään ole sateenkaarikirjoahven.
Se tuli minulle tuttavalta ihan vasta viikko sitten. Ei ole siinä ajassa kerennyt kasvaa vielä. Kokoa sillä on tällä hetkellä 10-12cm. Ja kyllä se antaa kasvienkin olla ihan rauhassa.
Täytyy yrittää ottaa kuvaa siitä vielä.
Se tuli minulle tuttavalta ihan vasta viikko sitten. Ei ole siinä ajassa kerennyt kasvaa vielä. Kokoa sillä on tällä hetkellä 10-12cm. Ja kyllä se antaa kasvienkin olla ihan rauhassa.
Täytyy yrittää ottaa kuvaa siitä vielä.
Minä, mies, poikia 3 kpl
kirjoahven
punakirjoahven tai timanttipunakirjoahven, ihan saletti 

-
- Advanced Member
- Viesti:
Re: kirjoahven
Saletti? Ruumiin/suun/päänmuoto ehkäpä vastaa, mutta kyllä on aika kaukana väritykseltään... Itse en ainakaan olisi valmis sanomaan sitä varmuudella kummaksikaan Minna.o1 kuvia mm. cichlid forumin kuviin verraten.Orkku kirjoitti:punakirjoahven tai timanttipunakirjoahven, ihan saletti
-
- Advanced Member
Psst! Ihmiset. Lukekaa koko ketju, niin ei tarvitse ehdotella useaan kertaan lajeja, jotka on jo sanottu. Ja katselkaa kuvia tarkemmin, ennenkuin väitätte jotain varmaksi.
T: Mäkättäjä
Ps. Jotenkin fisu näyttäisi vieläkin siltä, että voisi olla hybridi.
Jos se on puhdaslajinen, niin se ei taida olla mikään Suomen markkinoilla tiedettävästi myyty kala? Eikä varmaan kovin yleinen muissakaan Euroopan maissa.
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
T: Mäkättäjä
Ps. Jotenkin fisu näyttäisi vieläkin siltä, että voisi olla hybridi.
Jos se on puhdaslajinen, niin se ei taida olla mikään Suomen markkinoilla tiedettävästi myyty kala? Eikä varmaan kovin yleinen muissakaan Euroopan maissa.
Fishy fella.