40l akvaario
Valvoja: Moderaattorit
-
Akvakotilo
- Junior Member

-
Akvakotilo
- Junior Member

Muuten vielä sellainen kysymys että mistä sitä turveuutetta saa? Sillähän voi alentaa Ph arvoa? 
-----------------------
Nyt luin että turveuutetta voi itse keittää... Voisiko joku kertoa ohjeet siihen? Siis kuinka paljon sitä pitää lisätä akvaariossa sisäsuodattimeen? Entä kuinka kauan uutetta pitää keittää? Muokkaus: Löysin haulla ohjeen turveuutteen tekemiseen.
-----------------------
Nyt luin että turveuutetta voi itse keittää... Voisiko joku kertoa ohjeet siihen? Siis kuinka paljon sitä pitää lisätä akvaariossa sisäsuodattimeen? Entä kuinka kauan uutetta pitää keittää? Muokkaus: Löysin haulla ohjeen turveuutteen tekemiseen.
Akvaariot 98l,47l,26l.
-
-Tassu-
- Senior Member

- Akvaarioseurat: Labyrinttiyhdistys, Lapin Akvaristit
Ja valmista turveuutetta saa akvaarioliikkeistä
Mulla oli 40-litraisessa 5 korurihmakalaa, kirsikkasukarapuja sekä parikymmentä hehku- ja safiirirasboraa. Korurihmaparin kutiessa muut kalat ja jopa ravut saivat kyytiä, mutta kutuajan ulkopuolella oli ihan ok yhdistelmä.
Taistoistani yksi on syönyt rapuja, muut ovat jättäneet ne rauhaan. Vihersukaravut eivät näy kiinnostavan kaloja yhtä paljon, kuin herkullisen punaiset kirsikat
Mulla oli 40-litraisessa 5 korurihmakalaa, kirsikkasukarapuja sekä parikymmentä hehku- ja safiirirasboraa. Korurihmaparin kutiessa muut kalat ja jopa ravut saivat kyytiä, mutta kutuajan ulkopuolella oli ihan ok yhdistelmä.
Taistoistani yksi on syönyt rapuja, muut ovat jättäneet ne rauhaan. Vihersukaravut eivät näy kiinnostavan kaloja yhtä paljon, kuin herkullisen punaiset kirsikat
Koira, käärmeitä, liskoja, hiiriä, sirkkoja, kaloja, rapuja, kotiloita, sekä pari poroa. "Milloin alatte periä tänne pääsymaksua?" kysyi lapsen kaveri meillä käydessään..
-
Akvakotilo
- Junior Member

-
marinum
- Advanced Member

- Sukupuoli: Nainen
Tuon kokoiseen ei suositella ainakaan urosta ja naarasta, ennemmin sitten vain yksi uros tai vain kaksi naarasta.Akvakotilo kirjoitti:Muuten eikös tuonne korurihmakalojen sijasta sopisi myös hunajarihmakaloja?En siis tarkoita samaan aikaan mutta nekin sopisivat korurihmojen sijasta...
http://millia.aqua-web.org/tekstit/kala ... makala.htm
MYYDÄÄN LEHTIKALOJA JA 80x50x50 eli 200 L KULTAKEHYSAKVAARIO
-
Akvakotilo
- Junior Member

-
Akvakotilo
- Junior Member