Reissuun menossa.. missä käyn?

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Fisuliina
Senior Member
Senior Member
Akvaarioseurat: HAS, Ciklidistit
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja Fisuliina »

Itäkeskus oli mielestäni ainakin jossain vaiheessa jopa pohjoismaiden suurin. Jumboakaan ei sovi kyllä unohtaa, nyt laajennettuna se taitaa mennä Sellon ohi.
Mörrikkä
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: JAS
Sukupuoli: Mies
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mörrikkä »

Kiiki74 kirjoitti:
Mörrikkä kirjoitti:On :mrgreen:
Itäkeskuskuksessa kannattaa käväistä ja siellä saa päivän kulumaan kiertelemällä nopsasti. Tosin lompakkokin saattaa ohentua jonkin verran.
http://www.kauppakeskusitakeskus.fi/index.html
http://www.kamppi.fi/index.html
Pakko sanoa, mutta minun tietojeni mukaan Sello on ollut Suomen suurimpia kauppakeskuksia. Itis ja Kamppi tulee perässä. Taitaa Tampereen IdeaPark olla vienyt kokonsa puolesta nyt voiton. Näin olen vain huhua kuullut Sellon vakishoppailijana, naapurista. :D
Jatketaan nyt vielä tätä OT:ia. Itäkeskus on pohjoismaiden suurin kauppakeskus ja Sello jää ainakin vielä toistaiseksi kakkoseksi. :D
Tuo maininta pohjoismaiden toiseksi suurin kauppakeskus muuten löytyy Sellon omilta nettisivuilta.
Sellossa viimeksi olen käynyt kun oli vielä se toinen puoli rakentamatta. Asuttiin silloin Kilossa ja ihan kiva lähikauppahan se silloin oli. :mrgreen:
Kiiki74
Senior Member
Senior Member
Akvaarioseurat: HAS

Viesti Kirjoittaja Kiiki74 »

Mörrikkä kirjoitti:
Kiiki74 kirjoitti:
Mörrikkä kirjoitti:On :mrgreen:
Itäkeskuskuksessa kannattaa käväistä ja siellä saa päivän kulumaan kiertelemällä nopsasti. Tosin lompakkokin saattaa ohentua jonkin verran.
http://www.kauppakeskusitakeskus.fi/index.html
http://www.kamppi.fi/index.html
Pakko sanoa, mutta minun tietojeni mukaan Sello on ollut Suomen suurimpia kauppakeskuksia. Itis ja Kamppi tulee perässä. Taitaa Tampereen IdeaPark olla vienyt kokonsa puolesta nyt voiton. Näin olen vain huhua kuullut Sellon vakishoppailijana, naapurista. :D
Jatketaan nyt vielä tätä OT:ia. Itäkeskus on pohjoismaiden suurin kauppakeskus ja Sello jää ainakin vielä toistaiseksi kakkoseksi. :D
Tuo maininta pohjoismaiden toiseksi suurin kauppakeskus muuten löytyy Sellon omilta nettisivuilta.
Sellossa viimeksi olen käynyt kun oli vielä se toinen puoli rakentamatta. Asuttiin silloin Kilossa ja ihan kiva lähikauppahan se silloin oli. :mrgreen:
Tiedot:
Itis:
Itäkeskuksen vuokrattava pinta-ala on noin 115.000 m2. Tämän lisäksi jalankulkukäytäviä on 23.000 m2 ja katettua pysäköintihallia 38.000 m2, eli yhteensä 176.000 m2. Kun näihin vielä lisätään tekniset tilat ja kantavat rakenteet, on bruttoala noin 200.000 m2. Saman katon alla on yli 300 kaupan- ja palvelualan liikettä, joissa työskentelee yli 2000 henkilöä.

Sello:
• Yli 160 liikettä ja palvelua
• Yhteispinta-ala 97 000 m2
• 2 500 asiakasautopaikkaa

Jumbo:
Peräti 4600 ilmaista parkkipaikkaa ja kattava, lähes 120 erikoisliikettä tarjoavat väljät ja miellyttävät puitteet koko perheen ostoksille ja viihtymiselle modernissa kauppakeskuksessa. Koko 85 000m2.

Ideapark:
Ideapark on:
- noin 100 000 neliötä ideoita
- yli 150 liikettä, tutuista kotimaisista kansainvälisiin huippumerkkeihin
- 20 ruokaravintolaa ja kahvilaa
- lähes 1,2 km ostos- ja kävelykatua suojaisissa sisätiloissa
- maksuttomia pysäköintitiloja 4 000 autolle

Oolrait. *jatkan googlettamista ennen kuin sanon mittään* :mrgreen: Täytyy ottaa korvista kiinni sitä tyyppii seuraavaks joka huijas minuu Sellon koolla. :twisted:
Tyhjänä ja myynnissä on 90 ja 412 litraiset jalustalliset kehysakvat.
Maisu
Elite Member
Elite Member
Akvaarioseurat: Ciklidistit, HAS, NCS, TAS
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja Maisu »

Olipa kerran helsinkiläinen, espoolainen ja vantaalainen ja ne kaikki väittivät olevansa suurimpia ja kauneimpia... :D
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”