Juissin Nano V2

Meri- ja murtoveden akvaariot, kalat, tekniikka ym.

Valvoja: Moderaattorit

Juissi

Viesti Kirjoittaja Juissi »

Tällaisia tokkoja voisi ehkä ajatella? Niitä saisi ainakin Helsingin Akvaariokekuksesta tilaamalla:

CRYPTOCENTRUS CINCTUS (Yellow Watchman Goby)
GOBIOSOMA OCEANOPS (Neon Goby)

Molemmat vaikuttavat helpoilta ja sopivan pieniltä. Ja ovat ihan näyttäviä. Yhden jos ottaisi jompaa kumpaa niin sillä voisi aloittaa...

-Juissi
Juissi

No nyt sitten allasta komistaa Helsingin Akvaariokeskuksesta hankittu Salarias fasciatus nimeltään "Söpö". Lisää koodia osoitteessa http://juissi64.vox.com/ ja kommentteja voi jättää sinne tai tänne.

Kunhan selvitään pääsiäisestä niin alkaa pikkuhiljaa vuokkojen/korallien hankinta...

-Juissi
h u z k y
Member
Member

Viesti Kirjoittaja h u z k y »

Kiva kala,Ei vaan opi helposti syömään. Mulla ei oppinut,sitten kun levät loppu altaasta ni se kuoli :cry:
Juissi

No niin pääsiäinen on takanapäin...

Olisin erittäinkin kiinnostunut pääkaupunkiseudun harrastajilta mahdollisesti löytyviin levyvuokkoihin tai muihin mahdollisesti riesaksikin asti leviäviin pehmytkoralleihin joita haluaisitte harventaa. Myös pieniä kivikorallifrageja vastaanotetaan mieluusti. Voin maksaa käyvän hinnan ilman muuta.

Laittakaa vaikka yv jos haluatte osallistua V2-projektiin :mrgreen:

-Juissi
Juissi

h u z k y kirjoitti:Kiva kala,Ei vaan opi helposti syömään. Mulla ei oppinut,sitten kun levät loppu altaasta ni se kuoli :cry:
Niinpä! Sama vika täälläkin. Levät on kaluttu loppuun ja fisu on litteän laiha kuin kampela. Olen yrittänyt opettaa syömään vegerakeita ja norilevää mutta ei kelpaa. Veikkaan, että se heittää veivinsä seuraavan parin päivän kuluessa :(

Täytyy ryhtyä miettimään seuraavaa yritystä pieneksi kalaksi...

-Juissi

EDIT: Lopetin sen tänään sunnuntaina - oli niin velttona pohjalla :(
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Meri- ja murtovesi”